Nee dit was de andere, maar die leuke die wij zagen zat wel in het publiek zag ik netquote:Op donderdag 7 april 2011 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Net gemist. Was het dat leuke meisje van bij de bar toen?
Ik vind het wel een leuk initiatief..quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Chuckster het volgende:
Hunkemoller maakt reclame om je hoerig te gedragen met hun BH's? Goed bezig!
Niets mis meequote:
Ja maar dat is toch niet de bedoeling van in zo een huis zitten? Dat je met thuis mag praten.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee soms is het ff een boost voor ze maar dit is gewoon oneerlijk, jankend en wel snikkend hoe ze haar thuis zien, nou wat denkt ze zelf![]()
![]()
Ik zeg altijd thuis, die Gert, dat is gewoon de enige echt rechtvaardige mod die FOK! rijk is!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Gert het volgende:
Deze was net wat eerder: De liveshow van do 7 april - #4 Nepvragen en nepeliminatie!
Inderdaad, eerst het bed afbreken terwijl de rest op de bank zit te wachten, en dan miepen. Wat een KUDT.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee soms is het ff een boost voor ze maar dit is gewoon oneerlijk, jankend en wel snikkend hoe ze haar thuis zien, nou wat denkt ze zelf![]()
![]()
De rest van de kijkers ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Toverheks het volgende:
Waarom die stoephoer een babbeltje houden had het Sharon gegund
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:19 schreef Reksie1981 het volgende:
Maik, je wist toch dat ik aan de anti-biotica was, helaas ben ik nu 3 maanden zwanger.
Kies je voor mij of voor die lelijke oude limburgse kut? Dan maakt mijn vader de advocaat je helemaal kapot!
Maik 3 dagen met zijn bek open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |