quote:
Ben je jarig slimmie!quote:
als je vandaag meerekent welquote:
Het is geen antwoord op de vraag. Je roept nog dat je huiswerk gaat maken en daarna zijn je knieën kapot! What gives?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik maak niet de hele dag huiswerk
Das handig danquote:Op donderdag 7 april 2011 17:36 schreef JJH het volgende:
[..]
12u weg, en ik hoop weer voor zessen binnen te zijn. Dat met het feit dat ik vannacht 4u geslapen heb lijkt het me geen heel dom plan om even plat te gaan.
Oh datquote:Op donderdag 7 april 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ben je jarig slimmie!
Naja, 4 als je vandaag nog meerekent...
Da's toch niet leuuuuuuukquote:Op donderdag 7 april 2011 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh datnog even in mijn papa's verzonden items kijken welk cadeau ie nu uiteindelijk heeft besteld
![]()
Vrijdag is over 1 dagquote:Op donderdag 7 april 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
als je vandaag meerekent wel
Maar dat doe ik lekker niet
Dat hoort. Anders ben ik over een drie dagen jarig als je de maanden van dit jaar niet meer meerekent!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ben je jarig slimmie!
Naja, 4 als je vandaag nog meerekent...
Leer tellen pikkebaasquote:Op donderdag 7 april 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
als je vandaag meerekent wel
Maar dat doe ik lekker niet
Woesj!quote:
Dat ik dat eerste riep was al een tijdje geledenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is geen antwoord op de vraag. Je roept nog dat je huiswerk gaat maken en daarna zijn je knieën kapot! What gives?
quote:
Maar daarna niets meer vernomenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ik dat eerste riep was al een tijdje geleden
Maar de dag is al over de helft, dus dan zou het eigenlijk 4,5 dag moeten zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoort. Anders ben ik over een drie dagen jarig als je de maanden van dit jaar niet meer meerekent!
halve dagen werkenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar de dag is al over de helft, dus dan zou het eigenlijk 4,5 dag moeten zijn
Jawelquote:
Broccoli is gewoon lekkerquote:
Fyra lijkt op een meisjesnaam, begrijp ik de zin achter de komma nu verkeerd?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
vuile hoerige kuttyfus fyra, ik ga er nooit meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |