"Ik wou dat TheFamousMan opdonderde met zijn geleuter en een zooi derp ging halen voor ons."quote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Jottum, welk een denderend culinair hoogstandje is broccoli toch altijd, alhoewel ik de term Brassica oleracea prefereer, zoals de Latijnse benaming luidt.
Klopt, je bent dan wel bijna 15, maar alles behalve een puberquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ik wou dat TheFamousMan opdonderde met zijn geleuter en een zooi derp ging halen voor ons."
Minder woorden en beter eten
Strak planquote:Op donderdag 7 april 2011 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ik wou dat TheFamousMan opdonderde met zijn geleuter en een zooi derp ging halen voor ons."
Minder woorden en beter eten
Bezig op JF zijn accountquote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch maar eens een nieuw accountje aanmaken
Ben de inloggegevens van mn oude vergeten
Wie heeft er ooit een normale jeugd gehad dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:05 schreef sararaats het volgende:
ik beleef nu m'n jeugd. m'n normale jeugd is verpest.
Ik bedoel dat pubers niet altijd per definitie zo ontzettend vervelend slecht gemeen akelig mongolisch zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 18:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Klopt, je bent dan wel bijna 15, maar alles behalve een puber
Ik bedoelde ook echt alle pubers van de hele wereld met mijn opmerkingquote:Op donderdag 7 april 2011 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat pubers niet altijd per definitie zo ontzettend vervelend slecht gemeen akelig mongolisch zijn
Volwassenen die dat wel vinden verraden meteen hoe zij vroeger waren
Ontzettend braaf natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook echt alle pubers van de hele wereld met mijn opmerking![]()
En hoe denk jij dat ik vroeger was? Ik ben reuze benieuwd
Was ik ookquote:Op donderdag 7 april 2011 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ontzettend braaf natuurlijken Nirvana-fan
ik niet in elk gevalquote:Op donderdag 7 april 2011 18:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie heeft er ooit een normale jeugd gehad dan?
bloemkoolquote:Op donderdag 7 april 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Broccoli vind ik een van de smerigste dingen die er zijn. Okee Bloemkool is nog de overtreffende trap ervan.
Enige groentes die ik dan weer wel lustquote:Op donderdag 7 april 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Broccoli vind ik een van de smerigste dingen die er zijn. Okee Bloemkool is nog de overtreffende trap ervan.
Niet eens wortels?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Enige groentes die ik dan weer wel lust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |