Uhm jawel hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar daarna niets meer vernomenOp dat bloedbad na!
Ja, dan wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fyra lijkt op een meisjesnaam, begrijp ik de zin achter de komma nu verkeerd?
Ehm, nee.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
Suiker zeg je nooit tegen Thijs "Woesj naar bed jij"
?
da's zóóóóó passéquote:
Kutkonijn, geef nou gewoon antwoord. Anders weet ik waar het volgende bloedbad van komt!quote:
ik vind woesj echt enorm irritant, dus.quote:
Prrfffft jij bent niet aardigquote:Op donderdag 7 april 2011 17:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kutkonijn, geef nou gewoon antwoord. Anders weet ik waar het volgende bloedbad van komt!
Dat was ik wel toen ik er normaal naar vroeg, maar je draait om de pispot heen.quote:
Oh jammerquote:
wat is er nou weer niet goed?quote:
Het is het enige dat de jeugd nog snapt. Anders moeten ze iets met meer lettergrepen zoals "lekker broccoli" gaan roepen, dat is lastig!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind woesj echt enorm irritant, dus.
Wat vroeg je eigenlijk?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was ik wel toen ik er normaal naar vroeg, maar je draait om de pispot heen.
Goed zoquote:Op donderdag 7 april 2011 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh jammer![]()
Nee flauw geintje. Ik vind Woesj ook niks
Sorry, ik zal je niet meer quoten vandaag.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat is er nou weer niet goed?
De oorzaak van die kapotgereten knieën van je!quote:
Je kan er hard in rijden ja. Kost wel een paar centen. EN niet op de tijden dat je zin hebtquote:Op donderdag 7 april 2011 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fyra lijkt op een meisjesnaam, begrijp ik de zin achter de komma nu verkeerd?
Die hier in huis zei net nog: Hoi mama, hoe gaat het met jou? Goed? Ja? Lieverd!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is het enige dat de jeugd nog snapt. Anders moeten ze iets met meer lettergrepen zoals "lekker broccoli" gaan roepen, dat is lastig!
www.youtube.comquote:Op donderdag 7 april 2011 17:59 schreef Ladylike het volgende:
weet iemand een goede (lees: makkelijke en gratis) site waar ik mijn filmpje(s) kan uploaden?
Skateboardfailquote:Op donderdag 7 april 2011 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
De oorzaak van die kapotgereten knieën van je!
Toch maar eens een nieuw accountje aanmakenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan er hard in rijden ja. Kost wel een paar centen. EN niet op de tijden dat je zin hebt
quote:
Kijk maar uit dat ze niet over verantwoord spatiegebruik begint.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Jottum, welk een denderend culinair hoogstandje is broccoli toch altijd, alhoewel ik de term Brassica oleracea prefereer, zoals de Latijnse benaming luidt.
Zoietsdergelijksongeveerzatjeaantedenken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |