Jij denkt dat de meeste van dat soort figuren en anderen (zoals palminvest) op groen links stemmen? Ik kan natuurlijk niet bewijzen dat ze allemaal op de VVD stemmen maar het zou me verbazen als ze dat niet deden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al, wanneer slepen we de VVD er weer eens bij.
Maar is het nodig om dat zo nadrukkelijk te uiten op ons leuke forumpje? Het is nogal zinloos wat je doet. Enerzijds heeft Victor Muller wel betere dingen te doen dan reacties op dit forum lezen. Anderzijds is het zinloos om je zo op te winden en zo rancuneus te doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Omdat ik een hekel heb aan oplichters zoals Victor Muller
Ja, en genoeg moordenaars, inbrekers en mishandelaars zullen ook wel PvdA, SP of wat dan ook stemmen. De enige politici die je er in dit geval bij kunt slepen zijn de Zweedse politici die een garantie van 400 miljoen Euro aan dit project gegeven hebben en waardoor men nu voor een deel van dat bedrag het schip in gaat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Jij denkt dat de meeste van dat soort figuren en anderen (zoals palminvest) op groen links stemmen? Ik kan natuurlijk niet bewijzen dat ze allemaal op de VVD stemmen maar het zou me verbazen als ze dat niet deden.
Altijd voorbereid zijn op het slechtstequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:28 schreef QBay het volgende:
Mijn vader (saab dealer) bereid zich voor op een faillissement...de sfeer hier in huis wordt er niet beter op.
Het is ook bijzonder lastig om zo'n op massaproductie gerichte organisatie (Fordisme) van koers te doen laten veranderen en ineens om te vormen tot een succesvolle nichespeler (concurreren met zeer efficiënte logistieke giganten als Toyota en Volkswagen is sowieso kansloosquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:38 schreef tjoptjop het volgende:
Het 'bijzondere' (niche) was er vanaf en in de nieuwe markt is de concurrentie gewoon té sterk
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is ook bijzonder lastig om zo'n op massaproductie gerichte organisatie (Fordisme) van koers te doen laten veranderen en ineens om te vormen tot een succesvolle nichespeler (concurreren met zeer efficiënte giganten als Toyota en Volkswagen is sowieso kansloosdus een niche strategie zou het meest logisch zijn).
Op reparatie en onderhoud zit weinig winstmarge, sowieso is dat ook nog maar een aantal jaar. Hoeveel Rover garages zie je nog?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Sterkte omschakelen van verkoop naar onderhoud een optie
Is het moeilijk om over te gaan op een ander merk? Bijvoorbeeld een opkomend Chinees merk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:42 schreef QBay het volgende:
[..]
Op reparatie en onderhoud zit weinig winstmarge, sowieso is dat ook nog maar een aantal jaar. Hoeveel Rover garages zie je nog?
Verder bedankt allen voor het toewensen van sterkte en zo. En ja, mijn vader had het al wel aan zien komen, maar toch...het blijft kloten.
Ik denk niet dat veel criminelen überhaupt stemmen. Dat zal hen weinig interesseren. Maar neem van mij aan: 98% van de patjepeeërs als Victor Muller stemmen VVD.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, en genoeg moordenaars, inbrekers en mishandelaars zullen ook wel PvdA, SP of wat dan ook stemmen. De enige politici die je er in dit geval bij kunt slepen zijn de Zweedse politici die een garantie van 400 miljoen Euro aan dit project gegeven hebben en waardoor men nu voor een deel van dat bedrag het schip in gaat.
Mwah, wel erg volatiel geweest zowel up als down ..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:24 schreef LXIV het volgende:
Toch jammer dat dit aandele niet geschort kon worden. Was kat in 't bakkie geweest.
Persoonlijk verwacht ik dat de Zweedse overheid, die nu oorlog met Victor heeft, de productie zal overhevelen naar Volvo en dat het afzetkanaal gewoon blijft bestaan, e.e.a. kan in enkele weken geregeld zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is het moeilijk om over te gaan op een ander merk? Bijvoorbeeld een opkomend Chinees merk?
Je mist het punt. Het punt is dat de politieke voorkeur van iemand irrelevant is in dit opzicht.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel criminelen überhaupt stemmen. Dat zal hen weinig interesseren. Maar neem van mij aan: 98% van de patjepeeërs als Victor Muller stemmen VVD.
Saab zal wel gered worden, maar de aandelen zijn geen droppie meer waardquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:04 schreef Mercer het volgende:
Er is nog steeds een kans dat Saab gered wordt natuurlijk. Kan best zijn dat er maandag ineens groot nieuws is. Maarja, beetje link om daarop te gaan speculeren.
In de 80's lukte het wel: 9000, Thema en 164 waren redelijk succesvol, of een mooie CX. Helaas moest het daarna uitsluitend Duitse eenheidsworst zijn, om te kunnen verkopenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:14 schreef tjoptjop het volgende:
Bijna iedereen die de aanval op het premium segment probeerde faalde (Kappa, 164, 165, 605, 607, C6, 9-5 etc. etc.) Volvo doet het volgens mij wel aardig, maar is er nog lang niet.
Dat zijn nu net de auto's waarom de Duitsers nu zo groot zijn gewordenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
In de 80's lukte het wel: 9000, Thema en 164 waren redelijk succesvol, of een mooie CX. Helaas moest het daarna uitsluitend Duitse eenheidsworst zijn, om te kunnen verkopen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 @ 10:11 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik zie dat Victor het oplichten nog niet verleerd is. Dit deed die namelijk ook precies hetzelfde bij Spijker. Liet hij een of andere vage maatschappij (die toevallig op zijn naam stond) een paar spijkers kopen waardoor het in de boeken leek dat er best wel goed verkocht werd. Dit alles om de investeerders maar zo ver te krijgen om de aandelen niet te dumpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |