Had hij z'n ogen dichtquote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook net alsof die man gaat zitten kijken naar zijn batsende dochter.
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Iedereen op Alex stemmen! Hij kan er nog in blijven!
Dat zou best eens kunnen idd.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef iBenny het volgende:
8%, de bewoners weten dat + vriendin van Maik + Papa Mo = Mo volgende week weg
Ach, ze hebben jaren lang trots op haar kunnen zijn, mijn ouders heb ik ook het schaamrood op kun kaken gegeven, dus waarom zij nietquote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je zou als ouder zijnde toch denken aan postnatale ab...
Jij bent grappig hihiquote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Iedereen op Alex stemmen! Hij kan er nog in blijven!
Nog een keer proberenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Net nog?
Ik echt niet. Al drie keer geprobeerd ook. Net als anderen hier net
Voor Karim?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef Day het volgende:
Herstel: mijn sms wordt gewoon niet verstuurd!
Ik hoop van harte dat je smsjes ook nog meegeteld worden samen met alle andere zodat Karim een inhaalslag maakt van 10%quote:
Ik blijf strijden tot het eind, maar als alex gaat hoop ik dat Laura mee moet!quote:
Was het maar waar hij ging best wel even af netquote:Op donderdag 7 april 2011 20:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
En die Bart loopt weer iedereen af te kraken
ik had net gesmst naar karim maar krijg geen bericht terug van : bedankt voor uw stemquote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is het weer zover? Gaat lekker eerlijk, NOT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |