Ken je die reclame van tien jaar geleden nog? Met die persoon die rechtsaf slaat de heg in?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Maar seriously, je kijkt toch ook op de borden.
als de tomtom zegt links aanhouden naar eindhoven, en het bord eindhoven is verplaatst naar rechts, ga je toch rechts aanhouden ????
mensen die blindelings de TOMTOM volgens zonder te kijken naar de borden
En er stond geen wegnummer bij in beeld?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn TOMTOM zei dat ik het bord Breda moest volgen. Dan moet Rijkswaterstaat niet ineens Breda van de borden halen. Blinde paniek in die auto. Pas 5 km verderop stond er Breda op
.
bijna blinde paniekquote:Op donderdag 7 april 2011 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje zie mijn sig![]()
![]()
Hoe is het daar?
Neequote:
haha inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 08:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ken je die reclame van tien jaar geleden nog? Met die persoon die rechtsaf slaat de heg in?
Ik had zo'n vriendin.. De Tomtom zegt "probeer te keren" zonder te kijken of richting aan te geven hup het stuur omquote:Op donderdag 7 april 2011 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Maar seriously, je kijkt toch ook op de borden.
als de tomtom zegt links aanhouden naar eindhoven, en het bord eindhoven is verplaatst naar rechts, ga je toch rechts aanhouden ????
mensen die blindelings de TOMTOM volgens zonder te kijken naar de borden
ik heb om 10 uur een sollicitatie dus ik moet er wel fris uitzienquote:Op donderdag 7 april 2011 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan midden in de nacht
Na dat hele verbouwde stuk staat er Den Bosch en nog wta op het bord. Geen Bredaquote:Op donderdag 7 april 2011 08:40 schreef Crazy-M het volgende:
haha inderdaad
en utrecht staat vanaf breda al aangegeven, en breda al vanaf utrecht
Stomme tomtom.quote:
quote:
Dan wacht je toch even op de volgende borden en besluit je dan welke kant je heengaat?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn TOMTOM zei dat ik het bord Breda moest volgen. Dan moet Rijkswaterstaat niet ineens Breda van de borden halen. Blinde paniek in die auto. Pas 5 km verderop stond er Breda op
.
In Breda zelf heb ik dat dan weer niet nodigquote:Op donderdag 7 april 2011 08:41 schreef JJH het volgende:
Stomme tomtom.
Maar ik heb makkelijk praten, als ik naar Breda rij heb ik pas in of bij Breda zelf de navi nodig.
succes danquote:Op donderdag 7 april 2011 08:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb om 10 uur een sollicitatie dus ik moet er wel fris uitzien
Suc6!quote:Op donderdag 7 april 2011 08:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met mijn tomtomquote:
ik rijd ook overal heen zonder tomtomquote:Op donderdag 7 april 2011 08:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Stomme tomtom.
Maar ik heb makkelijk praten, als ik naar Breda rij heb ik pas in of bij Breda zelf de navi nodig.
Het was middernacht en ik was moe, wilde naar huis.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan wacht je toch even op de volgende borden en besluit je dan welke kant je heengaat?Paniek is vaak helemaal niet nodig
Even een natte dweil door het gezicht en klaar is gf! Wel de juiste dweil pakken!quote:Op donderdag 7 april 2011 08:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwensquote:Op donderdag 7 april 2011 08:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met mijn tomtomWeet je hoe fijn
Maar ik ben ook blij dat ik zelf kan nadenken
![]()
Succes!quote:Op donderdag 7 april 2011 08:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer de taxichauffeurquote:
Nou enigzins. Ik sliep pas na drieen, en een van de katten moest naar de dierenarts. Tussen 8 en 8;30 kon ik 'r brengen.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Goedemorgen meneer de taxichauffeurAlles goed?
quote:
quote:
een schonequote:Op donderdag 7 april 2011 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even een natte dweil door het gezicht en klaar is gf! Wel de juiste dweil pakken!
quote:
Dan nog, van paniek wordt het niet beter of anders toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het was middernacht en ik was moe, wilde naar huis.
En als je binnen 200 meter moet kiezen tussen links en rechts, krijg ik het wel een beetje warm.
Uh, ja. Maar dat bedacht ik me op dat moment nietquote:Op donderdag 7 april 2011 08:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan nog, van paniek wordt het niet beter of anders toch?Ik ben een keer verkeerd gereden en moest daardoor 's nachts een half uur omrijden, ach domme pech
Zet het raampje open en de muziek wat harder of mijn bijrijder praat wat meer
Ik kan me er niet zo druk om maken, als ik er maar kom
Goedemorgen gekke meneerquote:
Oh jeetje.. kort nachtje dusquote:Op donderdag 7 april 2011 08:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou enigzins. Ik sliep pas na drieen, en een van de katten moest naar de dierenarts. Tussen 8 en 8;30 kon ik 'r brengen.
Voor de volgende keer danquote:Op donderdag 7 april 2011 08:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uh, ja. Maar dat bedacht ik me op dat moment niet.
Komt wel weer goed. Gebitsbehandeling. Zit een virusinfectie in d'r tandvlees.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen gekke meneerLekker geslapen?
[..]
Oh jeetje.. kort nachtje dusEn waarvoor moest de poes naar de da?
Niets ernstigs hoop ik?
Mja indd. Ik moet gewoon nieuwe kaarten kopen voor dat dingquote:
Ik ga kijken. Ik heb toch vakantiequote:Op donderdag 7 april 2011 08:48 schreef JJH het volgende:
'2 miljard kijkers huwelijk William en Kate'
Die kin van haar!![]()
ik heb lekker geslapenquote:Op donderdag 7 april 2011 08:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen gekke meneerLekker geslapen?
[..]
Oh jeetje.. kort nachtje dusEn waarvoor moest de poes naar de da?
Niets ernstigs hoop ik?
Ik denk dat ik hem ook wel aan heb staan.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga kijken. Ik heb toch vakantie.
redelijk wel, en jij?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen lief![]()
Lekker geslapen?
voor mij een spannende dagquote:
Oeh, dat is volgens mij wel nasty of niet? Mijn jongste moet gesteriliseerd binnenkort, dat vind ik ook altijd zo sneuquote:Op donderdag 7 april 2011 08:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt wel weer goed. Gebitsbehandeling. Zit een virusinfectie in d'r tandvlees.
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:48 schreef JJH het volgende:
Die kin van haar!![]()
Mooiquote:
valt mee hoorquote:
Nou. Moe.quote:
Raar gedroomdquote:
Hoezo dat? Hier wordt het een poetsdag.. maar ik heb geen zinquote:
Hoor je ook of je bent aangenomen vandaag?quote:
Ik hoop op een goede afloop, Bert (die andere) is 3 maanden geleden ofzo gecastreerd. Nergens last van gehad.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat is volgens mij wel nasty of niet? Mijn jongste moet gesteriliseerd binnenkort, dat vind ik ook altijd zo sneu
Daar heb ik weinig kijk op.quote:[..]Nee zijn hoofd is fantastisch
komt wel goedquote:
ik hoop het van welquote:Op donderdag 7 april 2011 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoor je ook of je bent aangenomen vandaag?
Lekker.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:48 schreef JJH het volgende:
Die kin van haar!![]()
Ik hoop het ook.. Wat nou als het niet geholpen heeft? Heeft dat dan consequenties voor haar gebit?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoop op een goede afloop, Bert (die andere) is 3 maanden geleden ofzo gecastreerd. Nergens last van gehad.
[..]
Daar heb ik weinig kijk op.
Maar het was het eerste wat me op die foto opviel.
Succes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |