quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
felgekleurde gifjes werden niet meer toegestaan, BAN
oke, dan zeg ik nu niets meer over dit onderwerp en hoop ik dat je zo slim bent dat je heltzelfde doet, want hier komen we toch niet uitquote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb alles gelezen. Ik gaf even een voorbeeldje uit mijn werkveld.
En ik ga geen posts terug lezen, ik weet precies wat je wel en niet hebt gezegd.
Keiharde neuqsecks in de buitenlucht.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat denk je, het is lenteweer...
met een ijskoud biertje lekker aan een beekje met je voetjes in het water?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
nou en, noisekick is baas.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moet het clipje kennen, echt zo'n pillenflipper die geïnterviewd wordt.
Noisekick is wel behoorlijk extreem overigens.
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
met een ijskoud biertje lekker aan een beekje met je voetjes in het water?![]()
HEERLIJJKKKKKKKKKK
Bierquote:Op donderdag 7 april 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me hequote:
Is ze ookquote:Op donderdag 7 april 2011 13:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe ze klinkt alsof ze gehyptnotiseerd is man!
Zo lekker zenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me hewe hebben hier echt zo'n geweldig kanaaltje, alleen jammer dat er ook bootjes doorheen varen enzo, dus het water is niet zo geweldig schoon
![]()
toen ik een jaar of 5 was, stond ik ergens in duitsland op een camping voor 1 nachtje, maar daar had je ook zo'n beekje, met ijswater uit de bergen enzo.. KOUD dat het was! maar wel verschrikkelijk helder
de afgelopen dagen heb ik mooie plaatsen gezien gek..quote:
Droommanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |