Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Nou.. mooi weer buiten, op werk niet veel te doen. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoezo dat? Hier wordt het een poetsdag.. maar ik heb geen zin
Bert had ook een kale plek op zijn buik.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.. Wat nou als het niet geholpen heeft? Heeft dat dan consequenties voor haar gebit?
Ik weet niet hoe het bij mannetjes is eigenlijk, maar bij Sofie was d'r hele buikje ook kaalgeschoren enzo en ze was super zieligDus nou ja, maar even zien
Nee, ik dacht ik zeg het even![]()
Ik grinnikte.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:59 schreef JJH het volgende:
Bij het volgende topic rechtsaf slaan.
U heeft uw bestemming bereikt.
quote:
Maar je hebt ons toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou.. mooi weer buiten, op werk niet veel te doen. Dat soort dingen.
Jawel. En GAM. En R&P. Maar dan nog, wordt het wel een lange dag.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar je hebt ons toch?![]()
Woah, vanavond sushi eten met een vriendinnetje en haar halve familie
Sushi is altijd goed.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:59 schreef JJH het volgende:
Bij het volgende topic rechtsaf slaan.
U heeft uw bestemming bereikt.
Ah ja, dat zit er wel in ja... Mijn beide poezen komen van de boerderij... Hilde woonde letterlijk tussen de kistkalveren en toen zei die vrouw elke keer weer "ze is niet aanhankelijk hoor", maar vanaf het eerste uur is Hilde zo'n knuffelkatquote:Op donderdag 7 april 2011 08:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Bert had ook een kale plek op zijn buik.
Ik weet het niet. Het wel goed te behandelen volgens de dierenarts.
Het is ook een ex-zwerfkat. Waarschijnlijk heeft ze het toen ook al opgelopen.
Meisjequote:
Jaquote:
Dat is voor in het weekend metquote:
ik kan die droom wel uitleggen denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Raar gedroomdIets met mijn oma's huis en allerlei toverspullen en heksenjachten en mensen vermoorden
![]()
[..]
Hoezo dat? Hier wordt het een poetsdag.. maar ik heb geen zin
zonde van de sushiquote:
Ik praat tegen alles wat los en vast zit.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik praat altijd terug tegen mijn Tomtom![]()
[..]
Ah ja, dat zit er wel in ja... Mijn beide poezen komen van de boerderij... Hilde woonde letterlijk tussen de kistkalveren en toen zei die vrouw elke keer weer "ze is niet aanhankelijk hoor", maar vanaf het eerste uur is Hilde zo'n knuffelkat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:04 schreef Barreltje het volgende:
en weer op werk..
MZ.. pm gehad??
BarMan is een beetje een![]()
en sushi!![]()
en ik haaaaat TomTom..Mogguh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude, nog lang niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Mogguh JJHquote:
Haiquote:
wokquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:08 schreef Barreltje het volgende:
is het al 3 uur??ToffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe je stiekem een fotootje?
![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2011 09:08:36 ]
is het al 3 uur??Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Please, do tellquote:Op donderdag 7 april 2011 09:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan die droom wel uitleggen denk ik
Mooiquote:Op donderdag 7 april 2011 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai meisje![]()
alles goed.. tis mooi weer
J. is zenuwachtig voor de tandartsdat is wel sneu
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik praat tegen alles wat los en vast zit.
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:04 schreef Barreltje het volgende:
en weer op werk..
MZ.. pm gehad??
BarMan is een beetje een![]()
en sushi!![]()
en ik haaaaat TomTom..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja PM gehad en zal even overleggen
Waarom is Barman?
Ik ben dol op mijn tomtom![]()
Maar denk wel zelf na
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik zal eens m'n fototoestel op snorrenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
Toffffdoe je stiekem een fotootje?
![]()
is het al 3 uur??Oh ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof man!
Ben benieuwd
omdat kids niet meemogenquote:
ik ook !!quote:
Oh, ah johquote:
kids? jullie hadden die toch nog nietquote:
Snap ikquote:Op donderdag 7 april 2011 09:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ook !!
best een beetje spannend!!
is wel makkelijk als je de weg niet kentquote:Op donderdag 7 april 2011 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog geen tomtom gebruikt(ook nooit gedaan met lessen)
Jij kent heel Nederland uit je hoofd?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
Met lessen 1 of 2 keer... Maar ik heb veel vrienden die met Tomtom rijden, dus dan weet je al hoe en watquote:Op donderdag 7 april 2011 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
Uhu, LL is one smart cookiequote:
Ik heb net 2 weken mijn rijbewijsquote:
quote:
als je nog niet in de rest van nederland geweest bentquote:
vroegerquote:
Dat was ik even vergeten.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb net 2 weken mijn rijbewijs
Dus nee ik ken NL niet uit mijn hoofd
[..]
![]()
Ik denk ook dat ik het leuker vind om gewoon te zoeken dan op de tomtomquote:Op donderdag 7 april 2011 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vroegerkeek je eerst op de kaart, onthield je de snelwegen en print je een detail kaartje van het laatste stuk
de weg vinden voor de tomtom tijd, goed voor je topologie
Goedquote:Op donderdag 7 april 2011 09:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was ik even vergeten.
Hoe gaat het rijden ondertussen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vroegerkeek je eerst op de kaart, onthield je de snelwegen en print je een detail kaartje van het laatste stuk
Precies. Ik denk maar zo, kan ik een hotel of plek in Tokio, Nieuw Zeeland of welk land dan ook vinden, dan kan het in Nederland ook wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Mijn man is verkeerskundige. Die kent NL uit z'n hoofdquote:
Topografie.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat klopt. ik gebruik tomtom ook echt alleen voor in de stadquote:Op donderdag 7 april 2011 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dat is ook niet altijd handig .. vooral niet als er in de stad aan de weg gewerkt wordtquote:Op donderdag 7 april 2011 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat klopt. ik gebruik tomtom ook echt alleen voor in de stad
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn man is verkeerskundige. Die kent NL uit z'n hoofd.
morgen!quote:
Die is van 538 toch? Dat luister ik nooit.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:16 schreef JJH het volgende:
Ken jij Rick van Velthuijsen? Die van de radio?
Die weet ook alle plaatsen en wegnummers van Nederland uit zijn hoofd.
Zo erg ben ik niet, maar ik weet wel van, denk ik, 75% waar ik het moet zoeken.
Meestal staat er dan wel een omleiding aangegeven.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en dat is ook niet altijd handig .. vooral niet als er in de stad aan de weg gewerkt wordt
dat kan je aangeven in de ttquote:Op donderdag 7 april 2011 09:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en dat is ook niet altijd handig .. vooral niet als er in de stad aan de weg gewerkt wordt
BarMan moest voor z'n vorige werk door het hele land crossen.. die weet ook de meeste steden wel te vinden.. zelfs musselkanaal ...quote:Op donderdag 7 april 2011 09:16 schreef JJH het volgende:
[..]
ja druk hehquote:Op donderdag 7 april 2011 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zepuutjuh![]()
tijdje niet gezien, hoe is het?
mijn leven wat doen zequote:
klopt, maar zelfs dan let ik nog op bordenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Topic Titelquote:
Vroegah wel MiddenInDeNachtRickquote:Op donderdag 7 april 2011 09:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die is van 538 toch? Dat luister ik nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenwoordig zit ie op Veronica.![]()
Dat is ook niet een heel moeilijke.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
BarMan moest voor z'n vorige werk door het hele land crossen.. die weet ook de meeste steden wel te vinden.. zelfs musselkanaal ...
ik had er nog nooooit van gehoord!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook niet een heel moeilijke.(Misschien ook wel, ik ben een ex Drenth.
)
ik weet ook redelijk de weg in Nederlandquote:Op donderdag 7 april 2011 09:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Vlakbijquote:Op donderdag 7 april 2011 09:21 schreef Joysa het volgende:
Goedemorgen
Dagje Haarlem vandaag, en een avond en nacht Amsterdam
hier schijnt de zon in Haarlemquote:Op donderdag 7 april 2011 09:21 schreef Joysa het volgende:
Goedemorgen
jouw tomtomquote:Op donderdag 7 april 2011 09:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet ook redelijk de weg in Nederland
Ik heb de tom tom ook eigenlijk alleen het laatste stukje nodig meestal
Ik roep wel evenquote:
Ik twijfel over winterjas, of dikker shirt met dunnere jas.. Help?quote:
alle driequote:Op donderdag 7 april 2011 09:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik roep wel even
[..]
Ik twijfel over winterjas, of dikker shirt met dunnere jas.. Help?
Goedemorgenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik roep wel even
[..]
dat is toevallig, MPG ook alquote:Op donderdag 7 april 2011 09:21 schreef Joysa het volgende:
Goedemorgen
ik heb ook meestal pas signaal als ik er bijna ben, dus ach het scheelt dat de basis goed isquote:
ik zou voor dat laatste gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 09:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik roep wel even
[..]
Je mag mijn parelmoerwitte tomtom wel eens lenen hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 09:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ook meestal pas signaal als ik er bijna ben, dus ach het scheelt dat de basis goed is
Ok, thanksquote:
Ik weet hetquote:Op donderdag 7 april 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag mijn parelmoerwitte tomtom wel eens lenen hoorDie is echt heel fijn
ik ook met t-shirt. was goed te doenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:24 schreef JJH het volgende:
Zwolle ook zonnig.
En en winterjas is echt niet nodig! I ben een uur geleden al zonder jas naar buiten geweest, prima te doen.
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 april 2011 09:24 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben te lui om mijn spullen uit mijn winterjas in mijn zomerjas te doen
Norahquote:Op donderdag 7 april 2011 09:25 schreef Barreltje het volgende:
Norah Jones - Sunrise
heeeeerlijk om wakker bij te worden
Goed om te wetenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:24 schreef JJH het volgende:
Zwolle ook zonnig.
En en winterjas is echt niet nodig! I ben een uur geleden al zonder jas naar buiten geweest, prima te doen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:24 schreef wel.o.k het volgende:
Ik wel, maar die kan ik beter niet dicht doenquote:
oh dan heb ik er ook nog 1quote:Op donderdag 7 april 2011 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wel, maar die kan ik beter niet dicht doen
ja, om nou de airco aan te zetten omdat ik warm heb in mijn winterjasquote:Op donderdag 7 april 2011 09:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Herkenbaar
Maar ga het zo toch maar doen.
[..]
Norah
ik heb gewoon een jas die ik in de winter aanheb en in de zomer heb ik die vaak bij.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:24 schreef wel.o.k het volgende:
ik had vanmorgen nog wel kauwe klauwe op de scooter hoor!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:24 schreef JJH het volgende:
Zwolle ook zonnig.
quote:
'S ochtends is het nog fris ja....quote:Op donderdag 7 april 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik had vanmorgen nog wel kauwe klauwe op de scooter hoor!maar denk dat het lopend prima te doen is! denk misschien aan laagjes.. dan kan je als je vanmiddag op een terasje in de zon zit HAAT HAAT!! nog iets uit doen!
jij mag niet klagen, jij gaat een vet mooie jurk passenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik had vanmorgen nog wel kauwe klauwe op de scooter hoor!maar denk dat het lopend prima te doen is! denk misschien aan laagjes.. dan kan je als je vanmiddag op een terasje in de zon zit HAAT HAAT!! nog iets uit doen!
Ik ga ook geen terras tegenkomen vandaag. Heb sowieso nog geen terras gedaan dit jaar.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Pezu!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:28 schreef PeZu het volgende:
nu al in t shirt buiten lopen, hollanders_!
rijkje, ja goed hoor en met u?quote:
Mijn Marvin T-shirt is binnenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:28 schreef PeZu het volgende:
gewoon lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 09:28 schreef PeZu het volgende:
Mooiquote:
Woehoequote:
quote:
Gisteren liep ik ook zonder jas de hond uit te laten, ik vond het best lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 09:28 schreef PeZu het volgende:
ja maar, ja maar..quote:Op donderdag 7 april 2011 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij mag niet klagen, jij gaat een vet mooie jurk passen
Ik zag dat ze die nu bij de Wehkamp verkopen..quote:
Marvin Gaye??quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zag dat ze die nu bij de Wehkamp verkopen..Ik heb getwijfeld
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja maar, ja maar..
*wijst naar de zon* terasje!
Dan ga je na de passessie toch lekker op het terras zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ga je na de passessie toch lekker op het terras zitten?
quote:
Baby? Ben je zwanger?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
dat is wel het plan jah!
en de baby gaat ook mee
* Barreltje heeft een nieuwe crush!
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
dat is wel het plan jah!
en de baby gaat ook mee
* Barreltje heeft een nieuwe crush!
Nicequote:Op donderdag 7 april 2011 09:33 schreef DaMart het volgende:
Goed geregeld: op werk hebben we nu ook de Dutch Tea Blend van Pickwick.
Ik heb een one up en een mario shirtquote:Op donderdag 7 april 2011 09:33 schreef Barreltje het volgende:
ik vind plaatjes shirts altijd een beetje kinderachtig![]()
zeker als het shirts met tekenfilm"helden" zijn
ehm.. nee.. das niet handig met een jurk passenquote:
Het is grijsquote:Op donderdag 7 april 2011 09:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ja, briljant vond ik ze
maar ik draag geen wit
Dus toch maar niet gedaan
Ik hoop dat de action snel weer shirts heeft, daar heb ik vorig jaar voor 3,50 ofzo per stuk hele toffe shirts gekocht
Alleen zit in het blauwe shirt een vlek
wij hebben sowieso niet dezelfde smaak!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een one up en een mario shirtmaar ik moest ze gewoon
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wij hebben sowieso niet dezelfde smaak!
Daar kan ik niet over oordelen he?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan nog, van grijs word ik flets
Ik moet het meer van zwart of knalkleuren hebben
Zwart!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan nog, van grijs word ik flets
Ik moet het meer van zwart of knalkleuren hebben
ik heb meeste aarde kleurenquote:
Trevquote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Wie heeft er een energie infuus voor mij?
Goedemorgen Marijkequote:
Gewoon die jurk op de groei kopenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ehm.. nee.. das niet handig met een jurk passen
baby van vriendinnetje!
moet je bij enfe voor zijn...quote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen he?ik heb jou nooit met grijs aan gezien
quote:
Hai Trevquote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Grijs en zwart en soms wit.....quote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb meeste aarde kleuren
naja.. wit, grijs, bruin, blauw, zwart en een beetje roze
*caffeineinfuus aansluit*quote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Bruin houd ik ook wel van jaquote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb meeste aarde kleuren
naja.. wit, grijs, bruin, blauw, zwart en een beetje roze
bij het kopen van de jurk moet je tekenen dat je NIET meer gaat groeienquote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Marijke.
[..]
Gewoon die jurk op de groei kopen.
Ik heb een overhemd dat zo belachelijk roze is, dat ik het geeneens zonder jasje of trui eroverheen aandurf.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee dat komt omdat ik daar dus flets van word
![]()
Maar ik wil wel een keer iets grijs voor me houden hoor
[..]
[..]
Hai Trev
Nee sorry, die heb ik dan zelf nodig
Ik moet vooral koele kleuren zoals blauw en groen dragen, heb ik vernomen vorig jaarquote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bij het kopen van de jurk moet je tekenen dat je NIET meer gaat groeien
boete;s voor zwanger worden!wat niet is kan nog komen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beterschapquote:
Ik veel pasteltinten... maar ik houd gewoon van zwartquote:Op donderdag 7 april 2011 09:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet vooral koele kleuren zoals blauw en groen dragen, heb ik vernomen vorig jaar.
Grijs mag trouwens ook.
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bij het kopen van de jurk moet je tekenen dat je NIET meer gaat groeien
boete;s voor zwanger worden!Je zal maar na het bestellen van de jurk zwanger worden... krijg je een boete omdat je onbeschermde seks hebt gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Om nou elke dag in pak rond te lopen vind ik ook saai, dus daarom soms even gek doenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:33 schreef Barreltje het volgende:
ik vind plaatjes shirts altijd een beetje kinderachtig![]()
zeker als het shirts met tekenfilm"helden" zijn
das wel de edoeling..quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das wel de edoeling..
maar wel NA de bruiloft..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pak is bij mij de uitzondering. Een trui, T-shirt of polo zit veel lekkerderquote:Op donderdag 7 april 2011 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om nou elke dag in pak rond te lopen vind ik ook saai, dus daarom soms even gek doen
Ja, en terecht, de PVV had gelijk, dat eeuwige losbandige gedrag ook!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zal maar na het bestellen van de jurk zwanger worden... krijg je een boete omdat je onbeschermde seks hebt gehad.
je hebt je PC aangestoken!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Mn PC doet raar, Hij zegt dat ik geen legitieme Windows versie heb. terwijl ik dat gewoon heb?
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:40 schreef sararaats het volgende:
De lamp van m'n nachtlampje is gesprongen
Dat doe je goed!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik las : " de lamp van m'n nachtmerrie is gesprongen "
You have been p0wned by a key-generator.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik las : " de lamp van m'n nachtmerrie is gesprongen "
Ik draag bijna standaard spijkerbroekenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:40 schreef JJH het volgende:
Ik heb vaak een pak aan, of tenminste een pantalon. Soms ook een spijkerbroek, maar dan wel weer met overhemd en vaak ene jasje.
Hey Marijkequote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
[..]
[..]
Hai Trev
Nee sorry, die heb ik dan zelf nodig
.. Gatverdammequote:Op donderdag 7 april 2011 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt Worst met Hagelslag op een broodje gedaan?
Die draag ik dan weer niet. Die staan zo raar bij mequote:Op donderdag 7 april 2011 09:42 schreef Joysa het volgende:
Ik heb een hekel aan spijkerbroeken
Het liefst heb ik altijd een legging aan met rokjes
Ik vind pantalons zelf lekkerder zitten.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik draag bijna standaard spijkerbroeken.
ik heb ook 1 spijkerbroek.. voor offshorequote:Op donderdag 7 april 2011 09:42 schreef Joysa het volgende:
Zou je goed staanquote:Op donderdag 7 april 2011 09:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die draag ik dan weer niet. Die staan zo raar bij me.
Succes.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, opstaan en dingen doenLaters
rokjesquote:Op donderdag 7 april 2011 09:42 schreef Joysa het volgende:
Succesquote:Op donderdag 7 april 2011 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welke maat heb jij?quote:
Ik word heel vaak boos op hemquote:Op donderdag 7 april 2011 09:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik praat altijd terug tegen mijn Tomtom![]()
34quote:
Dat apparaatje kan er niets aan doen hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik word heel vaak boos op hem
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik word heel vaak boos op hem
Step away from the coffee!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
aaaah ik ben hyper
nam net ook telefoon op echt zo heel vrolijk: GOEDEMORGEEEEEE
was even stil aan de andere kant
Doe mij eens de helf van je energie danquote:Op donderdag 7 april 2011 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
aaaah ik ben hyper
nam net ook telefoon op echt zo heel vrolijk: GOEDEMORGEEEEEE
was even stil aan de andere kant
zit aan de thee suiker en waterquote:
wel, sta je voor een stoplicht, blijft Bram zeiken dat je rechtsaf moet.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat apparaatje kan er niets aan doen hoor.
Mogguh trouwens.
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel, sta je voor een stoplicht, blijft Bram zeiken dat je rechtsaf moet.
JA! ALS HET LICHT OP GROEN SPRINGT, OKEEEEEE?![]()
hoi
Suc6quote:Op donderdag 7 april 2011 09:58 schreef Trevland het volgende:
Ik ben weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
Op je werk?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, en de koffie is op![]()
Ik had thuis moeten blijven
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, en de koffie is op![]()
Ik had thuis moeten blijven
Jaquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Kom je me even een kopje koffie brengen zo?
of heb je zo een koffie gebrek dat je meer nodig hebtquote:
Even nieuwe zetten, pot was net leeg.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Kom je me even een kopje koffie brengen zo?
Zo zat ik dinsdag tegen te mopperen tegen de Googlemevrouw van de navigatie in mijn telefoonquote:Op donderdag 7 april 2011 09:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel, sta je voor een stoplicht, blijft Bram zeiken dat je rechtsaf moet.
JA! ALS HET LICHT OP GROEN SPRINGT, OKEEEEEE?![]()
hoi
maar jouwe is niet echt, jjh kan het zo komen brengen, die woont hier bijna om de hoekquote:Op donderdag 7 april 2011 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
of heb je zo een koffie gebrek dat je meer nodig hebt
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar jouwe is niet echt, jjh kan het zo komen brengen, die woont hier bijna om de hoek![]()
![]()
![]()
Ik weet niet waar ze werkt.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar kan ik niet tegenop
als hij het dan maar wel doet
LDGquote:Op donderdag 7 april 2011 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen lieve kijkbuisvriendjes en vriendinnetjes
Nee.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Tankstation (Shell?) rotonde richting Indische buurt, mooi wit pand aan je rechterhandquote:
quote:
ze hebben storing en wijzen massaal naar ons................en ik heb de bewijzen dat het NIET bij ons zit.quote:
hoi mevrouw uit Rotterdamquote:Op donderdag 7 april 2011 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Oftewel, kom die koffie brengen en rap een beetjequote:Op donderdag 7 april 2011 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tankstation (Shell?) rotonde richting Indische buurt, mooi wit pand aan je rechterhand
dat ga ik niet zeggenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tankstation (Shell?) rotonde richting Indische buurt, mooi wit pand aan je rechterhand
Pheno, als je weer gaat tanken, neem dan meteen koffie voor ST mee!quote:Op donderdag 7 april 2011 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je weet ook waar ik woonquote:Op donderdag 7 april 2011 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ga ik niet zeggen
[..]
damn, nou heeft hij straks een pluspuntje
Waarom denk je dat ik buiten Zandvoort naar woningen zoek?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ga ik niet zeggen
[..]
damn, nou heeft hij straks een pluspuntje
Daar?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga straks op de fiets. Een stuk gezonderquote:Op donderdag 7 april 2011 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pheno, als je weer gaat tanken, neem dan meteen koffie voor ST mee!
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik buiten Zandvoort naar woningen zoek?.
Genoeg voor nog warme koffiequote:Op donderdag 7 april 2011 10:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar?
Dat is is niet om de hoek, dat zijn vier hoeken.
*kijkt naar sig...quote:Op donderdag 7 april 2011 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik buiten Zandvoort naar woningen zoek?.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
.
en anders kom je maar hier om de hoek wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2011 10:15:39 ]
nog voor geen miljoen!quote:Op donderdag 7 april 2011 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en anders kom je maar hier om de hoek wonen
Die optie is er ook, jaquote:Op donderdag 7 april 2011 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en anders kom je maar hier om de hoek wonen
Je moet ook niet mailenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die optie is er ook, ja![]()
.
Alleen jammer dat ik pas echt verder kan als ik wat meer weet over wat ik kan lenen en dat die onafhankelijke hypotheekadviseur die ik maandagavond heb gemaild, niks laat horen.
Nou, mailen was toen handiger, omdat ze de telefoon niet opnamen om kwart voor zesquote:
Dan zoek je een anderequote:Op donderdag 7 april 2011 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, mailen was toen handiger, omdat ze de telefoon niet opnamen om kwart voor zes.
En even reageren kan natuurlijk geen kwaad, als iemand van je diensten gebruik wil maken.
Toch niet de hypotheker hequote:Op donderdag 7 april 2011 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, mailen was toen handiger, omdat ze de telefoon niet opnamen om kwart voor zes.
En even reageren kan natuurlijk geen kwaad, als iemand van je diensten gebruik wil maken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
.
dat is voor mij dan weer een leuke bijkomstigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
prioriteiten....nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Even achteraan bellen of ze je mail binnengahad hebben?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon overal 42 op antwoorden!quote:Op donderdag 7 april 2011 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
zo, even wat lastige vraagjes weer opgelost
Weet je wat ook lang duurt?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Even achteraan bellen of ze je mail binnengahad hebben?
Duurt wel erg lang inderdaad.
DM.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je wat ook lang duurt?
Die koffie!
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zoek je een andere
En dat soort mensen werken tot 17:00
Net weer gebeld... niet opgenomen. Anders bel ik vanavond alsnog even mijn eigen bankquote:Op donderdag 7 april 2011 10:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Even achteraan bellen of ze je mail binnengahad hebben?
Duurt wel erg lang inderdaad.
bestaan ze nog welquote:Op donderdag 7 april 2011 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Net weer gebeld... niet opgenomen. Anders bel ik vanavond alsnog even mijn eigen bank.
Goedemorgen meisjequote:Op donderdag 7 april 2011 10:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je wat ook lang duurt?
Die koffie!
Hier is het de hele dag al gekquote:Op donderdag 7 april 2011 10:21 schreef Crazy-M het volgende:
arg, mn collega vanuit mijn vaste werk en ik krijgen weer last van de gekke 5 minuten
denk t niet, die zijn ook gewoon s avonds open nlquote:
Ik weet hier in Zwolle nog wel een goede hypotheekadviseur van de SNS Bank trouwensquote:Op donderdag 7 april 2011 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een echt onafhankelijke met 1 vestiging.
Aan het werk met oppe koffiequote:Op donderdag 7 april 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen meisjeBen je aan het werk of ben je toch maar thuis gebleven?
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
vandaag gaat de bedrijfsarts bellen
![]()
Voor 10 uurEcht
![]()
Al kan het ook wel vanmiddag worden, of morgen, of volgende week, of vergeet hij het helemaal
Oh nee, maar jij bent toch vet ziek?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aan het werk met oppe koffie![]()
Hoi
ik geloof niet in echt onafhankelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een echt onafhankelijke met 1 vestiging.
10 uur 's avonds dusquote:Op donderdag 7 april 2011 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Voor 10 uurEcht
![]()
Al kan het ook wel vanmiddag worden, of morgen, of volgende week, of vergeet hij het helemaal
Ja ik hoop dat RN mijn raad wel heeft opgevolgd.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Of een andere tip die ik laatst ergens hoorde. Random KLB post invullen.
Leuk zit je voor jan l*l te wachten op zo'n telefoontje? Of belt hij op je mobiel?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Voor 10 uurEcht
![]()
ik weet er 1 in beverwijkquote:Op donderdag 7 april 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet hier in Zwolle nog wel een goede hypotheekadviseur van de SNS Bank trouwens![]()
Dat was jij?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat RN mijn raad wel heeft opgevolgd.
Nee hoor, hij kijkt hier in de buurtquote:Op donderdag 7 april 2011 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet er 1 in beverwijkis meer in de buurt
Ik ga zo eerst even lekker schijten. En zonder telefoonquote:Op donderdag 7 april 2011 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk zit je voor jan l*l te wachten op zo'n telefoontje? Of belt hij op je mobiel?
Dan zal je net zien dat je net in de supermarkt staat
Bedankt voor de info flesquote:Op donderdag 7 april 2011 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst even lekker schijten. En zonder telefoon
TMIquote:Op donderdag 7 april 2011 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst even lekker schijten. En zonder telefoon
tjah, 2 brabanders in 1 bedrijf, op 1 afdeling, in gelderland, kan niet goed gaanquote:
Duh, achterlijke debiele dingen ben ik van. Totdat ik weer weggestuurd word!quote:
Ik kijk in wel meer buurten hoor... bij LL om de hoek staat ook een leuk huis te koopquote:Op donderdag 7 april 2011 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, hij kijkt hier in de buurt![]()
En dan komt die man bij je thuis en dan zie ik hem ook nog eens
![]()
TMIquote:Op donderdag 7 april 2011 10:26 schreef JJH het volgende:
Ah, kut. Pukkel opengekrabbeld, nu bloed ik.
Clearasil! Of nu een pleisterquote:Op donderdag 7 april 2011 10:26 schreef JJH het volgende:
die man? of DaMart?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, hij kijkt hier in de buurt![]()
En dan komt die man bij je thuis en dan zie ik hem ook nog eens
![]()
Snel, pak een doekjequote:Op donderdag 7 april 2011 10:26 schreef JJH het volgende:
Ga vooral doorquote:Op donderdag 7 april 2011 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh, achterlijke debiele dingen ben ik van. Totdat ik weer weggestuurd word!
Het was ook een grapje Martquote:Op donderdag 7 april 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk in wel meer buurten hoor... bij LL om de hoek staat ook een leuk huis te koop.
Die manquote:
Jawel, als ik het scherm met overzicht open zie ik ze wel, maar niet als pop-upquote:
bij mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |