quote:Op donderdag 7 april 2011 12:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb ik niet
Zal ik ook niet krijgen![]()
Draai eens iets leuks zonder gitaren.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb ik niet
Zal ik ook niet krijgen![]()
Doe ik vaak genoegquote:Op donderdag 7 april 2011 12:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Draai eens iets leuks zonder gitaren.
Netjesquote:
Speedcore voor de win mang!quote:
Luister jij ook?quote:
Mag dat wel?quote:
Uiteraard. Hoe meer hoe beterquote:
Ja, ben slechts 17quote:Op donderdag 7 april 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Netjes
Profielwerkstuk... Jij zit in 't laatste jaar Middelbare school? Jeetje, broekie
zoek werk gek, je laat je vrouwtje toch niet fulltime werken zodat ze voor jou kan zorgen?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verplicht, anders je te verwijderen uit dit topic.
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
zoek werk gek, je laat je vrouwtje toch niet fulltime werken zodat ze voor jou kan zorgen?
hoort andersom te zijn naar mijn weten
Ja, dat weet ik. Maar ik dacht dat je al wat verder gevorderd was of zoquote:
het is allemaal af en zoquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik dacht dat je al wat verder gevorderd was of zo
nee hoor.. ik had er eentje bij mij in de brugklas weet ik nog die was NET 10..quote:Op donderdag 7 april 2011 12:37 schreef sharr het volgende:
[..]Nee dat lijkt me wel stug, het is al vroeg om op je 17e in de 6e te zitten dacht ik.
Mijn vriendin is 18 en doet 2e jaar Universiteit nuquote:Op donderdag 7 april 2011 12:37 schreef sharr het volgende:
[..]Nee dat lijkt me wel stug, het is al vroeg om op je 17e in de 6e te zitten dacht ik.
Jij was de enige met een scooter op de basisschool, baasquote:Op donderdag 7 april 2011 12:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee hoor.. ik had er eentje bij mij in de brugklas weet ik nog die was NET 10..
maar wel tering slim16 in de 6e
Zit er ook 1 in een andere klas, die is vorige week 16 geworden. Doet bijna examen in vwo 6. Best sneu, ze is ook super childishquote:Op donderdag 7 april 2011 12:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee hoor.. ik had er eentje bij mij in de brugklas weet ik nog die was NET 10..
maar wel tering slim16 in de 6e
Ik ben straks net 18 als ik aan m'n studie beginquote:Op donderdag 7 april 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 18 en doet 2e jaar Universiteit nu
Mijn zusje is met haar 17e begonnen met studeren, net als een vriendin van mij, die nu twee jaar jonger is dan ik ben.
basisschool? ik was 12 in de brugklas ofzoquote:Op donderdag 7 april 2011 12:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij was de enige met een scooter op de basisschool, baas
Volgens mij is 17/18 de gemiddelde leeftijd idd.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben straks net 18 als ik aan m'n studie begin [ afbeelding ]
pics van je zusjequote:Op donderdag 7 april 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 18 en doet 2e jaar Universiteit nu
Mijn zusje is met haar 17e begonnen met studeren, net als een vriendin van mij, die nu twee jaar jonger is dan ik ben.
ik moest in de brugklas al weten wat ik wou wordenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is 17/18 de gemiddelde leeftijd idd.Wel heel vroeg om al te weten wat je precies wilt.
Het moet wel in deze snelle maatschappij hequote:Op donderdag 7 april 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is 17/18 de gemiddelde leeftijd idd.Wel heel vroeg om al te weten wat je precies wilt.
kippensoep, veel drinken en onder de dekens blijvenquote:
Je ziet er ziekjes uit idd, beter blijf je bij mij uit de buurt.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb een dikke kop, leer ermee leven
Het slaat nergens op.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het moet wel in deze snelle maatschappij he
weet je ook wat het allemaal betekent?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deal with it
[..]
Dat gaat lukken
Vraag het dragems.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:42 schreef dragems het volgende:
[..]
weet je ook wat het allemaal betekent?
Je kan na je middelbare school ook een jaar niks gaan doen en rustig kijken wat je wil dat jaar eropquote:
Nee want zomaar van Google gepluktquote:Op donderdag 7 april 2011 12:42 schreef dragems het volgende:
[..]
weet je ook wat het allemaal betekent?
Tuurlijk wel. Werken zal ze.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
zoek werk gek, je laat je vrouwtje toch niet fulltime werken zodat ze voor jou kan zorgen?
hoort andersom te zijn naar mijn weten
voor de computer dan: kippensoep, veel drinken en onder de denkensquote:Op donderdag 7 april 2011 12:42 schreef sharr het volgende:
Jezus, dan leef je in een computertijdperk..
Jij denkt dat je het in een jaartje wel weet?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je kan na je middelbare school ook een jaar niks gaan doen en rustig kijken wat je wil dat jaar erop
[..]
Nee want zomaar van Google geplukt
Ik weet het nu alquote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij denkt dat je het in een jaartje wel weet?
Nee, ik denk het niet. Ik vind het dan ook een zeer slechte ontwikkeling dat je binnen vijf jaar een diploma moet hebben.
dit dus, muziek staat te zacht om je te horen.. zometeen zet ik hem wel harder, maar nu ff geen fut voorquote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
draai ff 1 hardcore plaatje voor mij![]()
het liefst harder, maar dat doe ik de rest niet aan
"Dit dus"quote:Op donderdag 7 april 2011 12:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
dit dus, muziek staat te zacht om je te horen.. zometeen zet ik hem wel harder, maar nu ff geen fut voor
dit klink wel goed. anders maar goed.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
Wat is dit voor een bij elkaar gegooide herrie?
Dit is wat jij gisteren zeiquote:Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef dragems het volgende:
[..]
dit klink wel goed. anders maar goed.
wat wil je worden dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik weet het nu alStudie dan, wat ik exact wil worden zie ik dan wel weer
Maar opzich heb ik er geen moeite mee dat het zo snel gaat. Nu na 6 jaar heb ik het toch echt wel gezien op m'n school nu
het begin salaris is alleen een stuk hogerquote:Op donderdag 7 april 2011 12:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat wil je worden dan?
trouwens, iets dat compleet idioot is:
de mentaliteit van studenten..
zitten ze tot hun 21e ofzo op school (soms nog langer) en ze verwachten gelijk een geweldige baan met een geweldig salaris.. ik bedoel.. ik werk nu 3 jaar, en ik moest toch echt gewoon onderaan beginnen, en dat zullen hun ook gewoon moeten doen
Voor het antwoord op je vraag moet je even die eerste regel opnieuw lezenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat wil je worden dan?
zitten ze tot hun 21e ofzo op school (soms nog langer) en ze verwachten gelijk een geweldige baan met een geweldig salaris.. ik bedoel.. ik werk nu 3 jaar, en ik moest toch echt gewoon onderaan beginnen, en dat zullen hun ook gewoon moeten doen
wel een kleine toch? of is het echt z'n pino?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
het is er 1 en hij wil aandacht
Broertje van Spacequote:
ik denk die vogelquote:
Ja, maar er zijn ook mensen die het niet weten.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik weet het nu alStudie dan, wat ik exact wil worden zie ik dan wel weer
Maar opzich heb ik er geen moeite mee dat het zo snel gaat. Nu na 6 jaar heb ik het toch echt wel gezien op m'n school nu
Onzin.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat wil je worden dan?
valkparkietquote:Op donderdag 7 april 2011 12:49 schreef dragems het volgende:
[..]
wel een kleine toch? of is het echt z'n pino?
ja waarom? omdat ze "er verstand van hebben?"quote:Op donderdag 7 april 2011 12:48 schreef dragems het volgende:
[..]
het begin salaris is alleen een stuk hoger
Deels eens.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja waarom? omdat ze "er verstand van hebben?"
van wat ik heb geleerd: alles wat je op school leert, is compleet nutteloos voor een carriere later, vanuit mijn point of view (niet letterlijk nemen >.> ) is het enige dat telt: WERKERVARING
Je lult echt complete bullshitquote:Op donderdag 7 april 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
van wat ik heb geleerd: alles wat je op school leert, is compleet nutteloos voor een carriere later, vanuit mijn point of view (niet letterlijk nemen >.> ) is het enige dat telt: WERKERVARING
lol op de mavo wel jaquote:Op donderdag 7 april 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Werd je gepest op school?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
de studenten die ik ken hebben het nu over dat ze 2000 netto willen minimaal enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook mensen die het niet weten.Zo makkelijk is het niet, namelijk.
[..]
Onzin.
Dat jaquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
2000 netto? na 5 jaar echt welquote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
de studenten die ik ken hebben het nu over dat ze 2000 netto willen minimaal enzo![]()
ik bedoel, zelfs mijn ouders verdienen dat nieten nee we komen niets te kort (behalve lengte dan
)
Belspelletjes makenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef Driepink het volgende:
oke, er zijn uitzonderingen, zoals wat toon zegt, zulke dingen heb je wel een diploma voor nodig, maar 90% vd mensen die ik ken doen (of gaan doen) media en communication![]()
ik bedoel, WHAT THE FUCK IS DAT?
2000 netto, dan moet je +/- 3500 - 4000 bruto verdienen.. meer aangezien jongeren netto zien als: alle rekeningen er al afquote:
bruto of netto?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
basissalaris als ik klaar bent ligt op 2300 hoor
hahaha lol er zitter er op mijn school ook een boel. toch zie ik daar het nut van een diploma wel. en dan heb ik het over hboquote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef Driepink het volgende:
oke, er zijn uitzonderingen, zoals wat toon zegt, zulke dingen heb je wel een diploma voor nodig, maar 90% vd mensen die ik ken doen (of gaan doen) media en communication![]()
Gelukkig zijn de mensen die jij kent 100% representatief voor de rest van de samenlevingquote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef Driepink het volgende:
ik doe geen vmbo hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef Driepink het volgende:
hoeveel van jullie werken nu eigenlijk al full time?want ik hoor hier echt dingen waarvan ik denk: kom uit je kleine droomwereldje
als ik ga doen wat ik wil doen dan kom ik daar echt welquote:Op donderdag 7 april 2011 12:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
2000 netto, dan moet je +/- 3500 - 4000 bruto verdienen.. meer aangezien jongeren netto zien als: alle rekeningen er al af
doe ik al 17 jaarquote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En wachten tot het geld met koffers naar je toe wordt gebracht
Zijn mening is ook dat een diploma niks waar is. Dat is complete bullshit.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:56 schreef sharr het volgende:
Als driepinks punt is dat je werkervaring moet hebben ben ik het er mee eens
gast je kent me niet. geloof me 2000 netto is makkelijk te doen voor me later (na 5 jaar).quote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef Driepink het volgende:
hoeveel van jullie werken nu eigenlijk al full time?want ik hoor hier echt dingen waarvan ik denk: kom uit je kleine droomwereldje
Nee, daarom wacht ik ookquote:Op donderdag 7 april 2011 12:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hee wacht eens, dan heb je nog helemaal geen uitkering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |