Ja man, echt stinkend jaloersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Als Mo een veeg uit de pan krijgt...graag!quote:
Kleuterschoolwijsheden.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
Mo denkt ook: wie het hardst huilt die wint.
Gaan ze wel doen, wedden?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Gert het volgende:
Als ze het aan Monique geven mogen ze allemaal de tering krijgen.
Was voorspeld, een poll zelfsquote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef versabommie het volgende:
En fucking janken weer om het hardst
PSIES!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Gert het volgende:
Neuhhh, denk het niet. Alex schiet ineens omlaag net zoals Guido.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef miss_bleu het volgende:
We kunnen nu toch al zeggen dat Karim er gewoon uit gaat? (hoe klote dat ook is)
Ze hadden jou De Stem moeten maken.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Chuckster het volgende:
Mo domme blonde neukhoer, kop dicht en ga weer zitten.
Qua amusementswaarde is het toch beter als pa Mo het woord krijgt.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef miss_bleu het volgende:
Sharon moet winnen, dat gejank van Mo zeg..
Juist aan Mo geven, ben jij gek. Dan gaat die vader eindelijk zeggen hoe het zit en klaar, gaat ze weg, wat ze al lang geleden had moeten doen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:02 schreef Gert het volgende:
PSIES!quote:
Naja wat mij betreft heeft dat indirect met elkaar te maken, namelijk dat Scripted Story vooraf al vast lag, en dat er dus geen smsjes doorkomen geeft alleen maar meer aan dat dit het geval isquote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Het gaat om het feit dat SMSjes van Karim gewoon niet doorkomen en die van Flip en Faalex wel.
Het was toch Jo meestalquote:
hij krijgt 1000 voor zijn persoonlijke kluis als ie dat zou zeggenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom wil hij dat ze blijft?
Wat een stomme kutspeech.
Zou jij het zeggen als het je dochter was?quote:
Bijna exact dezelfde post, hahaquote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef Kaasmix het volgende:
Alleen groetjes... gaar. Geen opmerkingen over haar konijnenleven
Ja precies, verhaal van niksquote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Eigenlijk had die man hetzelfde voor Gerard kunnen zeggen: beetje nietszeggend in mijn ogen...
neequote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zou jij het zeggen als het je dochter was?
Serieus?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
Iemand in het publiek schreeuwde: ''MAIK BORSTVERKLEINING''!!!
Serieus? hahahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
Echtquote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
Geniaal was dat ja!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoorde ik het toch goedquote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo's vader lijkt op Mgr Gijsen
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga een cursus Limburgs volgen....
Net een klant afgewerkt voor de uitzendingquote:Op donderdag 7 april 2011 21:07 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat heeft Guido onder zijn kin?
Spermavlek?
Dat wilde ik net zeggenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:07 schreef Ripley het volgende:
Ik vind sharon echt tof op dit soort momenten. Ze moeten haar nu belonen en toch ook contact met thuis geven.
Eensch.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:07 schreef Ripley het volgende:
Ik vind sharon echt tof op dit soort momenten. Ze moeten haar nu belonen en toch ook contact met thuis geven.
Hehehehequote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Net een klant afgewerkt voor de uitzending
Joanna's vlekken-tyfus is besmettelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:07 schreef Reksie1981 het volgende:
Spermavlek?
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef Dr_Greene het volgende:
He Guido is er ook...
...moet ie niet Counterstriken?
Wát een contrast met de andere vrouwen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Top van Shar weer trouwens, sterke meid!!! Gouden meid...
"Boehoeeeeeeeeee ik ben het mopje suiker vergeteeeeeeehh!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef Uberchica het volgende:
Het zal je collega zijn. Als je vraagt of ze koffie wil halen begint ze al te janken.
Vanmiddag nogquote:
daarom hoort Sharon ook in de finale, samen met Karim en Gerardquote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef DjinN het volgende:
Wat is et toch een misselijk mens. Sharon heeft nog nooit geklaagd, gezeurd, alleen gehuild bij haar verhaal over de tsunami (volkomen terecht ook), en de grote aanstelster kaapt haar kans weer weg...
...van Servio?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:07 schreef Reksie1981 het volgende:
Spermavlek?
Zou jij koffie willen aanpakken uit die vieze handjes?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef Uberchica het volgende:
Het zal je collega zijn. Als je vraagt of ze koffie wil halen begint ze al te janken.
Dat wel maar toch zijn nu door Alex alle "anti-Flip stemmen in 2en gedeeld"quote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
Maar er is dus geen Guido-systeem vanavond?
Meteen de lijnen dicht, eentje veilig en dan opnieuw stemmen voor de overige twee?
Valt me mee
ik dacht even dat ik het fout zat, maar die had ik ook gemist.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:09 schreef Sjalalamantha het volgende:
Zag ik moniek nu naar Karim zijn kruis duiken?
Jaaa!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daarom hoort Sharon ook in de finale, samen met Karim en Gerard![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef Uberchica het volgende:
Die vader is vermoedelijk niet hoogbegaafd.
Nou, ze kunnen niet in haar schaduw staan. Nou ja, dat wel, maar ik bedoel het overdrachtelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wát een contrast met de andere vrouwen.
Ik ben het helemaal met je eens Karinaquote:
beginnen bij 1quote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef Chuckster het volgende:
Tel de Hyves bakvisjes in het publiek
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef Grunge. het volgende:
Dit is een andere zus dan in de daily toch?
Dat was de zus van Maikquote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef Grunge. het volgende:
Hij kan meerdere zussen hebben?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef Grunge. het volgende:
aka hyves bakflipjes?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef Chuckster het volgende:
Tel de Hyves bakvisjes in het publiek
2 Stervioquote:
Ja, wie zou er voor \Genialex zittenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:11 schreef dasaliz het volgende:
de boeiende beelden van Alex slaan ze over, die zijn er niet.
Ik denk dat ik straks in alle rust maar eens terug ga lezenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef flugeltje het volgende:
mensen mensen, ik kan het niet bijhouden
Vind het erg jammer voor Sharen, ze heeft het meest interessante geheim, het meeste geduld, ligt bij iedereen goed en is niet zo'n aansteller.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
Hoe sneu ben je als 30 jarige "hoogbegaafde"als je een 20 jarige iets gaat afjanken
Maar je had de primeurquote:Op donderdag 7 april 2011 21:12 schreef Anneloortje het volgende:
Johanna en Djoowenne #verwarrend...
Net gemist. Was het dat leuke meisje van bij de bar toen?quote:
we maken er gewoon jo en jo vanquote:Op
donderdag 7 april 2011 21:12 schreef Anneloortje het volgende:
IS OOK ZO, ze zei 1 op 1quote:Op donderdag 7 april 2011 21:12 schreef dasaliz het volgende:
ik denk serieus dat de dame niet het huis binnen komt, maar in de kvdw blijft...
Nog vaker "Joanna doe je zender goed"quote:Op donderdag 7 april 2011 21:12 schreef Anneloortje het volgende:
neeje, ze knabbelt aan haar krullenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:12 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Vind het erg jammer voor Sharen, ze heeft het meest interessante geheim, het meeste geduld, ligt bij iedereen goed en is niet zo'n aansteller.
Ziet die Johan nou nog in die Kamer? is ze nog niet verhongerd?
Dat zit er wel in, ik vrees dat ze Mo wel genoeg hebben getest volgens sst normenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:12 schreef dasaliz het volgende:
ik denk serieus dat de dame niet het huis binnen komt, maar in de kvdw blijft...
Gaat ze er van weg dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Misschien moeten ze die krolse kat van een Mo eens Purina one geven
Laten we het hopen....quote:Op donderdag 7 april 2011 21:12 schreef dasaliz het volgende:
hahahaha.... en dan monique met haar hoogbegaafde tranen: ik weet het ik weet het.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef versabommie het volgende:
Zwaar confronterende vragen : Gerard: vind je jezelf niet inhalig dat je nu voor een ton gaat? Sharron, vind je zelf ook niet dat je te dik bent? Joanna, vind je de lucht ook zo blauw? Philip, hoeveel is 2 plus 2 ?
dat zal het wel worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |