het begin salaris is alleen een stuk hogerquote:Op donderdag 7 april 2011 12:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat wil je worden dan?
trouwens, iets dat compleet idioot is:
de mentaliteit van studenten..
zitten ze tot hun 21e ofzo op school (soms nog langer) en ze verwachten gelijk een geweldige baan met een geweldig salaris.. ik bedoel.. ik werk nu 3 jaar, en ik moest toch echt gewoon onderaan beginnen, en dat zullen hun ook gewoon moeten doen
Voor het antwoord op je vraag moet je even die eerste regel opnieuw lezenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat wil je worden dan?
zitten ze tot hun 21e ofzo op school (soms nog langer) en ze verwachten gelijk een geweldige baan met een geweldig salaris.. ik bedoel.. ik werk nu 3 jaar, en ik moest toch echt gewoon onderaan beginnen, en dat zullen hun ook gewoon moeten doen
wel een kleine toch? of is het echt z'n pino?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
het is er 1 en hij wil aandacht
Broertje van Spacequote:
ik denk die vogelquote:
Ja, maar er zijn ook mensen die het niet weten.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik weet het nu alStudie dan, wat ik exact wil worden zie ik dan wel weer
Maar opzich heb ik er geen moeite mee dat het zo snel gaat. Nu na 6 jaar heb ik het toch echt wel gezien op m'n school nu
Onzin.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat wil je worden dan?
valkparkietquote:Op donderdag 7 april 2011 12:49 schreef dragems het volgende:
[..]
wel een kleine toch? of is het echt z'n pino?
ja waarom? omdat ze "er verstand van hebben?"quote:Op donderdag 7 april 2011 12:48 schreef dragems het volgende:
[..]
het begin salaris is alleen een stuk hoger
Deels eens.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja waarom? omdat ze "er verstand van hebben?"
van wat ik heb geleerd: alles wat je op school leert, is compleet nutteloos voor een carriere later, vanuit mijn point of view (niet letterlijk nemen >.> ) is het enige dat telt: WERKERVARING
Je lult echt complete bullshitquote:Op donderdag 7 april 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
van wat ik heb geleerd: alles wat je op school leert, is compleet nutteloos voor een carriere later, vanuit mijn point of view (niet letterlijk nemen >.> ) is het enige dat telt: WERKERVARING
lol op de mavo wel jaquote:Op donderdag 7 april 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Werd je gepest op school?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
de studenten die ik ken hebben het nu over dat ze 2000 netto willen minimaal enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook mensen die het niet weten.Zo makkelijk is het niet, namelijk.
[..]
Onzin.
Dat jaquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |