ik heb een overgangsrapport van 4 naar 5 havo en dat is gelijk aan, maar word niet als gelijk gezien, een mavo diploma..quote:
Jij bent van plan binnen nu en 20 jaar gehandicapt te raken?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, daarom wacht ik ook
of anders wajong jongeren uitkering
Dat is ook maar voor een beperkte groep hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 12:56 schreef sharr het volgende:
Als driepinks punt is dat je werkervaring moet hebben ben ik het er mee eens
ik zeg ook neit dat ik op mijn 18e ga werken.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb een overgangsrapport van 4 naar 5 havo en dat is gelijk aan, maar word niet als gelijk gezien, een mavo diploma..
ik heb school opgegeven en ben gaan werken.
als ik een wat betere functie binnen het bedrijf kan krijgen zou ik ongeveer 2500 bruto gaan verdienen gok ik? ik zou het niet weten, maar dan ben ik wel van half 7 tot half 7 aan het werk, wel auto + telefoon vd zaak alles enzo..
maar kom op hoor.. 2000 netto is echt niet haalbaar voor mensen onder de 25
Afhankelijk van waar je werkt, dat ten eerste. Maar ik denk dat er ook maar weinig mensen zijn die denken dat ze dat kunnen verdienen als ze net beginnen. Ja, de dromertjes misschien.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb een overgangsrapport van 4 naar 5 havo en dat is gelijk aan, maar word niet als gelijk gezien, een mavo diploma..
als ik een wat betere functie binnen het bedrijf kan krijgen zou ik ongeveer 2500 bruto gaan verdienen gok ik? ik zou het niet weten, maar dan ben ik wel van half 7 tot half 7 aan het werk, wel auto + telefoon vd zaak alles enzo..
is het wel en nee ik ben boven de 25quote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik, en ik begon met ¤1.600-, brutoquote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef Driepink het volgende:
hoeveel van jullie werken nu eigenlijk al full time?want ik hoor hier echt dingen waarvan ik denk: kom uit je kleine droomwereldje
Volgens mij verdient m'n broer van 24 dat al hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
gelukkig kan jij het wel in een mooi samenhangend verhaaltje vertellen, want dat is een vd redenen dat ik school maar opgegeven hebquote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef Patje1987 het volgende:
Diploma is fijn, hoog startsalaris volgens de statistieken is ook fijn maar dan heb je nog geen baan. Het is echt niet makkelijk om als pas afgestudeerde meteen een baan in jouw sector te vinden. Dat geldt natuurlijk niet voor iedereen maar in veel gevallen is dat echt zo. En je zal toch echt onderaan moeten beginnen. Veel bedrijven hebben dan veel liever iemand zonder diploma die zich naar die functie heeft toegewerkt dan een pas afgestudeerde.
Niet echt geloof ik. Maar was me afgeraden te werken voor een poosje, al luister ik daar niet naarquote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent van plan binnen nu en 20 jaar gehandicapt te raken?
Ik heb school niet opgegeven trouwensquote:Op donderdag 7 april 2011 12:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
gelukkig kan jij het wel in een mooi samenhangend verhaaltje vertellen, want dat is een vd redenen dat ik school maar opgegeven heb
+ een auto en telefoon van de zaakquote:Op donderdag 7 april 2011 12:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Volgens mij verdient m'n broer van 24 dat al hoor
ik weiger MBO te volgen, als ik ooit een vervolg opleiding zou doen, zou ik er eerst voor zorgen dat ik via een avondschool mn havo en/of vwo diploma zou hebben.. aangezien ik op vwo ben begonnen..quote:Op donderdag 7 april 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je werkt, dat ten eerste. Maar ik denk dat er ook maar weinig mensen zijn die denken dat ze dat kunnen verdienen als ze net beginnen. Ja, de dromertjes misschien.
Maar jij praat allen uit MBO ervaring. Voor HBO en WO werkgebieden, heb je gewoon vaak een diploma nodig.
lol een maat van me ook. met zijn mbo diplomaquote:Op donderdag 7 april 2011 13:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
+ een auto en telefoon van de zaak
Ja, dat laatste merk ik nu wel jaquote:Op donderdag 7 april 2011 13:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik weiger MBO te volgen, als ik ooit een vervolg opleiding zou doen, zou ik er eerst voor zorgen dat ik via een avondschool mn havo en/of vwo diploma zou hebben.. aangezien ik op vwo ben begonnen..
hbo is het minste dat ik ooit zou doen, aangezien ik weet dat ik het kan, mbo is beneden mijn intellect en dat weet ik.. ik hou me altijd het liefst dom, meestal het makkelijkst
Ohquote:Op donderdag 7 april 2011 13:01 schreef dragems het volgende:
[..]
lol een maat van me ook. met zijn mbo diploma
Lijkt mij ook. Want ook met een Wajong uitkering (tenzij 80% of meer gehandicapt) moet je gewoon werken.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet echt geloof ik. Maar was me afgeraden te werken voor een poosje, al luister ik daar niet naar
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat laatste merk ik nu wel jaWat lul jij uit je nek zeg.
ja en jij hebt zo veel verstand van de werkende wereld?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat laatste merk ik nu wel jaWat lul jij uit je nek zeg.
Ik studeer jaquote:Op donderdag 7 april 2011 13:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja en jij hebt zo veel verstand van de werkende wereld?van wat ik nu lees zit je nog op school..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |