Wat denk je zelf waarom ze daar komtquote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Danny het volgende:
Johanna: "Maik, je moet kiezen"
Maik: "De komende maand elke dag neuken of de komende maand elke dag niet neuken? Oehh, moeilijk"
Serieus, wat komt die Johanna daar doen? Laat Maik lekker bij Mo en zoek een normale kerel.
Ah, gewoon ff rellen en dan is het weer klaarquote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Danny het volgende:
Maik: "De komende maand elke dag neuken of de komende maand elke dag niet neuken? Oehh, moeilijk"
Serieus, wat komt die Johanna daar doen? Laat Maik lekker bij Mo en zoek een normale kerel.
Brekendquote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste tweede derde vierde tigste dagelijkse uitzendingen-topic. Dagelijks gaat Bart Boonstra vanuit de studio een uur lang de hoogtepunten van Secret Story presenteren.
Net5, 19:30
Met vandaag:
- Brekend ex (thuisvriendinnetje) maik vanaaf het huis in!
Ik vind het sowieso idioot dat ze met thuis mogen praten.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef Toverheks het volgende:
echt zit me hier me een partijtje boos te maken waar mag Sharon even niet babbelen met thuis weer die stoephoer:(
Dat dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Danny het volgende:
+1 Inderdaad een erg leuke afwisselende show vandaag...quote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef pullup het volgende:
De shows zijn eigenlijk wel steeds onderhoudender aan het worden.
Als ze met deze vaart waren begonnen was het zeker populairder geworden.
Nog 5 minuten te gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, gewoon ff rellen en dan is het weer klaar
nee soms is het ff een boost voor ze maar dit is gewoon oneerlijk, jankend en wel snikkend hoe ze haar thuis zien, nou wat denkt ze zelfquote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso idioot dat ze met thuis mogen praten.
Fijne reclame tochquote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Chuckster het volgende:
Hunkemoller maakt reclame om je hoerig te gedragen met hun BH's? Goed bezig!
Deze danquote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/imBenny/status/56073073237049344
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |