Ik ben het helemaal met je eens Karinaquote:
beginnen bij 1quote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef Chuckster het volgende:
Tel de Hyves bakvisjes in het publiek
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef Grunge. het volgende:
Dit is een andere zus dan in de daily toch?
Dat was de zus van Maikquote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef Grunge. het volgende:
Hij kan meerdere zussen hebben?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef Grunge. het volgende:
aka hyves bakflipjes?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef Chuckster het volgende:
Tel de Hyves bakvisjes in het publiek
2 Stervioquote:
Ja, wie zou er voor \Genialex zittenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:11 schreef dasaliz het volgende:
de boeiende beelden van Alex slaan ze over, die zijn er niet.
Ik denk dat ik straks in alle rust maar eens terug ga lezenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef flugeltje het volgende:
mensen mensen, ik kan het niet bijhouden
Vind het erg jammer voor Sharen, ze heeft het meest interessante geheim, het meeste geduld, ligt bij iedereen goed en is niet zo'n aansteller.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
Hoe sneu ben je als 30 jarige "hoogbegaafde"als je een 20 jarige iets gaat afjanken
Maar je had de primeurquote:Op donderdag 7 april 2011 21:12 schreef Anneloortje het volgende:
Johanna en Djoowenne #verwarrend...
Net gemist. Was het dat leuke meisje van bij de bar toen?quote:
we maken er gewoon jo en jo vanquote:Op
donderdag 7 april 2011 21:12 schreef Anneloortje het volgende:
IS OOK ZO, ze zei 1 op 1quote:Op donderdag 7 april 2011 21:12 schreef dasaliz het volgende:
ik denk serieus dat de dame niet het huis binnen komt, maar in de kvdw blijft...
Nog vaker "Joanna doe je zender goed"quote:Op donderdag 7 april 2011 21:12 schreef Anneloortje het volgende:
neeje, ze knabbelt aan haar krullenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:12 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Vind het erg jammer voor Sharen, ze heeft het meest interessante geheim, het meeste geduld, ligt bij iedereen goed en is niet zo'n aansteller.
Ziet die Johan nou nog in die Kamer? is ze nog niet verhongerd?
Dat zit er wel in, ik vrees dat ze Mo wel genoeg hebben getest volgens sst normenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:12 schreef dasaliz het volgende:
ik denk serieus dat de dame niet het huis binnen komt, maar in de kvdw blijft...
Gaat ze er van weg dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Misschien moeten ze die krolse kat van een Mo eens Purina one geven
Laten we het hopen....quote:Op donderdag 7 april 2011 21:12 schreef dasaliz het volgende:
hahahaha.... en dan monique met haar hoogbegaafde tranen: ik weet het ik weet het.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef versabommie het volgende:
Zwaar confronterende vragen : Gerard: vind je jezelf niet inhalig dat je nu voor een ton gaat? Sharron, vind je zelf ook niet dat je te dik bent? Joanna, vind je de lucht ook zo blauw? Philip, hoeveel is 2 plus 2 ?
dat zal het wel worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |