Dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het ging over guns and roses
niet over metallica
Nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 7 april 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook mooi nummer al ben ik meer van een nummer als Of Wolf and Man en Friend of Missery![]()
Van het Black Album dan he. Metallica algemeen is Disaposable Heroes mijn favoriet.
Heb je overigens al geprobeerd om Dyers' eve te spelen
Leukquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerdEven tabs zoeken
Weet ikquote:Op donderdag 7 april 2011 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk![]()
Er zijn ook van die tutorials op youtube he
Shredding? Oh, dan hoef ik niet eens de moeite te doenquote:
Elleuquote:
Graagquote:
Laat die Laurent eens een regering vormen, die DOET tenminste iets.quote:
de Walen willen niet meewerken maar ik vind het wel een grappig ideequote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat die Laurent eens een regering vormen, die DOET tenminste iets.
Kijk, of de mensen er blij van worden was nog nooit een argument
Dat ze zich eens druk maken om belangrijke dingen zegt mn schoonpa (aldus de reserve belg)quote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat die Laurent eens een regering vormen, die DOET tenminste iets.
Kijk, of de mensen er blij van worden was nog nooit een argument
eensch. BHV bijvoorbeeldquote:Op donderdag 7 april 2011 19:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat ze zich eens druk maken om belangrijke dingen zegt mn schoonpa (aldus de reserve belg)
De Vlamingen mogen eens beginnen inzien dat de Walen niks te willen hebben. De Walen mogen zielsblij zijn dat ze met de Vlamingen mogen meedoen, ALS ze mogen meedoen. Zonder Vlaanderen zijn ze glad verloren. Zelfs Frankrijk wil ze niet. Misschien betekent dat wel ietsquote:Op donderdag 7 april 2011 19:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
de Walen willen niet meewerken maar ik vind het wel een grappig idee
Dat is niet eens een Waal, dat is een gastarbeider.quote:
sgoed hunniequote:Op donderdag 7 april 2011 19:10 schreef Ladylike het volgende:
filmpjes in mn fobo gezet
Thanx 4 the tip Fles
quote:
oi Ladyquote:Op donderdag 7 april 2011 19:13 schreef Ladylike het volgende:
oiSummer
[..]
vergat helemaal dat je daar ook zelf rotzooi kunt dumpen
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
Wat speelt elektrisch toch handig als je de hele dag akoestisch gitaar hebt geoefend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |