Wat denk je zelf waarom ze daar komtquote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Danny het volgende:
Johanna: "Maik, je moet kiezen"
Maik: "De komende maand elke dag neuken of de komende maand elke dag niet neuken? Oehh, moeilijk"
Serieus, wat komt die Johanna daar doen? Laat Maik lekker bij Mo en zoek een normale kerel.
Ah, gewoon ff rellen en dan is het weer klaarquote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Danny het volgende:
Maik: "De komende maand elke dag neuken of de komende maand elke dag niet neuken? Oehh, moeilijk"
Serieus, wat komt die Johanna daar doen? Laat Maik lekker bij Mo en zoek een normale kerel.
Brekendquote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste tweede derde vierde tigste dagelijkse uitzendingen-topic. Dagelijks gaat Bart Boonstra vanuit de studio een uur lang de hoogtepunten van Secret Story presenteren.
Net5, 19:30
Met vandaag:
- Brekend ex (thuisvriendinnetje) maik vanaaf het huis in!
Ik vind het sowieso idioot dat ze met thuis mogen praten.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef Toverheks het volgende:
echt zit me hier me een partijtje boos te maken waar mag Sharon even niet babbelen met thuis weer die stoephoer:(
Dat dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Danny het volgende:
+1 Inderdaad een erg leuke afwisselende show vandaag...quote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef pullup het volgende:
De shows zijn eigenlijk wel steeds onderhoudender aan het worden.
Als ze met deze vaart waren begonnen was het zeker populairder geworden.
Nog 5 minuten te gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, gewoon ff rellen en dan is het weer klaar
nee soms is het ff een boost voor ze maar dit is gewoon oneerlijk, jankend en wel snikkend hoe ze haar thuis zien, nou wat denkt ze zelfquote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso idioot dat ze met thuis mogen praten.
Fijne reclame tochquote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Chuckster het volgende:
Hunkemoller maakt reclame om je hoerig te gedragen met hun BH's? Goed bezig!
Deze danquote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/imBenny/status/56073073237049344
Nee dit was de andere, maar die leuke die wij zagen zat wel in het publiek zag ik netquote:Op donderdag 7 april 2011 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Net gemist. Was het dat leuke meisje van bij de bar toen?
Ik vind het wel een leuk initiatief..quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Chuckster het volgende:
Hunkemoller maakt reclame om je hoerig te gedragen met hun BH's? Goed bezig!
Niets mis meequote:
Ja maar dat is toch niet de bedoeling van in zo een huis zitten? Dat je met thuis mag praten.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee soms is het ff een boost voor ze maar dit is gewoon oneerlijk, jankend en wel snikkend hoe ze haar thuis zien, nou wat denkt ze zelf![]()
![]()
Ik zeg altijd thuis, die Gert, dat is gewoon de enige echt rechtvaardige mod die FOK! rijk is!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Gert het volgende:
Deze was net wat eerder: De liveshow van do 7 april - #4 Nepvragen en nepeliminatie!
Inderdaad, eerst het bed afbreken terwijl de rest op de bank zit te wachten, en dan miepen. Wat een KUDT.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee soms is het ff een boost voor ze maar dit is gewoon oneerlijk, jankend en wel snikkend hoe ze haar thuis zien, nou wat denkt ze zelf![]()
![]()
De rest van de kijkers ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Toverheks het volgende:
Waarom die stoephoer een babbeltje houden had het Sharon gegund
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:19 schreef Reksie1981 het volgende:
Maik, je wist toch dat ik aan de anti-biotica was, helaas ben ik nu 3 maanden zwanger.
Kies je voor mij of voor die lelijke oude limburgse kut? Dan maakt mijn vader de advocaat je helemaal kapot!
Maik 3 dagen met zijn bek open
Hahaquote:Op donderdag 7 april 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
Bart: "Een harde maar eerlijk avond"___________________________________________________________________!
Nope, behalve dat Philip blijft met 56% en Karim gaat met 20% (laatste uitslag)quote:Op donderdag 7 april 2011 21:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Godver, ik had een vergadering, heb ik veel gemist?
Ik heb ook niks tegen Alexquote:Op donderdag 7 april 2011 21:21 schreef DjinN het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar ik heb echt niets tegen AlexVind hem wel aandoenlijk eigenlijk, ik snap die haat tegen hem niet
Hij doet geen vlieg kwaad maar toch wordt ie elke keer van alle kanten afgezeken..Germ..
jaa omdat t een saaie zak isquote:Op donderdag 7 april 2011 21:21 schreef DjinN het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar ik heb echt niets tegen AlexVind hem wel aandoenlijk eigenlijk, ik snap die haat tegen hem niet
Hij doet geen vlieg kwaad maar toch wordt ie elke keer van alle kanten afgezeken..Germ..
Volgen snel genoeg anderen... was bij #rooiebroek ook zoquote:Op donderdag 7 april 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja zekers.... maar dat gaat niet lukken met z'n tweetjes
Ik heb medelijden met Alex. Niets tegen 'em verder, zeker niet. Maar ik denk dat-ie wel een deuk heeft opgelopen van dit hele 'avontuur'.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:21 schreef DjinN het volgende:
maar hij is geen klootzak!quote:
Hij denkt het mannetje te zijn, hij doet dingen op de verkeerde momenten en is een "copycat zonder persoonlijkheid" aldus Sharonquote:Op donderdag 7 april 2011 21:21 schreef DjinN het volgende:
Alex de manquote:Op donderdag 7 april 2011 21:21 schreef Reksie1981 het volgende:
Alex de man
Alex de man
Alex Alex Alex de man!
Alex de man
Alex de man
Alex Alex Alex de man!
Alex de man
Alex de man
Alex Alex Alex de man!
da's samen 100%, dus dat klopt niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Chuckster het volgende:
[..]
zal wel zoiets zijn:
Flipse 58%
Karim 24%
Alex 18%
Issie toen TT gewordenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgen snel genoeg anderen... was bij #rooiebroek ook zo
ah, dus omdat iemand zich niet zo aanstelt zoals sommige anderen is het een saaie zak ?quote:
Echt! Alex is tofquote:
Een niet onder de indruk zijnde, liefdeloze vader van Moquote:Op donderdag 7 april 2011 21:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Godver, ik had een vergadering, heb ik veel gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |