de afwas liep hier in het honderdquote:Op donderdag 7 april 2011 18:31 schreef wel.o.k het volgende:
zo, eten op, afwas gedaan
, nu formulieren invullen
, en straks koffie

Top en zwaarondergewaardeerd nummer. Wat moeten we nu met iedere keer Sweet CHild of November Rain op de radio. Nee Estranged is gewoon superquote:

Geweldigquote:

Ja, maar dat vind ik van wel meer nummers. The Garden bijvoorbeeldquote:Op donderdag 7 april 2011 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Top en zwaarondergewaardeerd nummer. Wat moeten we nu met iedere keer Sweet CHild of November Rain op de radio. Nee Estranged is gewoon super

SC is inderdaad zeker niet hun beste nummer, November Rain is wel echtquote:Op donderdag 7 april 2011 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Top en zwaarondergewaardeerd nummer. Wat moeten we nu met iedere keer Sweet CHild of November Rain op de radio. Nee Estranged is gewoon super

jaquote:Op donderdag 7 april 2011 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geweldighoe dat nummer telkens weer afgelopen lijkt en telkens toch weer doorgaat

Oke, SC isquote:

Ja die ook inderdaad. Get in the ring is ook wel leuk om je af en toe op af te reagerenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik van wel meer nummers. The Garden bijvoorbeeld

Begin dan een beetje autistisch in een hoekje te murmelen over Packet Collisions en zoquote:Op donderdag 7 april 2011 18:37 schreef wel.o.k het volgende:
of er Contactstoornis voorkomt in de familie

Is er echt een nummer wat zo heet? Of bedoel je Locomotive? Die vind ik ook erg vet namelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die ook inderdaad. Get in the ring is ook wel leuk om je af en toe op af te reageren

quote:Op donderdag 7 april 2011 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Begin dan een beetje autistisch in een hoekje te murmelen over Packet Collisions en zo

Zie?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
collision detection FECN/BECN spanningtree, BGP
![]()
ehm... ja dus

Ja volgens mij wel. Wordt meer in gesproken dan echt in gezongen. Staat op in van de Illussions..quote:Op donderdag 7 april 2011 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er echt een nummer wat zo heet? Of bedoel je Locomotive? Die vind ik ook erg vet namelijk

oh inderdaad, je hebt gelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Wordt meer in gesproken dan echt in gezongen. Staat op in van de Illussions..

Ben je aan het tokkelen?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
Pffff wat gaat dat intro van The Unforgiven I snelMaar het lukt steeds beter

het ging over guns and rosesquote:Op donderdag 7 april 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:

Ook mooi nummer al ben ik meer van een nummer als Of Wolf and Man en Friend of Misseryquote:Op donderdag 7 april 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |