Hij zei er niets over . Zei alleen maar Ja op de suggestieve vragen van het presentatiewonder Bartquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:37 schreef Misiuuu het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Mo dus boos op Maik las ik terug en ze zeikte zoals altijd.
Had alleen 1 vraagje aan jullie over de live show.. Wat zei die vader over het gedrag van Monique? Dat ze sekst op tv? (ik heb dat gemist) Want in die 30 seconden zei die alleen groetjes, hou vol
blabla!
Jeuj! Anti Alex wat zou dat fijn kijken zeg..
Hoe ze over de streamers denken weten we al jaren. "Een handjevol lastige zeikerds die alles beter denken te weten".quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:23 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dan nog, een bericht op de SST site met wat er aan de hand is kunnen ze al niet, en dat zegt mij wel genoeg hoe ze daar over de streamers denken.
bart vroeg het eerder die avond aan hem iets van ja en oke meer nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:37 schreef Misiuuu het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Had alleen 1 vraagje aan jullie over de live show.. Wat zei die vader over het gedrag van Monique? Dat ze sekst op tv? (ik heb dat gemist) Want in die 30 seconden zei die alleen groetjes, hou vol
blabla!
Hij vond het gedrag van Mo plus en minpunten hebben. Lekker politiek beantwoordt! Diep van binnen vond hij het niet leuk..quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:37 schreef Misiuuu het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
blabla!
lijkt mij meer dan logies, zou het ook niet leuk vinden als me dochter hoerig gedrag vertoond en ligt te janken om elke scheetquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef Darakka het volgende:
[..]
Hij vond het gedrag van Mo plus en minpunten hebben. Lekker politiek beantwoordt! Diep van binnen vond hij het niet leuk..
Ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
Zit nu de liveshow terug te kijken, wie is die chick die voor Alex in de show zit?
Ik zou haar doen
okee... dan ben ik geen fan van maikquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, de stier van Potter schijnt ook een eigen fanclub te hebben en de kans dat die vandaag of morgen uit z'n frame breekt en het Mauritshuis eens flink op stelten zet is ongeveer net zo groot als dat we van Maik enige actie gaan bespeuren.
Ditquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:41 schreef Toverheks het volgende:
heb geen streams alles zwart en om me dure tv aan te doen geen zin, geen gejank meer op mijn tv
Dat janken van maik was ook redelijk slecht geacteerd...:)quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:42 schreef Toverheks het volgende:
en die nieuwe Joanna, wat kan die slecht acteren en ik lag gestrekt toen maik probeerde mee te jnken met monique
Ik mag het hopenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:42 schreef TimeJumper het volgende:
Zo Lijzige Laura eindelijk blij dat haar ridder opgerot is.
maar hij wacht wel op haar straks op schiphol......echte liefde hequote:Op vrijdag 8 april 2011 09:42 schreef TimeJumper het volgende:
Zo Lijzige Laura eindelijk blij dat haar ridder opgerot is.
Ons streven is, om ze de ruimte te geven in wat ze willen. Mijn kleinzoon is diep ongelukkig, als hij iets moet. (bijvoorbeeld gewoon boodschapjes meedoen of een dagje uit) Dus beperken we dat zoveel mogelijk. Toegeven eraan lijkt te simpel, maar is voor hem de manier om blij te zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat een verhaal, maar is je kleinzoon dan niet eenzaam??? of zit hij wel goed in zijn velletje.
OT we hebben geen streams begrijp ik nog niks aangeslingerd, bang dat ik weer een jankende natte doos moet bekijken en sorry ik erger me groen en geel aan die griet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |