Ligt eraan. Minder dan 80% gehandicapt (lichamelijk gehandicapt of ziek) is gewoon werken, tot op bepaalde hoogte.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Er zijn toch uitzonderingen? Mijn nichtje heeft er ook 1 en die is verre van gehandicapt.
Vandaar.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
psychisch wil ook nog wel eens wat uitmaken
Kijk godver eens niet zo neer op het mboquote:Op donderdag 7 april 2011 13:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
IK DOE GEEN MBO VERDOMME!
ik heb dan wel een mavo diploma, maar zolang ik weet wat ik wil, doe ik niets en blijf ik gewoon verder werken. tenminste een vast inkomen enzo
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
Maar het mag wel weer ontopic hoor, voor we de topicreeks verliezen.
We hebben voor die lulpraatjes een chatbox lieverds.
en nogmaals het bewijs dat mijn statement uiteindelijk de waarheid is. uiteindelijk kwam het erop neer dat ik zei dat werkervaring doorslaggevender is.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een MBO niveau 3 ICT opleiding gedaan, maar was niet mijn ding.
Moest nog 1 examen, maar toen mijn opleiding afgemaakt op niveau 2.
Toen voor de grap mijn CV op monsterboard gezet, de week daarna begonnen met werken voor ¤1.600 bruto
Toen cursussen en certificaten gehaald, en ik zit nu ruim op een HBO salaris
En ik heb al dik 3 jaar werkervaring.
Ik weet zeker dat een werkgever mij eerder aanneemt dan iemand die net van het HBO afkomt zonder enige werkervaring
Dat weet ik, maak je niet zo druk johquote:Op donderdag 7 april 2011 13:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
IK DOE GEEN MBO VERDOMME!
ik heb dan wel een mavo diploma, maar zolang ik weet wat ik wil, doe ik niets en blijf ik gewoon verder werken. tenminste een vast inkomen enzo
dat had ik ook, toen stond mijn mic uitquote:Op donderdag 7 april 2011 13:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De vorige keer ook, maar toen hoorde niemand me![]()
dat had ik toegegeven toen toon zei dat ie microbiologie ging doenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik, maak je niet zo druk johJe gaat mijn punt voorbij en dat is dat er werkvelden zijn waarin een diploma vereist is.
Plus dat je connecties opbouwt binnen het wereldjequote:Op donderdag 7 april 2011 13:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
en nogmaals het bewijs dat mijn statement uiteindelijk de waarheid is. uiteindelijk kwam het erop neer dat ik zei dat werkervaring doorslaggevender is.
ik heb niet gezegd dat een diploma niets waard is, maar een universitaire diploma weegt niet op tegen net zoveel jaar werkervaring als dat het behalen van die diploma heeft gekost.
echt een hele domme vraag..quote:Op donderdag 7 april 2011 13:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Plus dat je connecties opbouwt binnen het wereldjedit doe je op school niet.
Ik zei toch dat het random ging wordenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
SSB zit vol met wijsheden
HEE TOON HIER ZITTEN GEEN GITAREN IN
Hoeveel mensen tunede uit bij backstreet boys?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het random ging worden
Zo hou je luisteraars
Vooral met programma's werken of nieuwe programma's schrijvenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
echt een hele domme vraag..
ICT, is dat nou computers bouwen, of netwerken bouwen, of iets compleet anders?
een vriend van me knutselt netwerken in elkaar.. ik heb ooit eens een boekje van hem ingekeken, en ik zag ZO VERSCHRIKKELIJK VEEL getalletjes en lettertjes en alles. dat ik het boekje snel dicht deedquote:Op donderdag 7 april 2011 13:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vooral met programma's werken of nieuwe programma's schrijven
Ik heb echt een enorm netwerkquote:Op donderdag 7 april 2011 13:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Plus dat je connecties opbouwt binnen het wereldjedit doe je op school niet.
Voor advocatuur bijv. heb je ook een diploma nodig.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat had ik toegegeven toen toon zei dat ie microbiologie ging doen
volgens mij hebben we elkaar compleet verkeerd verstaan, en bij deze houd ik ermee over op, aangezien er een duidelijk kloof zit tussen de werkenden en de studerenden
Noisekick, gewoon een random nummer van 'm.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Noisekick, gewoon een random nummer van 'm.
Dat heb je meestal als je zomaar boeken inkijkt van een andere studiequote:Op donderdag 7 april 2011 13:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
een vriend van me knutselt netwerken in elkaar.. ik heb ooit eens een boekje van hem ingekeken, en ik zag ZO VERSCHRIKKELIJK VEEL getalletjes en lettertjes en alles. dat ik het boekje snel dicht deed![]()
ik snapte er niets van
Stop hier nu maar mee, iedereen heeft een punt maar jullie lezen gewoon langs elkaar heen. Doe dit maar via PM ofzo want ik heb ook geen zin om deze bullshit te lezen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt een enorm netwerkBestaande uit advocaten, dierenartsen, hengstenhouders, e.d.
[..]
Voor advocatuur bijv. heb je ook een diploma nodig.
Ik denk dat jij het verkeerd ziet, omdat er in bepaalde werkvelden inderdaad geen diploma vereist is en waar je je op kan werken of waar ervaring belangrijker is. Maar er zijn gewoon veel bedrijven die WEL een diploma vragen.
Doe maar access666 danquote:Op donderdag 7 april 2011 13:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan lees je er overheenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Stop hier nu maar mee, iedereen heeft een punt maar jullie lezen gewoon langs elkaar heen. Doe dit maar via PM ofzo want ik heb ook geen zin om deze bullshit te lezen.
GAST SPOILER OF IK HAAL MIJN OUDE UI TERUG.quote:
Ontopic of ik post hem vakerquote:Op donderdag 7 april 2011 13:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
GAST SPOILER OF IK HAAL MIJN OUDE UI TERUG.
oh hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan jouw UI gewoon verbergen met mijn abo
custom cssquote:Op donderdag 7 april 2011 13:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh hoe doe je dat dan?
ontopic.. ik hoor muziek
Wat een herrie is datquote:Op donderdag 7 april 2011 13:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:16 schreef Driepink het volgende:
samzz, ik ga er niet eens meer op in, volgens mij lees je alleen maar mn laatste post, lees al mijn posts nou eens terugDoe dat gewoon via PM/DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:16 schreef Driepink het volgende:
samzz, ik ga er niet eens meer op in, volgens mij lees je alleen maar mn laatste post, lees al mijn posts nou eens terugNee, ik heb alles gelezen. Ik gaf even een voorbeeldje uit mijn werkveld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ga geen posts terug lezen, ik weet precies wat je wel en niet hebt gezegd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
negative A - smoking blunt (noisekick remix) is ook wel leukquote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja die download ik net, dat is ook de korste die ik kan vinden
Je moet het clipje kennen, echt zo'n pillenflipper die geïnterviewd wordt.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja die download ik net, dat is ook de korste die ik kan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |