Hahaquote:Op donderdag 7 april 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
Bart: "Een harde maar eerlijk avond"___________________________________________________________________!
Nope, behalve dat Philip blijft met 56% en Karim gaat met 20% (laatste uitslag)quote:Op donderdag 7 april 2011 21:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Godver, ik had een vergadering, heb ik veel gemist?
Ik heb ook niks tegen Alexquote:Op donderdag 7 april 2011 21:21 schreef DjinN het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar ik heb echt niets tegen AlexVind hem wel aandoenlijk eigenlijk, ik snap die haat tegen hem niet
Hij doet geen vlieg kwaad maar toch wordt ie elke keer van alle kanten afgezeken..Germ..
jaa omdat t een saaie zak isquote:Op donderdag 7 april 2011 21:21 schreef DjinN het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar ik heb echt niets tegen AlexVind hem wel aandoenlijk eigenlijk, ik snap die haat tegen hem niet
Hij doet geen vlieg kwaad maar toch wordt ie elke keer van alle kanten afgezeken..Germ..
Volgen snel genoeg anderen... was bij #rooiebroek ook zoquote:Op donderdag 7 april 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja zekers.... maar dat gaat niet lukken met z'n tweetjes
Ik heb medelijden met Alex. Niets tegen 'em verder, zeker niet. Maar ik denk dat-ie wel een deuk heeft opgelopen van dit hele 'avontuur'.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:21 schreef DjinN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |