Ik had er zalm in (lekker decadent voor de maandag.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik eet vandaag pastasalademet sla kip en pijnboompitjes en tomaatjes en jummie
is het al etenstijd?
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor
Hier hutspot op het menu
quote:
Wat zijn jullie toch fijne mannenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker hoor, maandag had ik pastasalade weet je nog?
Snel naar huis! Voordat er nieuwe mailtjes komen en de sok zich bedenktquote:Op donderdag 7 april 2011 16:12 schreef Symphonic het volgende:
Mijn bureau en mijn mailbox zijn leeg![]()
![]()
en ook geitenwollen sokje was helemaal blij
maar ik hou niet van zalm, dus doe ik kipquote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had er zalm in (lekker decadent voor de maandag.) en inderdaad pijnboompitjes, een tomaatje en een klein beetje balsamicoazijn.
Vis.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar ik hou niet van zalm, dus doe ik kip
Lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik eet vandaag pastasalademet sla kip en pijnboompitjes en tomaatjes en jummie
is het al etenstijd?
Zalmquote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had er zalm in (lekker decadent voor de maandag.) en inderdaad pijnboompitjes, een tomaatje en een klein beetje balsamicoazijn.
Dan zoek je de verkeerde uitquote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat zijn jullie toch fijne mannenMijn ervaring met mannen en groenten is dat dat nogal een lastige combi kan zijn
[..]En was ik vergeten, sorry
[..]
Snel naar huis! Voordat er nieuwe mailtjes komen en de sok zich bedenkt![]()
Wij gaan een keer sushi rollen, Symph wilde ook, dus dan kan ik het jullie wel "leren"quote:
Vertel mij watquote:
Je hebt je sushi rss niet goed afgesteld staan dan, want die was al eerder van toepassingquote:
Dat lijkt me tof om zelf te kunnen.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij gaan een keer sushi rollen, Symph wilde ook, dus dan kan ik het jullie wel "leren"
Die is even in updatequote:Op donderdag 7 april 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt je sushi rss niet goed afgesteld staan dan, want die was al eerder van toepassing
hier juist anders omquote:Op donderdag 7 april 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Eentje die geen paprika lustte, eentje die alleen bloemkool en spinazie lekker vindt, wat heb je daar nou aan
![]()
Hoe kan je nou geen paprika lusten?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Eentje die geen paprika lustte, eentje die alleen bloemkool en spinazie lekker vindt, wat heb je daar nou aan
![]()
Kan ik je leren en het is ZO simpel eigenlijkquote:
Too badquote:
He LLquote:
Het nooit eten en dan dus niet willen wennen aan de smaakquote:Op donderdag 7 april 2011 16:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen paprika lusten?
De groene vind ik niet lekker in een tajine bvquote:Op donderdag 7 april 2011 16:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Inside-out rollenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan ik je leren en het is ZO simpel eigenlijk![]()
[..]
zelfs rauw is dat lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 16:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |