Bellen werkt dan weer wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef Day het volgende:
Ze neppen de boel. Ik heb, om te checken, een smsje voor karim gestuurd, eerst ging die niet weg, nu krijg ik geen bevestiging
Ik hoop dat je dat even meldt in het klachtentopique.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef Day het volgende:
Ze neppen de boel. Ik heb, om te checken, een smsje voor karim gestuurd, eerst ging die niet weg, nu krijg ik geen bevestiging
Bellenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef Day het volgende:
Herstel: mijn sms wordt gewoon niet verstuurd!
Als het nou eerlijk was had ik er wel een smsje tegenaan gegooid, Maar nu ? Nee dankjequote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Probleem is dat de meeste FOK!ers niet stemmen, en de mainstream kijkers helemaal weg zijn van Philip.
Als je een klein plofje vanaf de tribune hoort is Dennix aan het knallen als een Alexquote:
Telefooncentrales kunnen het volume niet aan!! PANIEKquote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef Day het volgende:
Laura huilt er 2x om net als bij Guido en gaat dan door met het spelquote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik blijf strijden tot het eind, maar als alex gaat hoop ik dat Laura mee moet!
"Om te checken", uhuh. Ouwe Karim soppert.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef Day het volgende:
Net in de studio toch ook die "hoogtepunten" of was die seks eruit gehaald?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je dat een beetje aan ziet komen gooi je de stream toch snel uit.
quote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef iBenny het volgende:
Bedankt voor je stem op Philip! Voor meer informatie ga naar www.net5.nl/secretstory
Ja dat die wel werkt was wel al duidelijk aan de tussenstandquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef iBenny het volgende:
Bedankt voor je stem op Philip! Voor meer informatie ga naar www.net5.nl/secretstory
OMG jij ook alquote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef Day het volgende:
populair programmaaaaaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Telefooncentrales kunnen het volume niet aan!! PANIEK
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef byah het volgende:
serieus, zijn er hier nog steeds mensen die stemmen dmv sms of bellen?
Open je ogen
Nee, maar dat draagt bij aan de huiselijke sfeer volgens papaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Net in de studio toch ook die "hoogtepunten" of was die seks eruit gehaald?
Kom op zeg, het is niet de finale van de Soundmixshow.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Telefooncentrales kunnen het volume niet aan!! PANIEK
idd, ga stemmen via die rode knop op je afstandsbediening ofzo.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef byah het volgende:
serieus, zijn er hier nog steeds mensen die stemmen dmv sms of bellen?
Open je ogen
Nee, omdat ik gewoon niet geloof dat karim minder stemmen krijgt dan alexquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
"Om te checken", uhuh. Ouwe Karim soppert.
huhquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Net nog?
Ik echt niet. Al drie keer geprobeerd ook. Net als anderen hier net
Dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kom op zeg, het is niet de finale van de Soundmixshow.
En kreeg jij wel bevestiging terug?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
SMS gestuurd voor Karim.. Wie weet, helpt het toch een beetje
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef kybe het volgende:
Had me nog zo voorgenomen nooit meer geld te verspillen aan zo'n rls, heb ik nu toch gestemd voor Karim.
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
dat doet het gelukkig wel, de rest heeft pech, kan gebeuren
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef kybe het volgende:
Had me nog zo voorgenomen nooit meer geld te verspillen aan zo'n rls, heb ik nu toch gestemd voor Karim.
Schaam jequote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef Reksie1981 het volgende:
Bedankt voor je stem op Alex! Voor meer informatie ga naar www.net5.nl/secretstory
Bedankt voor je stem op Alex! Voor meer informatie ga naar www.net5.nl/secretstory
Ideaal Nokia netsuite smsen
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, omdat ik gewoon niet geloof dat karim minder stemmen krijgt dan alex
dit is echt ergquote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef Reksie1981 het volgende:
Smoel houden!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef Reksie1981 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |