Nee dit was de andere, maar die leuke die wij zagen zat wel in het publiek zag ik netquote:Op donderdag 7 april 2011 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Net gemist. Was het dat leuke meisje van bij de bar toen?
Ik vind het wel een leuk initiatief..quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Chuckster het volgende:
Hunkemoller maakt reclame om je hoerig te gedragen met hun BH's? Goed bezig!
Ja maar dat is toch niet de bedoeling van in zo een huis zitten? Dat je met thuis mag praten.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee soms is het ff een boost voor ze maar dit is gewoon oneerlijk, jankend en wel snikkend hoe ze haar thuis zien, nou wat denkt ze zelf![]()
![]()
Ik zeg altijd thuis, die Gert, dat is gewoon de enige echt rechtvaardige mod die FOK! rijk is!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Gert het volgende:
Deze was net wat eerder: De liveshow van do 7 april - #4 Nepvragen en nepeliminatie!
Inderdaad, eerst het bed afbreken terwijl de rest op de bank zit te wachten, en dan miepen. Wat een KUDT.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee soms is het ff een boost voor ze maar dit is gewoon oneerlijk, jankend en wel snikkend hoe ze haar thuis zien, nou wat denkt ze zelf![]()
![]()
De rest van de kijkers ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Toverheks het volgende:
Waarom die stoephoer een babbeltje houden had het Sharon gegund
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:19 schreef Reksie1981 het volgende:
Maik, je wist toch dat ik aan de anti-biotica was, helaas ben ik nu 3 maanden zwanger.
Kies je voor mij of voor die lelijke oude limburgse kut? Dan maakt mijn vader de advocaat je helemaal kapot!
Maik 3 dagen met zijn bek open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |