Uh, ja. Maar dat bedacht ik me op dat moment nietquote:Op donderdag 7 april 2011 08:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan nog, van paniek wordt het niet beter of anders toch?Ik ben een keer verkeerd gereden en moest daardoor 's nachts een half uur omrijden, ach domme pech
Zet het raampje open en de muziek wat harder of mijn bijrijder praat wat meer
Ik kan me er niet zo druk om maken, als ik er maar kom
Goedemorgen gekke meneerquote:
Oh jeetje.. kort nachtje dusquote:Op donderdag 7 april 2011 08:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou enigzins. Ik sliep pas na drieen, en een van de katten moest naar de dierenarts. Tussen 8 en 8;30 kon ik 'r brengen.
Voor de volgende keer danquote:Op donderdag 7 april 2011 08:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uh, ja. Maar dat bedacht ik me op dat moment niet.
Komt wel weer goed. Gebitsbehandeling. Zit een virusinfectie in d'r tandvlees.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen gekke meneerLekker geslapen?
[..]
Oh jeetje.. kort nachtje dusEn waarvoor moest de poes naar de da?
Niets ernstigs hoop ik?
Mja indd. Ik moet gewoon nieuwe kaarten kopen voor dat dingquote:
Ik ga kijken. Ik heb toch vakantiequote:Op donderdag 7 april 2011 08:48 schreef JJH het volgende:
'2 miljard kijkers huwelijk William en Kate'
Die kin van haar!![]()
ik heb lekker geslapenquote:Op donderdag 7 april 2011 08:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen gekke meneerLekker geslapen?
[..]
Oh jeetje.. kort nachtje dusEn waarvoor moest de poes naar de da?
Niets ernstigs hoop ik?
Ik denk dat ik hem ook wel aan heb staan.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga kijken. Ik heb toch vakantie.
redelijk wel, en jij?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen lief![]()
Lekker geslapen?
voor mij een spannende dagquote:
Oeh, dat is volgens mij wel nasty of niet? Mijn jongste moet gesteriliseerd binnenkort, dat vind ik ook altijd zo sneuquote:Op donderdag 7 april 2011 08:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt wel weer goed. Gebitsbehandeling. Zit een virusinfectie in d'r tandvlees.
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:48 schreef JJH het volgende:
Die kin van haar!![]()
Mooiquote:
valt mee hoorquote:
Nou. Moe.quote:
Raar gedroomdquote:
Hoezo dat? Hier wordt het een poetsdag.. maar ik heb geen zinquote:
Hoor je ook of je bent aangenomen vandaag?quote:
Ik hoop op een goede afloop, Bert (die andere) is 3 maanden geleden ofzo gecastreerd. Nergens last van gehad.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat is volgens mij wel nasty of niet? Mijn jongste moet gesteriliseerd binnenkort, dat vind ik ook altijd zo sneu
Daar heb ik weinig kijk op.quote:[..]Nee zijn hoofd is fantastisch
komt wel goedquote:
ik hoop het van welquote:Op donderdag 7 april 2011 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoor je ook of je bent aangenomen vandaag?
Lekker.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:48 schreef JJH het volgende:
Die kin van haar!![]()
Ik hoop het ook.. Wat nou als het niet geholpen heeft? Heeft dat dan consequenties voor haar gebit?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoop op een goede afloop, Bert (die andere) is 3 maanden geleden ofzo gecastreerd. Nergens last van gehad.
[..]
Daar heb ik weinig kijk op.
Maar het was het eerste wat me op die foto opviel.
Succes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |