quote:Op donderdag 7 april 2011 12:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb ik niet
Zal ik ook niet krijgen![]()
Draai eens iets leuks zonder gitaren.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb ik niet
Zal ik ook niet krijgen![]()
Doe ik vaak genoegquote:Op donderdag 7 april 2011 12:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Draai eens iets leuks zonder gitaren.
Netjesquote:
Speedcore voor de win mang!quote:
Luister jij ook?quote:
Mag dat wel?quote:
Uiteraard. Hoe meer hoe beterquote:
Ja, ben slechts 17quote:Op donderdag 7 april 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Netjes
Profielwerkstuk... Jij zit in 't laatste jaar Middelbare school? Jeetje, broekie
zoek werk gek, je laat je vrouwtje toch niet fulltime werken zodat ze voor jou kan zorgen?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verplicht, anders je te verwijderen uit dit topic.
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
zoek werk gek, je laat je vrouwtje toch niet fulltime werken zodat ze voor jou kan zorgen?
hoort andersom te zijn naar mijn weten
Ja, dat weet ik. Maar ik dacht dat je al wat verder gevorderd was of zoquote:
het is allemaal af en zoquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik dacht dat je al wat verder gevorderd was of zo
nee hoor.. ik had er eentje bij mij in de brugklas weet ik nog die was NET 10..quote:Op donderdag 7 april 2011 12:37 schreef sharr het volgende:
[..]Nee dat lijkt me wel stug, het is al vroeg om op je 17e in de 6e te zitten dacht ik.
Mijn vriendin is 18 en doet 2e jaar Universiteit nuquote:Op donderdag 7 april 2011 12:37 schreef sharr het volgende:
[..]Nee dat lijkt me wel stug, het is al vroeg om op je 17e in de 6e te zitten dacht ik.
Jij was de enige met een scooter op de basisschool, baasquote:Op donderdag 7 april 2011 12:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee hoor.. ik had er eentje bij mij in de brugklas weet ik nog die was NET 10..
maar wel tering slim16 in de 6e
Zit er ook 1 in een andere klas, die is vorige week 16 geworden. Doet bijna examen in vwo 6. Best sneu, ze is ook super childishquote:Op donderdag 7 april 2011 12:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee hoor.. ik had er eentje bij mij in de brugklas weet ik nog die was NET 10..
maar wel tering slim16 in de 6e
Ik ben straks net 18 als ik aan m'n studie beginquote:Op donderdag 7 april 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 18 en doet 2e jaar Universiteit nu
Mijn zusje is met haar 17e begonnen met studeren, net als een vriendin van mij, die nu twee jaar jonger is dan ik ben.
basisschool? ik was 12 in de brugklas ofzoquote:Op donderdag 7 april 2011 12:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij was de enige met een scooter op de basisschool, baas
Volgens mij is 17/18 de gemiddelde leeftijd idd.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben straks net 18 als ik aan m'n studie begin [ afbeelding ]
pics van je zusjequote:Op donderdag 7 april 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 18 en doet 2e jaar Universiteit nu
Mijn zusje is met haar 17e begonnen met studeren, net als een vriendin van mij, die nu twee jaar jonger is dan ik ben.
ik moest in de brugklas al weten wat ik wou wordenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is 17/18 de gemiddelde leeftijd idd.Wel heel vroeg om al te weten wat je precies wilt.
Het moet wel in deze snelle maatschappij hequote:Op donderdag 7 april 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is 17/18 de gemiddelde leeftijd idd.Wel heel vroeg om al te weten wat je precies wilt.
kippensoep, veel drinken en onder de dekens blijvenquote:
Je ziet er ziekjes uit idd, beter blijf je bij mij uit de buurt.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb een dikke kop, leer ermee leven
Het slaat nergens op.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het moet wel in deze snelle maatschappij he
weet je ook wat het allemaal betekent?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deal with it
[..]
Dat gaat lukken
Vraag het dragems.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:42 schreef dragems het volgende:
[..]
weet je ook wat het allemaal betekent?
Je kan na je middelbare school ook een jaar niks gaan doen en rustig kijken wat je wil dat jaar eropquote:
Nee want zomaar van Google gepluktquote:Op donderdag 7 april 2011 12:42 schreef dragems het volgende:
[..]
weet je ook wat het allemaal betekent?
Tuurlijk wel. Werken zal ze.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
zoek werk gek, je laat je vrouwtje toch niet fulltime werken zodat ze voor jou kan zorgen?
hoort andersom te zijn naar mijn weten
voor de computer dan: kippensoep, veel drinken en onder de denkensquote:Op donderdag 7 april 2011 12:42 schreef sharr het volgende:
Jezus, dan leef je in een computertijdperk..
Jij denkt dat je het in een jaartje wel weet?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je kan na je middelbare school ook een jaar niks gaan doen en rustig kijken wat je wil dat jaar erop
[..]
Nee want zomaar van Google geplukt
Ik weet het nu alquote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij denkt dat je het in een jaartje wel weet?
Nee, ik denk het niet. Ik vind het dan ook een zeer slechte ontwikkeling dat je binnen vijf jaar een diploma moet hebben.
dit dus, muziek staat te zacht om je te horen.. zometeen zet ik hem wel harder, maar nu ff geen fut voorquote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
draai ff 1 hardcore plaatje voor mij![]()
het liefst harder, maar dat doe ik de rest niet aan
"Dit dus"quote:Op donderdag 7 april 2011 12:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
dit dus, muziek staat te zacht om je te horen.. zometeen zet ik hem wel harder, maar nu ff geen fut voor
dit klink wel goed. anders maar goed.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
Wat is dit voor een bij elkaar gegooide herrie?
Dit is wat jij gisteren zeiquote:Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef dragems het volgende:
[..]
dit klink wel goed. anders maar goed.
wat wil je worden dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik weet het nu alStudie dan, wat ik exact wil worden zie ik dan wel weer
Maar opzich heb ik er geen moeite mee dat het zo snel gaat. Nu na 6 jaar heb ik het toch echt wel gezien op m'n school nu
het begin salaris is alleen een stuk hogerquote:Op donderdag 7 april 2011 12:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat wil je worden dan?
trouwens, iets dat compleet idioot is:
de mentaliteit van studenten..
zitten ze tot hun 21e ofzo op school (soms nog langer) en ze verwachten gelijk een geweldige baan met een geweldig salaris.. ik bedoel.. ik werk nu 3 jaar, en ik moest toch echt gewoon onderaan beginnen, en dat zullen hun ook gewoon moeten doen
Voor het antwoord op je vraag moet je even die eerste regel opnieuw lezenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat wil je worden dan?
zitten ze tot hun 21e ofzo op school (soms nog langer) en ze verwachten gelijk een geweldige baan met een geweldig salaris.. ik bedoel.. ik werk nu 3 jaar, en ik moest toch echt gewoon onderaan beginnen, en dat zullen hun ook gewoon moeten doen
wel een kleine toch? of is het echt z'n pino?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
het is er 1 en hij wil aandacht
Broertje van Spacequote:
ik denk die vogelquote:
Ja, maar er zijn ook mensen die het niet weten.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik weet het nu alStudie dan, wat ik exact wil worden zie ik dan wel weer
Maar opzich heb ik er geen moeite mee dat het zo snel gaat. Nu na 6 jaar heb ik het toch echt wel gezien op m'n school nu
Onzin.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat wil je worden dan?
valkparkietquote:Op donderdag 7 april 2011 12:49 schreef dragems het volgende:
[..]
wel een kleine toch? of is het echt z'n pino?
ja waarom? omdat ze "er verstand van hebben?"quote:Op donderdag 7 april 2011 12:48 schreef dragems het volgende:
[..]
het begin salaris is alleen een stuk hoger
Deels eens.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja waarom? omdat ze "er verstand van hebben?"
van wat ik heb geleerd: alles wat je op school leert, is compleet nutteloos voor een carriere later, vanuit mijn point of view (niet letterlijk nemen >.> ) is het enige dat telt: WERKERVARING
Je lult echt complete bullshitquote:Op donderdag 7 april 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
van wat ik heb geleerd: alles wat je op school leert, is compleet nutteloos voor een carriere later, vanuit mijn point of view (niet letterlijk nemen >.> ) is het enige dat telt: WERKERVARING
lol op de mavo wel jaquote:Op donderdag 7 april 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Werd je gepest op school?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
de studenten die ik ken hebben het nu over dat ze 2000 netto willen minimaal enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook mensen die het niet weten.Zo makkelijk is het niet, namelijk.
[..]
Onzin.
Dat jaquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
2000 netto? na 5 jaar echt welquote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
de studenten die ik ken hebben het nu over dat ze 2000 netto willen minimaal enzo![]()
ik bedoel, zelfs mijn ouders verdienen dat nieten nee we komen niets te kort (behalve lengte dan
)
Belspelletjes makenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef Driepink het volgende:
oke, er zijn uitzonderingen, zoals wat toon zegt, zulke dingen heb je wel een diploma voor nodig, maar 90% vd mensen die ik ken doen (of gaan doen) media en communication![]()
ik bedoel, WHAT THE FUCK IS DAT?
2000 netto, dan moet je +/- 3500 - 4000 bruto verdienen.. meer aangezien jongeren netto zien als: alle rekeningen er al afquote:
bruto of netto?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
basissalaris als ik klaar bent ligt op 2300 hoor
hahaha lol er zitter er op mijn school ook een boel. toch zie ik daar het nut van een diploma wel. en dan heb ik het over hboquote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef Driepink het volgende:
oke, er zijn uitzonderingen, zoals wat toon zegt, zulke dingen heb je wel een diploma voor nodig, maar 90% vd mensen die ik ken doen (of gaan doen) media en communication![]()
Gelukkig zijn de mensen die jij kent 100% representatief voor de rest van de samenlevingquote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef Driepink het volgende:
ik doe geen vmbo hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef Driepink het volgende:
hoeveel van jullie werken nu eigenlijk al full time?want ik hoor hier echt dingen waarvan ik denk: kom uit je kleine droomwereldje
als ik ga doen wat ik wil doen dan kom ik daar echt welquote:Op donderdag 7 april 2011 12:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
2000 netto, dan moet je +/- 3500 - 4000 bruto verdienen.. meer aangezien jongeren netto zien als: alle rekeningen er al af
doe ik al 17 jaarquote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En wachten tot het geld met koffers naar je toe wordt gebracht
Zijn mening is ook dat een diploma niks waar is. Dat is complete bullshit.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:56 schreef sharr het volgende:
Als driepinks punt is dat je werkervaring moet hebben ben ik het er mee eens
gast je kent me niet. geloof me 2000 netto is makkelijk te doen voor me later (na 5 jaar).quote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef Driepink het volgende:
hoeveel van jullie werken nu eigenlijk al full time?want ik hoor hier echt dingen waarvan ik denk: kom uit je kleine droomwereldje
Nee, daarom wacht ik ookquote:Op donderdag 7 april 2011 12:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hee wacht eens, dan heb je nog helemaal geen uitkering
ik heb een overgangsrapport van 4 naar 5 havo en dat is gelijk aan, maar word niet als gelijk gezien, een mavo diploma..quote:
Jij bent van plan binnen nu en 20 jaar gehandicapt te raken?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, daarom wacht ik ook
of anders wajong jongeren uitkering
Dat is ook maar voor een beperkte groep hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 12:56 schreef sharr het volgende:
Als driepinks punt is dat je werkervaring moet hebben ben ik het er mee eens
ik zeg ook neit dat ik op mijn 18e ga werken.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb een overgangsrapport van 4 naar 5 havo en dat is gelijk aan, maar word niet als gelijk gezien, een mavo diploma..
ik heb school opgegeven en ben gaan werken.
als ik een wat betere functie binnen het bedrijf kan krijgen zou ik ongeveer 2500 bruto gaan verdienen gok ik? ik zou het niet weten, maar dan ben ik wel van half 7 tot half 7 aan het werk, wel auto + telefoon vd zaak alles enzo..
maar kom op hoor.. 2000 netto is echt niet haalbaar voor mensen onder de 25
Afhankelijk van waar je werkt, dat ten eerste. Maar ik denk dat er ook maar weinig mensen zijn die denken dat ze dat kunnen verdienen als ze net beginnen. Ja, de dromertjes misschien.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb een overgangsrapport van 4 naar 5 havo en dat is gelijk aan, maar word niet als gelijk gezien, een mavo diploma..
als ik een wat betere functie binnen het bedrijf kan krijgen zou ik ongeveer 2500 bruto gaan verdienen gok ik? ik zou het niet weten, maar dan ben ik wel van half 7 tot half 7 aan het werk, wel auto + telefoon vd zaak alles enzo..
is het wel en nee ik ben boven de 25quote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik, en ik begon met ¤1.600-, brutoquote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef Driepink het volgende:
Volgens mij verdient m'n broer van 24 dat al hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
gelukkig kan jij het wel in een mooi samenhangend verhaaltje vertellen, want dat is een vd redenen dat ik school maar opgegeven hebquote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef Patje1987 het volgende:
Diploma is fijn, hoog startsalaris volgens de statistieken is ook fijn maar dan heb je nog geen baan. Het is echt niet makkelijk om als pas afgestudeerde meteen een baan in jouw sector te vinden. Dat geldt natuurlijk niet voor iedereen maar in veel gevallen is dat echt zo. En je zal toch echt onderaan moeten beginnen. Veel bedrijven hebben dan veel liever iemand zonder diploma die zich naar die functie heeft toegewerkt dan een pas afgestudeerde.
Niet echt geloof ik. Maar was me afgeraden te werken voor een poosje, al luister ik daar niet naarquote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent van plan binnen nu en 20 jaar gehandicapt te raken?
Ik heb school niet opgegeven trouwensquote:Op donderdag 7 april 2011 12:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
gelukkig kan jij het wel in een mooi samenhangend verhaaltje vertellen, want dat is een vd redenen dat ik school maar opgegeven heb
+ een auto en telefoon van de zaakquote:Op donderdag 7 april 2011 12:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Volgens mij verdient m'n broer van 24 dat al hoor
ik weiger MBO te volgen, als ik ooit een vervolg opleiding zou doen, zou ik er eerst voor zorgen dat ik via een avondschool mn havo en/of vwo diploma zou hebben.. aangezien ik op vwo ben begonnen..quote:Op donderdag 7 april 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je werkt, dat ten eerste. Maar ik denk dat er ook maar weinig mensen zijn die denken dat ze dat kunnen verdienen als ze net beginnen. Ja, de dromertjes misschien.
Maar jij praat allen uit MBO ervaring. Voor HBO en WO werkgebieden, heb je gewoon vaak een diploma nodig.
lol een maat van me ook. met zijn mbo diplomaquote:Op donderdag 7 april 2011 13:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
+ een auto en telefoon van de zaak
Ja, dat laatste merk ik nu wel jaquote:Op donderdag 7 april 2011 13:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik weiger MBO te volgen, als ik ooit een vervolg opleiding zou doen, zou ik er eerst voor zorgen dat ik via een avondschool mn havo en/of vwo diploma zou hebben.. aangezien ik op vwo ben begonnen..
hbo is het minste dat ik ooit zou doen, aangezien ik weet dat ik het kan, mbo is beneden mijn intellect en dat weet ik.. ik hou me altijd het liefst dom, meestal het makkelijkst
Ohquote:Op donderdag 7 april 2011 13:01 schreef dragems het volgende:
[..]
lol een maat van me ook. met zijn mbo diploma
Lijkt mij ook. Want ook met een Wajong uitkering (tenzij 80% of meer gehandicapt) moet je gewoon werken.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet echt geloof ik. Maar was me afgeraden te werken voor een poosje, al luister ik daar niet naar
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat laatste merk ik nu wel jaWat lul jij uit je nek zeg.
ja en jij hebt zo veel verstand van de werkende wereld?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat laatste merk ik nu wel jaWat lul jij uit je nek zeg.
Ik studeer jaquote:Op donderdag 7 april 2011 13:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja en jij hebt zo veel verstand van de werkende wereld?van wat ik nu lees zit je nog op school..?
En die kan er ook weer wat aan doen?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
JEzus wat een discussie, doe dat in de chat of ik ga koelkast roepen
wat wil koelkast doen dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
JEzus wat een discussie, doe dat in de chat of ik ga koelkast roepen
STOP HOU OP DAT WIL IK NIETquote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En die kan er ook weer wat aan doen?
hoiquote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef Dalando het volgende:
GODVER ALLEN KNETTERLIEF HEEFT MIJ BEGROET DRIEPINKACHTIGE BROEDER WAAROM BEGROET JE ME NIET?
excuses, discussie.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef Dalando het volgende:
GODVER ALLEN KNETTERLIEF HEEFT MIJ BEGROET DRIEPINKACHTIGE BROEDER WAAROM BEGROET JE ME NIET?
je vergeet: "NEE NIET DAAR"quote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
STOP HOU OP DAT WIL IK NIET![]()
roepen
Ik denk dat je een beetje erg generaliseerdquote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef Driepink het volgende:
ik wil die studentjes wel horen wanneer ze klaar zijn met hun studie![]()
god wat staan jullie dalijk voor lul als je niet word aangenomensta je dan, met je diploma
Jij bent het opperhoofdquote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En die kan er ook weer wat aan doen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef Driepink het volgende:
god wat staan jullie dalijk voor lul als je niet word aangenomensta je dan, met je diploma
Doe maar niet driepinkquote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef Driepink het volgende:
Right.quote:
oh hell noquote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje erg generaliseerd
Stil maar weer even
Er zijn toch uitzonderingen? Mijn nichtje heeft er ook 1 en die is verre van gehandicapt.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Want ook met een Wajong uitkering (tenzij 80% of meer gehandicapt) moet je gewoon werken.
Jij hebt issuesquote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef Driepink het volgende:
Ik zeg niet dat je niet gelijk hebt, maar je overdrijftquote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh hell noniets stil, als ik ergens niet tegen kan is als mensen beweren dat ik ongelijk heb en dan gaan roepen: stil maar, o.i.d.
psychisch wil ook nog wel eens wat uitmakenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Er zijn toch uitzonderingen? Mijn nichtje heeft er ook 1 en die is verre van gehandicapt.
IK DOE GEEN MBO VERDOMME!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt issuesDe wereld reikt verder dan MBO niveau hoor.
Ligt eraan. Minder dan 80% gehandicapt (lichamelijk gehandicapt of ziek) is gewoon werken, tot op bepaalde hoogte.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Er zijn toch uitzonderingen? Mijn nichtje heeft er ook 1 en die is verre van gehandicapt.
Vandaar.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
psychisch wil ook nog wel eens wat uitmaken
Kijk godver eens niet zo neer op het mboquote:Op donderdag 7 april 2011 13:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
IK DOE GEEN MBO VERDOMME!
ik heb dan wel een mavo diploma, maar zolang ik weet wat ik wil, doe ik niets en blijf ik gewoon verder werken. tenminste een vast inkomen enzo
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
Maar het mag wel weer ontopic hoor, voor we de topicreeks verliezen.
We hebben voor die lulpraatjes een chatbox lieverds.
en nogmaals het bewijs dat mijn statement uiteindelijk de waarheid is. uiteindelijk kwam het erop neer dat ik zei dat werkervaring doorslaggevender is.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een MBO niveau 3 ICT opleiding gedaan, maar was niet mijn ding.
Moest nog 1 examen, maar toen mijn opleiding afgemaakt op niveau 2.
Toen voor de grap mijn CV op monsterboard gezet, de week daarna begonnen met werken voor ¤1.600 bruto
Toen cursussen en certificaten gehaald, en ik zit nu ruim op een HBO salaris
En ik heb al dik 3 jaar werkervaring.
Ik weet zeker dat een werkgever mij eerder aanneemt dan iemand die net van het HBO afkomt zonder enige werkervaring
Dat weet ik, maak je niet zo druk johquote:Op donderdag 7 april 2011 13:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
IK DOE GEEN MBO VERDOMME!
ik heb dan wel een mavo diploma, maar zolang ik weet wat ik wil, doe ik niets en blijf ik gewoon verder werken. tenminste een vast inkomen enzo
dat had ik ook, toen stond mijn mic uitquote:Op donderdag 7 april 2011 13:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De vorige keer ook, maar toen hoorde niemand me![]()
dat had ik toegegeven toen toon zei dat ie microbiologie ging doenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik, maak je niet zo druk johJe gaat mijn punt voorbij en dat is dat er werkvelden zijn waarin een diploma vereist is.
Plus dat je connecties opbouwt binnen het wereldjequote:Op donderdag 7 april 2011 13:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
en nogmaals het bewijs dat mijn statement uiteindelijk de waarheid is. uiteindelijk kwam het erop neer dat ik zei dat werkervaring doorslaggevender is.
ik heb niet gezegd dat een diploma niets waard is, maar een universitaire diploma weegt niet op tegen net zoveel jaar werkervaring als dat het behalen van die diploma heeft gekost.
echt een hele domme vraag..quote:Op donderdag 7 april 2011 13:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Plus dat je connecties opbouwt binnen het wereldjedit doe je op school niet.
Ik zei toch dat het random ging wordenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
SSB zit vol met wijsheden
HEE TOON HIER ZITTEN GEEN GITAREN IN
Hoeveel mensen tunede uit bij backstreet boys?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het random ging worden
Zo hou je luisteraars
Vooral met programma's werken of nieuwe programma's schrijvenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
echt een hele domme vraag..
ICT, is dat nou computers bouwen, of netwerken bouwen, of iets compleet anders?
een vriend van me knutselt netwerken in elkaar.. ik heb ooit eens een boekje van hem ingekeken, en ik zag ZO VERSCHRIKKELIJK VEEL getalletjes en lettertjes en alles. dat ik het boekje snel dicht deedquote:Op donderdag 7 april 2011 13:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vooral met programma's werken of nieuwe programma's schrijven
Ik heb echt een enorm netwerkquote:Op donderdag 7 april 2011 13:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Plus dat je connecties opbouwt binnen het wereldjedit doe je op school niet.
Voor advocatuur bijv. heb je ook een diploma nodig.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat had ik toegegeven toen toon zei dat ie microbiologie ging doen
volgens mij hebben we elkaar compleet verkeerd verstaan, en bij deze houd ik ermee over op, aangezien er een duidelijk kloof zit tussen de werkenden en de studerenden
Noisekick, gewoon een random nummer van 'm.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Noisekick, gewoon een random nummer van 'm.
Dat heb je meestal als je zomaar boeken inkijkt van een andere studiequote:Op donderdag 7 april 2011 13:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
een vriend van me knutselt netwerken in elkaar.. ik heb ooit eens een boekje van hem ingekeken, en ik zag ZO VERSCHRIKKELIJK VEEL getalletjes en lettertjes en alles. dat ik het boekje snel dicht deed![]()
ik snapte er niets van
Stop hier nu maar mee, iedereen heeft een punt maar jullie lezen gewoon langs elkaar heen. Doe dit maar via PM ofzo want ik heb ook geen zin om deze bullshit te lezen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt een enorm netwerkBestaande uit advocaten, dierenartsen, hengstenhouders, e.d.
[..]
Voor advocatuur bijv. heb je ook een diploma nodig.
Ik denk dat jij het verkeerd ziet, omdat er in bepaalde werkvelden inderdaad geen diploma vereist is en waar je je op kan werken of waar ervaring belangrijker is. Maar er zijn gewoon veel bedrijven die WEL een diploma vragen.
Doe maar access666 danquote:Op donderdag 7 april 2011 13:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan lees je er overheenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Stop hier nu maar mee, iedereen heeft een punt maar jullie lezen gewoon langs elkaar heen. Doe dit maar via PM ofzo want ik heb ook geen zin om deze bullshit te lezen.
GAST SPOILER OF IK HAAL MIJN OUDE UI TERUG.quote:
Ontopic of ik post hem vakerquote:Op donderdag 7 april 2011 13:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
GAST SPOILER OF IK HAAL MIJN OUDE UI TERUG.
oh hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan jouw UI gewoon verbergen met mijn abo
custom cssquote:Op donderdag 7 april 2011 13:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh hoe doe je dat dan?
ontopic.. ik hoor muziek
Wat een herrie is datquote:Op donderdag 7 april 2011 13:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:16 schreef Driepink het volgende:
samzz, ik ga er niet eens meer op in, volgens mij lees je alleen maar mn laatste post, lees al mijn posts nou eens terugDoe dat gewoon via PM/DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:16 schreef Driepink het volgende:
samzz, ik ga er niet eens meer op in, volgens mij lees je alleen maar mn laatste post, lees al mijn posts nou eens terugNee, ik heb alles gelezen. Ik gaf even een voorbeeldje uit mijn werkveld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ga geen posts terug lezen, ik weet precies wat je wel en niet hebt gezegd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
negative A - smoking blunt (noisekick remix) is ook wel leukquote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja die download ik net, dat is ook de korste die ik kan vinden
Je moet het clipje kennen, echt zo'n pillenflipper die geïnterviewd wordt.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja die download ik net, dat is ook de korste die ik kan vinden
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
felgekleurde gifjes werden niet meer toegestaan, BAN
oke, dan zeg ik nu niets meer over dit onderwerp en hoop ik dat je zo slim bent dat je heltzelfde doet, want hier komen we toch niet uitquote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb alles gelezen. Ik gaf even een voorbeeldje uit mijn werkveld.
En ik ga geen posts terug lezen, ik weet precies wat je wel en niet hebt gezegd.
Keiharde neuqsecks in de buitenlucht.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat denk je, het is lenteweer...
met een ijskoud biertje lekker aan een beekje met je voetjes in het water?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
nou en, noisekick is baas.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moet het clipje kennen, echt zo'n pillenflipper die geïnterviewd wordt.
Noisekick is wel behoorlijk extreem overigens.
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
met een ijskoud biertje lekker aan een beekje met je voetjes in het water?![]()
HEERLIJJKKKKKKKKKK
Bierquote:Op donderdag 7 april 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me hequote:
Is ze ookquote:Op donderdag 7 april 2011 13:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe ze klinkt alsof ze gehyptnotiseerd is man!
Zo lekker zenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me hewe hebben hier echt zo'n geweldig kanaaltje, alleen jammer dat er ook bootjes doorheen varen enzo, dus het water is niet zo geweldig schoon
![]()
toen ik een jaar of 5 was, stond ik ergens in duitsland op een camping voor 1 nachtje, maar daar had je ook zo'n beekje, met ijswater uit de bergen enzo.. KOUD dat het was! maar wel verschrikkelijk helder
de afgelopen dagen heb ik mooie plaatsen gezien gek..quote:
Droommanquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef Driepink het volgende:
JAAAAAAAAAAAA
deze is harder dan rondjes lopen
Gewoon doorgaan met offtopic sc hequote:Op donderdag 7 april 2011 13:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
de afgelopen dagen heb ik mooie plaatsen gezien gek..
myZen.tv
ik wil nu echt een keer naar corsica
GAST!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef Driepink het volgende:
http://www.myzen.tv/corsica-sands-grain/
ZO MOOI!
en compleet tegenstrijdig met mn request
Helemaal niet tegenstrijdig!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef Driepink het volgende:
http://www.myzen.tv/corsica-sands-grain/
ZO MOOI!
en compleet tegenstrijdig met mn request
niemand praat ontopic,quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan met offtopic sc he
Bemoei je niet met mij privé, want dan ga je héél snel de verkeerde kant op.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
niemand praat ontopic,
+ begin niet met katten jij, ga werk zoeken
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bemoei je niet met mij privé, want dan ga je héél snel de verkeerde kant op.
BPM staat niet gelijk aan het aantal kicks.quote:
Jou privé leven interesseert me geen zak.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij hebt geen enkel idee he. Jammer voor je.
dat kan niet bij dit nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |