Eensch.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:07 schreef Ripley het volgende:
Ik vind sharon echt tof op dit soort momenten. Ze moeten haar nu belonen en toch ook contact met thuis geven.
Hehehehequote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Net een klant afgewerkt voor de uitzending
Joanna's vlekken-tyfus is besmettelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:07 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat heeft Guido onder zijn kin?
Spermavlek?
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef Dr_Greene het volgende:
He Guido is er ook...
...moet ie niet Counterstriken?
Wát een contrast met de andere vrouwen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Top van Shar weer trouwens, sterke meid!!! Gouden meid...
"Boehoeeeeeeeeee ik ben het mopje suiker vergeteeeeeeehh!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef Uberchica het volgende:
Het zal je collega zijn. Als je vraagt of ze koffie wil halen begint ze al te janken.
Vanmiddag nogquote:
daarom hoort Sharon ook in de finale, samen met Karim en Gerardquote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef DjinN het volgende:
Wat is et toch een misselijk mens. Sharon heeft nog nooit geklaagd, gezeurd, alleen gehuild bij haar verhaal over de tsunami (volkomen terecht ook), en de grote aanstelster kaapt haar kans weer weg...
...van Servio?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:07 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat heeft Guido onder zijn kin?
Spermavlek?
Zou jij koffie willen aanpakken uit die vieze handjes?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef Uberchica het volgende:
Het zal je collega zijn. Als je vraagt of ze koffie wil halen begint ze al te janken.
Dat wel maar toch zijn nu door Alex alle "anti-Flip stemmen in 2en gedeeld"quote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
Maar er is dus geen Guido-systeem vanavond?
Meteen de lijnen dicht, eentje veilig en dan opnieuw stemmen voor de overige twee?
Valt me mee
ik dacht even dat ik het fout zat, maar die had ik ook gemist.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:09 schreef Sjalalamantha het volgende:
Zag ik moniek nu naar Karim zijn kruis duiken?
Jaaa!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daarom hoort Sharon ook in de finale, samen met Karim en Gerard![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef Uberchica het volgende:
Die vader is vermoedelijk niet hoogbegaafd.
Nou, ze kunnen niet in haar schaduw staan. Nou ja, dat wel, maar ik bedoel het overdrachtelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wát een contrast met de andere vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |