Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Wauw, een man die vrijwillig groenten eetquote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef JJH het volgende:
Brood met gebakken ei en salade. Lekker makkelijk.
als het gewokt is dan ik ook hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, een man die vrijwillig groenten eet![]()
![]()
Ik mag je nu al
Dat doe ik ook hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik mag je nu al
Ik zit nooit volquote:
dat zei je in het vorige topic ook alquote:Op donderdag 7 april 2011 16:12 schreef Symphonic het volgende:
Mijn bureau en mijn mailbox zijn leeg![]()
![]()
Gauw wegwezen dan!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef Symphonic het volgende:
Niet te geloven, mijn bureau en mijn mailbox zijn leeg
Wie doet dat niet danquote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik mag je nu al
ja maar dat was zover voorbij het slotjequote:Op donderdag 7 april 2011 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zei je in het vorige topic ook al
Toen was het topic bijna vol, dus hij wachtte tot dat ook leeg was!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zei je in het vorige topic ook al
ik ook hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik mag je nu al
dat is tecnisch wel mogelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen was het topic bijna vol, dus hij wachtte tot dat ook leeg was!
Lekker hoor, maandag had ik pastasalade weet je nog?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik mag je nu al
Ik had er zalm in (lekker decadent voor de maandag.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik eet vandaag pastasalademet sla kip en pijnboompitjes en tomaatjes en jummie
is het al etenstijd?
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor
Hier hutspot op het menu
quote:
Wat zijn jullie toch fijne mannenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker hoor, maandag had ik pastasalade weet je nog?
Snel naar huis! Voordat er nieuwe mailtjes komen en de sok zich bedenktquote:Op donderdag 7 april 2011 16:12 schreef Symphonic het volgende:
Mijn bureau en mijn mailbox zijn leeg![]()
![]()
en ook geitenwollen sokje was helemaal blij
maar ik hou niet van zalm, dus doe ik kipquote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had er zalm in (lekker decadent voor de maandag.) en inderdaad pijnboompitjes, een tomaatje en een klein beetje balsamicoazijn.
Vis.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar ik hou niet van zalm, dus doe ik kip
Lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik eet vandaag pastasalademet sla kip en pijnboompitjes en tomaatjes en jummie
is het al etenstijd?
Zalmquote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had er zalm in (lekker decadent voor de maandag.) en inderdaad pijnboompitjes, een tomaatje en een klein beetje balsamicoazijn.
Dan zoek je de verkeerde uitquote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat zijn jullie toch fijne mannenMijn ervaring met mannen en groenten is dat dat nogal een lastige combi kan zijn
[..]En was ik vergeten, sorry
[..]
Snel naar huis! Voordat er nieuwe mailtjes komen en de sok zich bedenkt![]()
Wij gaan een keer sushi rollen, Symph wilde ook, dus dan kan ik het jullie wel "leren"quote:
Vertel mij watquote:
Je hebt je sushi rss niet goed afgesteld staan dan, want die was al eerder van toepassingquote:
Dat lijkt me tof om zelf te kunnen.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij gaan een keer sushi rollen, Symph wilde ook, dus dan kan ik het jullie wel "leren"
Die is even in updatequote:Op donderdag 7 april 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt je sushi rss niet goed afgesteld staan dan, want die was al eerder van toepassing
hier juist anders omquote:Op donderdag 7 april 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Eentje die geen paprika lustte, eentje die alleen bloemkool en spinazie lekker vindt, wat heb je daar nou aan
![]()
Hoe kan je nou geen paprika lusten?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Eentje die geen paprika lustte, eentje die alleen bloemkool en spinazie lekker vindt, wat heb je daar nou aan
![]()
Kan ik je leren en het is ZO simpel eigenlijkquote:
Too badquote:
He LLquote:
Het nooit eten en dan dus niet willen wennen aan de smaakquote:Op donderdag 7 april 2011 16:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen paprika lusten?
De groene vind ik niet lekker in een tajine bvquote:Op donderdag 7 april 2011 16:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Inside-out rollenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan ik je leren en het is ZO simpel eigenlijk![]()
[..]
zelfs rauw is dat lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 16:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
TYquote:
Jah wel goedquote:
De kleine neemt die snackpaprikaatjes mee naar schoolquote:
Was hij een boer dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan ik je leren en het is ZO simpel eigenlijk![]()
[..]
Too bad
[..]
He LLHoe ist?
[..]
Het nooit eten en dan dus niet willen wennen aan de smaak
quote:
Nee, dat ben ik met je eens, alleen in een saus is die echt lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
De groene vind ik niet lekker in een tajine bvVeel te bitter.
Die mislukken bij mijquote:
Friesquote:
Ik vind ze allemaalquote:Op donderdag 7 april 2011 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
De groene vind ik niet lekker in een tajine bvVeel te bitter.
Oke, zegt genoegquote:Op donderdag 7 april 2011 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fries![]()
Oeh en Pheno, voor de nigiri heb ik ook figuurtjes vormpjesZoals een beertje en een hartje
Llquote:Op donderdag 7 april 2011 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
TY
[..]
Jah wel goed
Met jou?
[..]
De kleine neemt die snackpaprikaatjes mee naar school
Mopquote:
lastig maar komt goedquote:Op donderdag 7 april 2011 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mop
Wel goed, heeft allergische reactie.
Nu nat verband, dat ieder half uur ff opgefrist moet worden en tabletjes voor 5 dagen.
Dan zou het dus over moeten zijn
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fries![]()
Oeh en Pheno, voor de nigiri heb ik ook figuurtjes vormpjesZoals een beertje en een hartje
Ja, het jeukt niet of zo, maar zn spieren zijn er stijf vanquote:
Ik bij paprika;s ook. Daarom eet ik veel champignons, die moet je alleen maar goed schoonborstelen.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef JJH het volgende:
Als ik groente sta te snijen moet ik opletten dat niet de helft al weg is voordat het de pan ingaat, vooral bij paprika's (gele.) en tomaatjes heb ik daar bijzonder last van.
Oh fok, vanmorgen mijn medicatie niet ingenomenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, het jeukt niet of zo, maar zn spieren zijn er stijf van
maar dat zou dus 1 tot 2 uur na inname van het eerste pilletje (met etenstijd) al minder moeten zijn.
ligt eraan wat voor medicatie het isquote:Op donderdag 7 april 2011 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh fok, vanmorgen mijn medicatie niet ingenomen![]()
Nu maar even doen en dan morgenmiddag weer. Kan niet zo'n kwaad
oh lekker is dat he?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef JJH het volgende:
Als ik groente sta te snijen moet ik opletten dat niet de helft al weg is voordat het de pan ingaat, vooral bij paprika's (gele.) en tomaatjes heb ik daar bijzonder last van.
jeuk is hellquote:Op donderdag 7 april 2011 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, het jeukt niet of zo, maar zn spieren zijn er stijf van
maar dat zou dus 1 tot 2 uur na inname van het eerste pilletje (met etenstijd) al minder moeten zijn.
Daarom issie ook blij dat het niet jeuktquote:Op donderdag 7 april 2011 16:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jeuk is hell![]()
ik had laatst mijn rug kapot gekrabt
Gelukkigquote:
Ik ookquote:Op donderdag 7 april 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en ik heb weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en ik heb weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Ik helaas ookquote:Op donderdag 7 april 2011 16:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekker
Was het maar waar, ik moet nog een dag
Haal zequote:
werk zequote:
Anti depressiva. Heb er al met de arts over gehad. Kon geen kwaad als er een keer 12 uur ofzo tussenzit.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor medicatie het is
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:38 schreef Muck het volgende:
Mijn tanden zijn net gepolijst, wat een raar gevoel zeg
Nou ik weet nog dat JF toen, al na een paar uur te laat, bijwerkingen kreeg als trillen en maagklachten enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Anti depressiva. Heb er al met de arts over gehad. Kon geen kwaad als er een keer 12 uur ofzo tussenzit.
ik slik ook antidepressiva. eerst Serlain maar daar werd ik nog onrustiger van en nu Cymbalta.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou ik weet nog dat JF toen al na een paar uur te laat bijwerkingen kreeg als trillen en maagklachten enzo
Gelukkig slikt ie de medicijnen al een hele tijd niet meer
werk zequote:Op donderdag 7 april 2011 16:42 schreef JJH het volgende:
Wéér de deur uit. Nu voor tot veel later als het goed is.
Het was even heel koud (mint+blaasdingetje) maar nu voelt het superschoon jaquote:Op donderdag 7 april 2011 16:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat gevoel ken ik nog van toen mn beugel er net uit was en ze gepolijst waren
Wel lekker schoon gevoel
Doeiquote:Op donderdag 7 april 2011 16:42 schreef JJH het volgende:
Wéér de deur uit. Nu voor tot veel later als het goed is.
TFMquote:
heerlijk zacht gevoelquote:Op donderdag 7 april 2011 16:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Het was even heel koud (mint+blaasdingetje) maar nu voelt het superschoon ja
Boodschap zequote:
Hey Crazyquote:
quote:
OMG is dat allemaal van jou!?quote:
Meer mijn vrouws hobby, maar ik nam ze wel mee naar het werk om op te eten hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG is dat allemaal van jou!?![]()
Ehm, het is net zoals die rechthoekige maar dan 4 figuurtjes (ik meen een beertje, sterretje, hartje en nog iets) aan elkaar ook... Zal em wel opzoeken en op de foto zetten
He gebruik jij die Bento boxes ook echt voor sushi enzo?
Olaquote:
Coolquote:Op donderdag 7 april 2011 16:49 schreef sararaats het volgende:
binnenkort in mijn bezit:
[ afbeelding ]
maar dan 5 deurs
neuh, cursusje en naar de arts geweest, da wassutquote:Op donderdag 7 april 2011 16:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus, iemand nog iets bijzonders gedaan vandaag?
jaquote:Op donderdag 7 april 2011 16:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus, iemand nog iets bijzonders gedaan vandaag?
LLquote:
lolquote:
LLquote:Op donderdag 7 april 2011 16:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ola![]()
[..]
Cool
[..]
neuh, cursusje en naar de arts geweest, da wassut
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meer mijn vrouws hobby, maar ik nam ze wel mee naar het werk om op te eten hoor
smakelijk trevquote:
Doeisels!quote:
A dirty mind...quote:Op donderdag 7 april 2011 16:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
oh oh, ik krijg rare beelden in m'n hoofd
is a joyquote:
foreverquote:
Oh ja?quote:
laters symquote:
Hup, rap een beetjequote:Op donderdag 7 april 2011 16:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja?
Dan mag ik wel eens bier halen
Jij ook!quote:
1 kratje is echt niet genoeg voor jullie beidenquote:
maar shaorma is lekker*O*quote:Op donderdag 7 april 2011 17:10 schreef Ladylike het volgende:
Eens kijken wat Randall wilt eten, die houdt niet zo van vlees
en arme jongen, shoarma is alleen vlees
hij lijkt dan niet op zijn moederquote:Op donderdag 7 april 2011 17:10 schreef Ladylike het volgende:
Eens kijken wat Randall wilt eten, die houdt niet zo van vlees
en arme jongen, shoarma is alleen vlees
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:13 schreef Koen66 het volgende:
Zow, thuis, koters halen en ff supermarkt
Hele dag op werk niet gefokt
dokter dokter wat doe u nu?quote:
Dokter Bernardquote:
jaaaaquote:
quote:
laters crazyquote:Op donderdag 7 april 2011 17:21 schreef Crazy-M het volgende:
Euh Meese, ik go ffkes freten !
tot latex![]()
wat doe je met die knieën? Apart huiswerk ftl!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Whhhhaaaa overal bloed![]()
nu die andere knie weer
goffer
![]()
Ik maak niet de hele dag huiswerkquote:Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat doe je met die knieën? Apart huiswerk ftl!
Slaap lekker, werkse en fijne avondquote:Op donderdag 7 april 2011 17:31 schreef JJH het volgende:
Weer thuis, ik lijk wel zo'n weermannetje.
Vannacht een dikke schipholrit, dus nu éérst tukken.![]()
Fijne avond.
Trustenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:31 schreef JJH het volgende:
Fijne avond.
Nou nouquote:Op donderdag 7 april 2011 17:31 schreef JJH het volgende:
Fijne avond.
12u weg, en ik hoop weer voor zessen binnen te zijn. Dat met het feit dat ik vannacht 4u geslapen heb lijkt het me geen heel dom plan om even plat te gaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou
2 uur uit en thuis![]()
Stel je niet zo aan man
Oh dan heb ik het met een uurtje meer toch beter gedaanquote:Op donderdag 7 april 2011 17:36 schreef JJH het volgende:
[..]
12u weg, en ik hoop weer voor zessen binnen te zijn. Dat met het feit dat ik vannacht 4u geslapen heb lijkt het me geen heel dom plan om even plat te gaan.
quote:
Ben je jarig slimmie!quote:
als je vandaag meerekent welquote:
Het is geen antwoord op de vraag. Je roept nog dat je huiswerk gaat maken en daarna zijn je knieën kapot! What gives?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik maak niet de hele dag huiswerk
Das handig danquote:Op donderdag 7 april 2011 17:36 schreef JJH het volgende:
[..]
12u weg, en ik hoop weer voor zessen binnen te zijn. Dat met het feit dat ik vannacht 4u geslapen heb lijkt het me geen heel dom plan om even plat te gaan.
Oh datquote:Op donderdag 7 april 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ben je jarig slimmie!
Naja, 4 als je vandaag nog meerekent...
Da's toch niet leuuuuuuukquote:Op donderdag 7 april 2011 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh datnog even in mijn papa's verzonden items kijken welk cadeau ie nu uiteindelijk heeft besteld
![]()
Vrijdag is over 1 dagquote:Op donderdag 7 april 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
als je vandaag meerekent wel
Maar dat doe ik lekker niet
Dat hoort. Anders ben ik over een drie dagen jarig als je de maanden van dit jaar niet meer meerekent!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ben je jarig slimmie!
Naja, 4 als je vandaag nog meerekent...
Leer tellen pikkebaasquote:Op donderdag 7 april 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
als je vandaag meerekent wel
Maar dat doe ik lekker niet
Woesj!quote:
Dat ik dat eerste riep was al een tijdje geledenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is geen antwoord op de vraag. Je roept nog dat je huiswerk gaat maken en daarna zijn je knieën kapot! What gives?
quote:
Maar daarna niets meer vernomenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ik dat eerste riep was al een tijdje geleden
Maar de dag is al over de helft, dus dan zou het eigenlijk 4,5 dag moeten zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoort. Anders ben ik over een drie dagen jarig als je de maanden van dit jaar niet meer meerekent!
halve dagen werkenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar de dag is al over de helft, dus dan zou het eigenlijk 4,5 dag moeten zijn
Jawelquote:
Broccoli is gewoon lekkerquote:
Fyra lijkt op een meisjesnaam, begrijp ik de zin achter de komma nu verkeerd?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
vuile hoerige kuttyfus fyra, ik ga er nooit meer in.
Uhm jawel hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar daarna niets meer vernomenOp dat bloedbad na!
Ja, dan wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fyra lijkt op een meisjesnaam, begrijp ik de zin achter de komma nu verkeerd?
Ehm, nee.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
Suiker zeg je nooit tegen Thijs "Woesj naar bed jij"
?
da's zóóóóó passéquote:
Kutkonijn, geef nou gewoon antwoord. Anders weet ik waar het volgende bloedbad van komt!quote:
ik vind woesj echt enorm irritant, dus.quote:
Prrfffft jij bent niet aardigquote:Op donderdag 7 april 2011 17:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kutkonijn, geef nou gewoon antwoord. Anders weet ik waar het volgende bloedbad van komt!
Dat was ik wel toen ik er normaal naar vroeg, maar je draait om de pispot heen.quote:
Oh jammerquote:
wat is er nou weer niet goed?quote:
Het is het enige dat de jeugd nog snapt. Anders moeten ze iets met meer lettergrepen zoals "lekker broccoli" gaan roepen, dat is lastig!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind woesj echt enorm irritant, dus.
Wat vroeg je eigenlijk?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was ik wel toen ik er normaal naar vroeg, maar je draait om de pispot heen.
Goed zoquote:Op donderdag 7 april 2011 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh jammer![]()
Nee flauw geintje. Ik vind Woesj ook niks
Sorry, ik zal je niet meer quoten vandaag.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat is er nou weer niet goed?
De oorzaak van die kapotgereten knieën van je!quote:
Je kan er hard in rijden ja. Kost wel een paar centen. EN niet op de tijden dat je zin hebtquote:Op donderdag 7 april 2011 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fyra lijkt op een meisjesnaam, begrijp ik de zin achter de komma nu verkeerd?
Die hier in huis zei net nog: Hoi mama, hoe gaat het met jou? Goed? Ja? Lieverd!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is het enige dat de jeugd nog snapt. Anders moeten ze iets met meer lettergrepen zoals "lekker broccoli" gaan roepen, dat is lastig!
www.youtube.comquote:Op donderdag 7 april 2011 17:59 schreef Ladylike het volgende:
weet iemand een goede (lees: makkelijke en gratis) site waar ik mijn filmpje(s) kan uploaden?
Skateboardfailquote:Op donderdag 7 april 2011 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
De oorzaak van die kapotgereten knieën van je!
Toch maar eens een nieuw accountje aanmakenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan er hard in rijden ja. Kost wel een paar centen. EN niet op de tijden dat je zin hebt
quote:
Kijk maar uit dat ze niet over verantwoord spatiegebruik begint.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Jottum, welk een denderend culinair hoogstandje is broccoli toch altijd, alhoewel ik de term Brassica oleracea prefereer, zoals de Latijnse benaming luidt.
Zoietsdergelijksongeveerzatjeaantedenken?
"Ik wou dat TheFamousMan opdonderde met zijn geleuter en een zooi derp ging halen voor ons."quote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Jottum, welk een denderend culinair hoogstandje is broccoli toch altijd, alhoewel ik de term Brassica oleracea prefereer, zoals de Latijnse benaming luidt.
Klopt, je bent dan wel bijna 15, maar alles behalve een puberquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ik wou dat TheFamousMan opdonderde met zijn geleuter en een zooi derp ging halen voor ons."
Minder woorden en beter eten
Strak planquote:Op donderdag 7 april 2011 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ik wou dat TheFamousMan opdonderde met zijn geleuter en een zooi derp ging halen voor ons."
Minder woorden en beter eten
Bezig op JF zijn accountquote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch maar eens een nieuw accountje aanmaken
Ben de inloggegevens van mn oude vergeten
Wie heeft er ooit een normale jeugd gehad dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:05 schreef sararaats het volgende:
ik beleef nu m'n jeugd. m'n normale jeugd is verpest.
Ik bedoel dat pubers niet altijd per definitie zo ontzettend vervelend slecht gemeen akelig mongolisch zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 18:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Klopt, je bent dan wel bijna 15, maar alles behalve een puber
Ik bedoelde ook echt alle pubers van de hele wereld met mijn opmerkingquote:Op donderdag 7 april 2011 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat pubers niet altijd per definitie zo ontzettend vervelend slecht gemeen akelig mongolisch zijn
Volwassenen die dat wel vinden verraden meteen hoe zij vroeger waren
Ontzettend braaf natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook echt alle pubers van de hele wereld met mijn opmerking![]()
En hoe denk jij dat ik vroeger was? Ik ben reuze benieuwd
Was ik ookquote:Op donderdag 7 april 2011 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ontzettend braaf natuurlijken Nirvana-fan
ik niet in elk gevalquote:Op donderdag 7 april 2011 18:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie heeft er ooit een normale jeugd gehad dan?
bloemkoolquote:Op donderdag 7 april 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Broccoli vind ik een van de smerigste dingen die er zijn. Okee Bloemkool is nog de overtreffende trap ervan.
Enige groentes die ik dan weer wel lustquote:Op donderdag 7 april 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Broccoli vind ik een van de smerigste dingen die er zijn. Okee Bloemkool is nog de overtreffende trap ervan.
Niet eens wortels?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Enige groentes die ik dan weer wel lust
Okee, ik dacht al een konijn die geen wortels lust.quote:
de afwas liep hier in het honderdquote:Op donderdag 7 april 2011 18:31 schreef wel.o.k het volgende:
zo, eten op, afwas gedaan
, nu formulieren invullen
, en straks koffie
Top en zwaarondergewaardeerd nummer. Wat moeten we nu met iedere keer Sweet CHild of November Rain op de radio. Nee Estranged is gewoon superquote:
Geweldigquote:
Ja, maar dat vind ik van wel meer nummers. The Garden bijvoorbeeldquote:Op donderdag 7 april 2011 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Top en zwaarondergewaardeerd nummer. Wat moeten we nu met iedere keer Sweet CHild of November Rain op de radio. Nee Estranged is gewoon super
SC is inderdaad zeker niet hun beste nummer, November Rain is wel echtquote:Op donderdag 7 april 2011 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Top en zwaarondergewaardeerd nummer. Wat moeten we nu met iedere keer Sweet CHild of November Rain op de radio. Nee Estranged is gewoon super
jaquote:Op donderdag 7 april 2011 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geweldighoe dat nummer telkens weer afgelopen lijkt en telkens toch weer doorgaat
Oke, SC isquote:
Ja die ook inderdaad. Get in the ring is ook wel leuk om je af en toe op af te reagerenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik van wel meer nummers. The Garden bijvoorbeeld
Begin dan een beetje autistisch in een hoekje te murmelen over Packet Collisions en zoquote:Op donderdag 7 april 2011 18:37 schreef wel.o.k het volgende:
of er Contactstoornis voorkomt in de familie
Is er echt een nummer wat zo heet? Of bedoel je Locomotive? Die vind ik ook erg vet namelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die ook inderdaad. Get in the ring is ook wel leuk om je af en toe op af te reageren
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Begin dan een beetje autistisch in een hoekje te murmelen over Packet Collisions en zo
Zie?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
collision detection FECN/BECN spanningtree, BGP
![]()
ehm... ja dus
Ja volgens mij wel. Wordt meer in gesproken dan echt in gezongen. Staat op in van de Illussions..quote:Op donderdag 7 april 2011 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er echt een nummer wat zo heet? Of bedoel je Locomotive? Die vind ik ook erg vet namelijk
oh inderdaad, je hebt gelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Wordt meer in gesproken dan echt in gezongen. Staat op in van de Illussions..
Ben je aan het tokkelen?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
Pffff wat gaat dat intro van The Unforgiven I snelMaar het lukt steeds beter
het ging over guns and rosesquote:Op donderdag 7 april 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ook mooi nummer al ben ik meer van een nummer als Of Wolf and Man en Friend of Misseryquote:Op donderdag 7 april 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
Dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het ging over guns and roses
niet over metallica
Nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 7 april 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook mooi nummer al ben ik meer van een nummer als Of Wolf and Man en Friend of Missery![]()
Van het Black Album dan he. Metallica algemeen is Disaposable Heroes mijn favoriet.
Heb je overigens al geprobeerd om Dyers' eve te spelen
Leukquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerdEven tabs zoeken
Weet ikquote:Op donderdag 7 april 2011 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk![]()
Er zijn ook van die tutorials op youtube he
Shredding? Oh, dan hoef ik niet eens de moeite te doenquote:
Elleuquote:
Graagquote:
Laat die Laurent eens een regering vormen, die DOET tenminste iets.quote:
de Walen willen niet meewerken maar ik vind het wel een grappig ideequote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat die Laurent eens een regering vormen, die DOET tenminste iets.
Kijk, of de mensen er blij van worden was nog nooit een argument
Dat ze zich eens druk maken om belangrijke dingen zegt mn schoonpa (aldus de reserve belg)quote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat die Laurent eens een regering vormen, die DOET tenminste iets.
Kijk, of de mensen er blij van worden was nog nooit een argument
eensch. BHV bijvoorbeeldquote:Op donderdag 7 april 2011 19:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat ze zich eens druk maken om belangrijke dingen zegt mn schoonpa (aldus de reserve belg)
De Vlamingen mogen eens beginnen inzien dat de Walen niks te willen hebben. De Walen mogen zielsblij zijn dat ze met de Vlamingen mogen meedoen, ALS ze mogen meedoen. Zonder Vlaanderen zijn ze glad verloren. Zelfs Frankrijk wil ze niet. Misschien betekent dat wel ietsquote:Op donderdag 7 april 2011 19:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
de Walen willen niet meewerken maar ik vind het wel een grappig idee
Dat is niet eens een Waal, dat is een gastarbeider.quote:
sgoed hunniequote:Op donderdag 7 april 2011 19:10 schreef Ladylike het volgende:
filmpjes in mn fobo gezet
Thanx 4 the tip Fles
quote:
oi Ladyquote:Op donderdag 7 april 2011 19:13 schreef Ladylike het volgende:
oiSummer
[..]
vergat helemaal dat je daar ook zelf rotzooi kunt dumpen
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
Wat speelt elektrisch toch handig als je de hele dag akoestisch gitaar hebt geoefend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |