2000 netto? na 5 jaar echt welquote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
de studenten die ik ken hebben het nu over dat ze 2000 netto willen minimaal enzo![]()
ik bedoel, zelfs mijn ouders verdienen dat nieten nee we komen niets te kort (behalve lengte dan
)
Belspelletjes makenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef Driepink het volgende:
oke, er zijn uitzonderingen, zoals wat toon zegt, zulke dingen heb je wel een diploma voor nodig, maar 90% vd mensen die ik ken doen (of gaan doen) media en communication![]()
ik bedoel, WHAT THE FUCK IS DAT?
2000 netto, dan moet je +/- 3500 - 4000 bruto verdienen.. meer aangezien jongeren netto zien als: alle rekeningen er al afquote:
bruto of netto?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
basissalaris als ik klaar bent ligt op 2300 hoor
hahaha lol er zitter er op mijn school ook een boel. toch zie ik daar het nut van een diploma wel. en dan heb ik het over hboquote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef Driepink het volgende:
oke, er zijn uitzonderingen, zoals wat toon zegt, zulke dingen heb je wel een diploma voor nodig, maar 90% vd mensen die ik ken doen (of gaan doen) media en communication![]()
Gelukkig zijn de mensen die jij kent 100% representatief voor de rest van de samenlevingquote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef Driepink het volgende:
ik doe geen vmbo hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef Driepink het volgende:
hoeveel van jullie werken nu eigenlijk al full time?want ik hoor hier echt dingen waarvan ik denk: kom uit je kleine droomwereldje
als ik ga doen wat ik wil doen dan kom ik daar echt welquote:Op donderdag 7 april 2011 12:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
2000 netto, dan moet je +/- 3500 - 4000 bruto verdienen.. meer aangezien jongeren netto zien als: alle rekeningen er al af
doe ik al 17 jaarquote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En wachten tot het geld met koffers naar je toe wordt gebracht
Zijn mening is ook dat een diploma niks waar is. Dat is complete bullshit.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:56 schreef sharr het volgende:
Als driepinks punt is dat je werkervaring moet hebben ben ik het er mee eens
gast je kent me niet. geloof me 2000 netto is makkelijk te doen voor me later (na 5 jaar).quote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef Driepink het volgende:
hoeveel van jullie werken nu eigenlijk al full time?want ik hoor hier echt dingen waarvan ik denk: kom uit je kleine droomwereldje
Nee, daarom wacht ik ookquote:Op donderdag 7 april 2011 12:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hee wacht eens, dan heb je nog helemaal geen uitkering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |