die jo moet gewoon lekker naar huis tiefen met haar dokter, moeder, broertje bulletje en wat al niet meer.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:09 schreef Blackprinces het volgende:
Jo wil weer even haar arts bellen vandaag ........... pffff
is Psygiater dan al wakkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:09 schreef Blackprinces het volgende:
Jo wil weer even haar arts bellen vandaag ........... pffff
Nee, ik heb het echt over Laura. Maik doet ook geen hol, dat is ook, maar Laura doet OOK geen tief.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je hebt het denk ik over Maik, die doet geen reet behalve trainen zuipen en neuken...
Lastig is het he, als iemand wel weet wat hij met argumenten moet doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:07 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Hahaha nu weet ik het zeker. Neem jou postst nooit meer serieus en ga er niet meer op in.
En haar hummie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
die jo moet gewoon lekker naar huis tiefen met haar dokter, moeder, broertje bulletje en wat al niet meer.....
Ik vind je een beetje basherig. Hij zegt gewoon duidelijk dat hij iets niet meer doet, niks beledigends, en meteen doe jij zo aanvallend? Verneuk de sfeer hier niet, wil je.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:10 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Lastig is het he, als iemand wel weet wat hij met argumenten moet doen
Maarja iemand dan niet meer op waarde schatten is wel erg goedkoop
quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje basherig. Hij zegt gewoon duidelijk dat hij iets niet meer doet, niks beledigends, en meteen doe jij zo aanvallend? Verneuk de sfeer hier niet, wil je.
Klopt, het maken van goede keuzes is een gave!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:13 schreef Darakka het volgende:
[..]
Neeeeeee eerst fan van Alex en nu van Laura?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt, het maken van goede keuzes is een opgave!
dan mag je wel blijven jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:14 schreef suzi1 het volgende:
ik ben lief en toon mn gevoelens. ik mag toch echt wel blijven dacht ik zo
Post het even met tijdstip in het stemafspraken topicquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:14 schreef Capaja het volgende:
en Mo en lau maken stemafspraken![]()
Mo is aan het bedenken wat ze tegen Johanna gaat zeggen
Waar baseer jij dat op?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hier is de kern van streamers een stuk groter, 100.000. als ze die gaan wegjagen houden ze helemaal niks meer over
Ze heeft gewoon gedacht dat ze met janken, emotie en neuken heel populair ging worden omdat er dan veel beelden zijn, maar nu is ze lekker met de neus op de feiten gedrukt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:16 schreef Darakka het volgende:
Mo kan nooit tevreden zijn, er moet altijd iets zijn zodat ze kan klagen/janken!
Laat me raden, hij staat nu achter de kassa in de personeelskantine?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Plopperdeplop haalt allang geen koffie meerdie is een treetje hoger geklommen bij Talpa
Wil je dat hier even melden? Thanx.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:14 schreef Capaja het volgende:
en Mo en lau maken stemafspraken![]()
Mo is aan het bedenken wat ze tegen Johanna gaat zeggen
Wat moet ik dan? Ik geloof gewoon niet dat jij serieus bent en meer als een soort van de Gerard van het begin, hier een beetje loopt te fuckenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:10 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Lastig is het he, als iemand wel weet wat hij met argumenten moet doen
Maarja iemand dan niet meer op waarde schatten is wel erg goedkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |