En die kan er ook weer wat aan doen?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
JEzus wat een discussie, doe dat in de chat of ik ga koelkast roepen
wat wil koelkast doen dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
JEzus wat een discussie, doe dat in de chat of ik ga koelkast roepen
STOP HOU OP DAT WIL IK NIETquote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En die kan er ook weer wat aan doen?
hoiquote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef Dalando het volgende:
GODVER ALLEN KNETTERLIEF HEEFT MIJ BEGROET DRIEPINKACHTIGE BROEDER WAAROM BEGROET JE ME NIET?
excuses, discussie.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef Dalando het volgende:
GODVER ALLEN KNETTERLIEF HEEFT MIJ BEGROET DRIEPINKACHTIGE BROEDER WAAROM BEGROET JE ME NIET?
je vergeet: "NEE NIET DAAR"quote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
STOP HOU OP DAT WIL IK NIET![]()
roepen
Ik denk dat je een beetje erg generaliseerdquote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef Driepink het volgende:
ik wil die studentjes wel horen wanneer ze klaar zijn met hun studie![]()
god wat staan jullie dalijk voor lul als je niet word aangenomensta je dan, met je diploma
Jij bent het opperhoofdquote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En die kan er ook weer wat aan doen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef Driepink het volgende:
god wat staan jullie dalijk voor lul als je niet word aangenomensta je dan, met je diploma
Doe maar niet driepinkquote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef Driepink het volgende:
Right.quote:
oh hell noquote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje erg generaliseerd
Stil maar weer even
Er zijn toch uitzonderingen? Mijn nichtje heeft er ook 1 en die is verre van gehandicapt.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Want ook met een Wajong uitkering (tenzij 80% of meer gehandicapt) moet je gewoon werken.
Jij hebt issuesquote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef Driepink het volgende:
Ik zeg niet dat je niet gelijk hebt, maar je overdrijftquote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh hell noniets stil, als ik ergens niet tegen kan is als mensen beweren dat ik ongelijk heb en dan gaan roepen: stil maar, o.i.d.
psychisch wil ook nog wel eens wat uitmakenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Er zijn toch uitzonderingen? Mijn nichtje heeft er ook 1 en die is verre van gehandicapt.
IK DOE GEEN MBO VERDOMME!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt issuesDe wereld reikt verder dan MBO niveau hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |