zaalig toch je bent daar om lex te verdedigen en dan keihard roepen dat flipje leuk is terwijl het de tegenstander was.... ze zag er wel liev uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:00 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze was waarschijnlijk al een keer geplayed door de master der verleiding
en een vriendje die miljonair isquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:01 schreef DownToEarth het volgende:
Die Alex zag er gisteren als een echte Johnny uit. Ketting om, bruine kop, glad haar, glimmend jasje aan ...
En dan zijn afscheidsspeech in die vertrek gang. Het was tenenkrommend. Kwam niet uit zijn woorden, zat wat te mompelen over Gerard. Vreselijk...quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:01 schreef DownToEarth het volgende:
Die Alex zag er gisteren als een echte Johnny uit. Ketting om, bruine kop, glad haar, glimmend jasje aan ...
Via Ziggo heb ik wel beeld.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:04 schreef Sjalalamantha het volgende:
Geen streams. Na de geniale live show van gister denken ze dat er nu meer mensen gaan kijken naar de daily zeker. Of het is bonje in het huis. Maar dat kan ik me niet voorstellen. Ik denk dat Alex over een kabel is gestruikeld gister.
op net5 zeker?quote:
En al dat gemaal gaat in haar mond zitten. Ze heeft op haar dertigste al het verpruimde mondje van een oud besje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:03 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Mo heeft weer hersenspinsels, dat mens haar brein werkt constant op volle toeren. Malen, malen, malen. Is toch erg, als iemand zo is? Nu denkt ze weer, dat ze Maik weer bij haar weg zullen trekken.
Ja hoor. Heeft ze weinig moeite mee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:07 schreef Reksie1981 het volgende:
Is Laura al over het vertrek van Genialex heen?
Daar hoefde ze niet overheen. Drie tranen en ze was er klaar mee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:07 schreef Reksie1981 het volgende:
Is Laura al over het vertrek van Genialex heen?
Ze is bezig behoorlijk depri te worden, vanwege alle angst die ze voelt. Ja ze kan beter naar huis, want het is niet leuk meer voor de andere bewonersquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:08 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique verpest het hele Secret Story feest. Waar Gerard, Karim en Sharon proberen er een mooi festijn van te maken komt zij elke dag wel weer met een huilreden. Elke dag weer. Tuurlijk kun je een huildag hebben maar zij drukt elke dag een negatieve stempel op het geheel.
Het wordt tijd dat de bewoners dit maar eens gaan afstraffen in de nominatie of er eens recht in haar bek iets van gaan zeggen. Ze verpest alles daar.
Die families wonen vaak in huisjes met wieletjes eronder.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:11 schreef suzi1 het volgende:
als je iets met mo hebt, heb je iets met heel haar familie
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Die families wonen vaak in huisjes met wieletjes eronder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |