nee hoor echt niet zoveel, niemand in mijn omgeving volgd SST alleen mijn vriendin en ik DGK had meer streamersquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hier is de kern van streamers een stuk groter, 100.000. als ze die gaan wegjagen houden ze helemaal niks meer over
hebben ze pas de hele nacht de tijd voor gehadquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef henkvandetillaart het volgende:
Oei een twittertje dat ze bezig zijn de streams te fixen
jij bent ook niet sexueel gefrustreerd....quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
tis een leuke meid, maar daar zit ik niet op te wachten
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef Darakka het volgende:
http://www.secretstory.nl/videos/1383/Alex+verlaat+Secret+Story
2:12 die kop van Laura, PRICELESS!
En dan die snauw he, NEEEEE tegen Joanna! Sooow, Laura![]()
Dan zullen ze haar toch eerst moeten nomineren en dat zie ik niet zo 1-2-3 gebeurenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
In de streamverslagen staat niks... What happened?
o dat had je niet meegekregen.......... ze beginnen daar pas om 10 uur stond in de vorige COSquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
hebben ze pas de hele nacht de tijd voor gehad
nog net niet. En vind het geen aantrekkelijk lichaamquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
jij bent ook niet sexueel gefrustreerd....
Beter, want zo is er natuurlijk geen bal aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef Flashbox het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
We zijn druk bezig om de streams weer draaiende te krijgen #nogevengeduldaub #sstnl
2 minutes ago
nu pasquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef Flashbox het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
We zijn druk bezig om de streams weer draaiende te krijgen #nogevengeduldaub #sstnl
2 minutes ago
Beter dan Maik in zijn wannabe adamszwembroekquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
tis een leuke meid, maar daar zit ik niet op te wachten
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:04 schreef Capaja het volgende:
[..]
o dat had je niet meegekregen.......... ze beginnen daar pas om 10 uur stond in de vorige COS
Ja zeker weten. Hoop echt dat zij de finale haalt. Gerard gunt haar dan zeker de overwinning en zal dat denk ik zelfs gewoon kenbaar maken op de streams dat hij geen stemmen wil. Zij of Karim mag van mij winnen en dan mag Philip wel zijn kluis houden ter compensatie voor het samenleven/meeleven met Joanna.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zei gisteren niet even met thuis mocht babbelen maar wel natte doos met haar gejank, en wat zei Sharon in het babbeltje wat ze moest houden, ze gunde het monique ook respekt voor die jongen meid
I read it, thanks.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
staat van de live sjow is dat niet genoeg
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Beter dan Maik in zijn wannabe adamszwembroek
hoi er zijn geen streams LS voor als je het vraagtquote:
een wandelend tuinhek hequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
nog net niet. En vind het geen aantrekkelijk lichaam
quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
met dit verschil dat Geer het netjs doet en niet stiekum....
ja ik heb me kapot gelachenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:05 schreef Darakka het volgende:
Een snauwende Laura toen Jo zei: "Ga gillen ga gillen!"
Laura: _MADFACE_ "NEEHEEY"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het hebben van een man geeft juist reden tot zeiken/janken/schelden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef henkbarte het volgende:
Vind die nepwijven ook indirect respectloos naar Sharon toe. Die heeft als enige echt iets meegemaakt en is het jongst. Daarentegen is zij veruit het leukst, sympathiekst en de meest normale. Zeikt nooit, en gunt anderen wat. Die anderen hebben allemaal een man of wat dan ook, en maar zeiken/janken/schelden etc. Dieptriest.
vind dat Sharon het gewoon verdiend ach Karim ook Gerard ook is niet mijn geldquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:04 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Hoop echt dat zij de finale haalt. Gerard gunt haar dan zeker de overwinning en zal dat denk ik zelfs gewoon kenbaar maken op de streams dat hij geen stemmen wil. Zij of Karim mag van mij winnen en dan mag Philip wel zijn kluis houden ter compensatie voor het samenleven/meeleven met Joanna.
dat is wel de conclusie inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het hebben van een man geeft juist reden tot zeiken/janken/schelden.
Moge Bolquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
kokkie je zou niet posten voor 19 uur
![]()
morguh!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind dat Sharon het gewoon verdiend ach Karim ook Gerard ook is niet mijn geldmaar vind Sharon leuke meid hart op de goede plek
Ik heb UPCquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi er zijn geen streams LS voor als je het vraagt
als mo erachter komt dat ze flip haar geld wil toespelen dan gaat Mo fakking 200% zeker Jo nominerenquote:
Uh wat een aantrekkelijk gezichtquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:05 schreef Darakka het volgende:
Een snauwende Laura toen Jo zei: "Ga gillen ga gillen!"
Laura: _MADFACE_ "NEEHEEY"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ok jij wintquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
Moge Bol
Heb ik nooit beweerd. Alleen beweert dat de SC niet vol is voor 1900
Hahaha nu weet ik het zeker. Neem jou postst nooit meer serieus en ga er niet meer op in.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:01 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Drukken en de lunchmissie voor Maik en Jo!
Dus Laura is gewoon een topper die echt het spel speelt.
De enige die hard speltechnische beslissingen durft te nemen
Een geniale trouvaille van Bommie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al met dat koffielaaf gebeuren
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:01 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Drukken en de lunchmissie voor Maik en Jo!
Dus Laura is gewoon een topper die echt het spel speelt.
De enige die hard speltechnische beslissingen durft te nemen
Je hebt het denk ik over Maik, die doet geen reet behalve trainen zuipen en neuken...quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Laura speelt het spel niet. Die ziet het allemaal als vakantie.
en als het nodig is dan snijdt ze een strot door....quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Laura speelt het spel niet. Die ziet het allemaal als vakantie.
Henk versus Henk.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:07 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Hahaha nu weet ik het zeker. Neem jou postst nooit meer serieus en ga er niet meer op in.
die zal waarschijnlijk zeggen dat ze de medicijnen ook echt in moet nemenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:09 schreef Blackprinces het volgende:
Jo wil weer even haar arts bellen vandaag ........... pffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |