Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
jij mag in natura betalenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb tieten, dat scheelt sowieso.
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:10 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha dat dacht ik al
GF ik je hebt mijn interesse gewekt met je club
voor mij is het nou pas avondquote:
Ik gok dat je vrouw het niets vind?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben serieus nieuwsgierig naar die club ook
Ik ook... Al doet de entreeprijs voor single heren zijn werk nog wel prima.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben serieus nieuwsgierig naar die club ook
goed gegoktquote:Op donderdag 7 april 2011 00:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gok dat je vrouw het niets vind?
ik ben klein, lelijk, oud en zit vol met puistenquote:
Maar je bent wel gewend aan MVVVVVquote:Op donderdag 7 april 2011 00:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben klein, lelijk, oud en zit vol met puisten
Oh. Dan zoek ik wel een andere club.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dan zoek ik wel een andere club.
Ik twijfelde. Want dan is het alleen koppels toch? Dus dan zijn er meer vrouwen dan mannen.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:17 schreef Lon3 het volgende:
Ik zou dan eerder op de zaterdag gaanzeker als dan het publiek rond de 30 is.
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik twijfelde. Want dan is het alleen koppels toch? Dus dan zijn er meer vrouwen dan mannen.
Ga je met mij mee, betaal ik GF (want goedkoper dan man alleen)...quote:Op donderdag 7 april 2011 00:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dan zoek ik wel een andere club.
en rimpelsquote:Op donderdag 7 april 2011 00:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan neem je mij mee als partnerquote:Op donderdag 7 april 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik twijfelde. Want dan is het alleen koppels toch? Dus dan zijn er meer vrouwen dan mannen.
Nijnerrrquote:
Fleshjequote:
Misschien wel, heb mn rooster voor dan nog niet, dus dat laat ik nog wetenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
Enf
Kom jij 18/6 naar de meet(meissies ronselen "P )
Gfquote:
Hoi Sara! (neem ik aan?)quote:
quote:
Ja daarom juist.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je met mij mee, betaal ik GF (want goedkoper dan man alleen)...
Ik wil geen ruzie met je vrouw.quote:
Too latequote:
dat geeft goede hoopquote:Op donderdag 7 april 2011 00:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Misschien wel, heb mn rooster voor dan nog niet, dus dat laat ik nog weten![]()
Wil jij ook naar de club?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:20 schreef sararaats het volgende:
Ik krijg de indruk dat jullie me iets willen vragen.
Vragen staat vrij
trio'squote:Op donderdag 7 april 2011 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo? Want vrouwen mogen wel alleen naar binnen en mannen niet. Toch?
Ja nouja, ik wil niet dat jij ruzie krijgt dan.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's knap, ruzie krijgen met een onbekende
altijdquote:Op donderdag 7 april 2011 00:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar GF, zie je dat wel zitten? Een meet in jouw club? Want ik neem wel iemand mee hoor, ben benieuwd
liefquote:Op donderdag 7 april 2011 00:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja nouja, ik wil niet dat jij ruzie krijgt dan.
Alleen staand? Wat saai....quote:Op donderdag 7 april 2011 00:22 schreef Lon3 het volgende:
Wij kunnen dan ook nog wel een alleen staande dame mee nemen hoor
Slapen dan, hup.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
lasagne was lekker![]()
maar nou ga ik even wat gamen![]()
moet er straks vroeg uit
ik zou willen dat ik dat nou konquote:
Hangendquote:Op donderdag 7 april 2011 00:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen staand? Wat saai....
Liggend, staand, zittend, etc... beetje afwisseling...
speelse en trustequote:Op donderdag 7 april 2011 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
lasagne was lekker![]()
maar nou ga ik even wat gamen![]()
moet er straks vroeg uit
wie zegt datquote:Op donderdag 7 april 2011 00:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik denk dat lesbo's niet binnen mogen.
Nu kan ik me niet meer inhouden.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
Echt waar? Lijkt me wel toch..quote:Op donderdag 7 april 2011 00:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
en de Noordwijk meet is voor jou ook aardig verquote:Op donderdag 7 april 2011 00:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
truste Nijniequote:Op donderdag 7 april 2011 00:25 schreef RockNijntje het volgende:
slapen jaben kapot
maar ja, dat was ik gisteren al, rotproefwerken + werkstukken
Ohjeequote:Op donderdag 7 april 2011 00:25 schreef RockNijntje het volgende:
slapen jaben kapot
dat ben jij heul nietquote:Op donderdag 7 april 2011 00:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 00:25 schreef RockNijntje het volgende:
slapen jaben kapot
Bye byequote:
Het was niet eens negatief bedoeld hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nu kan ik me niet meer inhouden.
Waarom in godsnaam doe je altijd zo fucking negatief over het lesbo zijn?
Okquote:Op donderdag 7 april 2011 00:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
Het was niet eens negatief bedoeld hoor.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 00:31 schreef littledrummergirl het volgende:
schattepatatjes, ik ga mn kussen knuffelen![]()
slaap lekker allemaal
Jaquote:
Doe ikquote:
Trustennnquote:Op donderdag 7 april 2011 00:31 schreef littledrummergirl het volgende:
slaap lekker allemaal
trustequote:Op donderdag 7 april 2011 00:31 schreef littledrummergirl het volgende:
slaap lekker allemaal
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
truste![]()
ik denk dat ik mee ga
truste allemaal !!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
truste![]()
ik denk dat ik mee ga
![]()
Trusten Koenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
truste![]()
ik denk dat ik mee ga
![]()
Dan moet je werken?quote:
dan ben ik vrij. Anders had ik hier wel weer hondermiljoenmiljard keer gepost hier vanavond.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trusten Koen![]()
![]()
[..]
Dan moet je werken?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 00:31 schreef littledrummergirl het volgende:
slaap lekker allemaal
Trustequote:
Ook alquote:
Oh sorryyyyyyquote:Op donderdag 7 april 2011 00:35 schreef JJH het volgende:
[..]
dan ben ik vrij. Anders had ik hier wel weer hondermiljoenmiljard keer gepost hier vanavond.
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ook alTrusten!
![]()
![]()
[..]
Oh sorryyyyyyLekker!
slaap ze ldgquote:Op donderdag 7 april 2011 00:31 schreef littledrummergirl het volgende:
slaap lekker allemaal
nou alquote:
Slaap lekkerquote:
Nicequote:Op donderdag 7 april 2011 00:54 schreef sararaats het volgende:
Ik lig in m'n nest en fok! lekker mee
quote:Op donderdag 7 april 2011 01:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Las ik het nou goed, werk jij in een parenclub?
Kijk- en pitzequote:Op donderdag 7 april 2011 01:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ga tv kijken en dan pitten![]()
Ook trustenquote:Op donderdag 7 april 2011 01:14 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Trusten. Ik ga ook achter de tv zitten. Tot morgen.![]()
Trustenquote:Op donderdag 7 april 2011 01:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook slapen
Morgen van 23:00 tot een uur of 1 verzoekjes op ONZ radio..
PM staat open
Fuuut fuuuuutquote:
Voor mij de komende paar uur ook nog nietquote:Op donderdag 7 april 2011 06:47 schreef DaMart het volgende:
En goedemorgen.
Wakker worden is nog niet aan mij besteed vandaag.
Morge Mquote:Op donderdag 7 april 2011 06:52 schreef Crazy-M het volgende:
Morge smartie en Trevland.
* Crazy-M zet een emmer koud water neer, en de koffieapparaat aan
'de apparaat'? Da's zelfs niet Brabantsquote:Op donderdag 7 april 2011 06:52 schreef Crazy-M het volgende:
Morge smartie en Trevland.
* Crazy-M zet een emmer koud water neer, en de koffieapparaat aan
nee, is wakker word taalquote:Op donderdag 7 april 2011 06:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'de apparaat'? Da's niet Brabants
Die is bij mij vrij begaafd omdat huiswerkquote:
internet is slaapverwekkend dusquote:Op donderdag 7 april 2011 07:06 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
werd ik net wakker was ik klaar wakker en na een beetje surfen ben ik meteen weer super suf en vallen m'n luikjes alweer dicht
hey, beetje meer respect hequote:
* Crazy-M gooit waterballon in gezicht van MPGquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:43 schreef wel.o.k het volgende:
de eerste test run is klaar
![]()
90 uur, het moet in 38
Ouwe held!quote:
strijdmakkerquote:Op donderdag 7 april 2011 07:26 schreef minkuukel het volgende:
Mogguh medeleuters![]()
Nog 1 dagje en dan lekker naar Londen
kan ookquote:Op donderdag 7 april 2011 07:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wellustige ouwe knar werd ik gisteren genoemd![]()
Gewoon de klok steeds wat terugzetten!quote:Op donderdag 7 april 2011 07:13 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k gaat proberen om de stress te ontwijken die hier de kop op steekt
tijd voor de tweede test run
kennen we deze nog?
[..]![]()
Ach, gewoon eruit gaan... erin blijven liggen kan toch nietquote:Op donderdag 7 april 2011 07:41 schreef Barretje80 het volgende:
Ohh!!
ik moet er uit.. maar het is zooo fijn in bed
pienquote:
scriptje bouwenquote:Op donderdag 7 april 2011 07:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon de klok steeds wat terugzetten!
kom op, je kan hetquote:Op donderdag 7 april 2011 07:41 schreef Barretje80 het volgende:
Ohh!!
ik moet er uit.. maar het is zooo fijn in bed
Pienquote:
C&Aquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 07:50 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk...
Verteeeeeeeeeeeeeelquote:Op donderdag 7 april 2011 08:06 schreef Crazy-M het volgende:
ik ben er ook weer![]()
![]()
C_AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1* raden welke foto ik net zag
ik moest dus zojuist een dockingstation op een kantoor plaatsen, bij pappa muismeisjequote:
En toen heb je die foto meegepiktquote:Op donderdag 7 april 2011 08:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik moest dus zojuist een dockingstation op een kantoor plaatsen, bij pappa muismeisje
En pappa muismeisje had foto van dochtermuismeisje met zusmuismeisje
nee, pappamuismeisje was er alquote:Op donderdag 7 april 2011 08:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En toen heb je die foto meegepikt
quote:
Daar is/was Crazy verliefd opquote:Op donderdag 7 april 2011 08:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, gisteren... maar wie is Muismeisje nou?
De aanstichtster van zijn ODOLsquote:Op donderdag 7 april 2011 08:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, gisteren... maar wie is Muismeisje nou?
en o:quote:
Schattig.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en o:
muismeisje is een leuke en tevens knappe meid die hier vakantie werk heeft gedaan. Toen ik haar voor het eerst zag lag ik op mn rug onder het bureau van iemand
daarna nog wel even netjes kennisgemaakt toen ze bij ons op de afdeling kwam.
Heb haar laptop toen moeten inrichten en vervolgens kwam ze een keer terug om naar een muis te vragen. vandaar muismeisje.
en o jah: ook het feit dat ik dichtklapte als ik haar zagwas ik gelijk helemaal verlegen, stil en zenuwachtig
collegas hadden ook wel in de gaten haha
niet schattig als je niet weet wat te doen of te zeggenquote:
Kuukskequote:
Ahaquote:Op donderdag 7 april 2011 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en o:
muismeisje is een leuke en tevens knappe meid die hier vakantie werk heeft gedaan. Toen ik haar voor het eerst zag lag ik op mn rug onder het bureau van iemand
daarna nog wel even netjes kennisgemaakt toen ze bij ons op de afdeling kwam.
Heb haar laptop toen moeten inrichten en vervolgens kwam ze een keer terug om naar een muis te vragen. vandaar muismeisje.
en o jah: ook het feit dat ik dichtklapte als ik haar zagwas ik gelijk helemaal verlegen, stil en zenuwachtig
collegas hadden ook wel in de gaten haha
Jawel. Heel aandoenlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet schattig als je niet weet wat te doen of te zeggen![]()
Je komt er alleen niet zo ver mee, helaas... tenzij de vrouw in kwestie het doorheeft en zelf het initiatief neemt... maar dat gebeurt mij nou nooitquote:
Mja.. ik denk dat ze het dan ook niet durft? Geen idee.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:18 schreef DaMart het volgende:
Je komt er alleen niet zo ver mee, helaas... tenzij de vrouw in kwestie het doorheeft en zelf het initiatief neemt... maar dat gebeurt nooit.
Klinkt wel als een goede match: twee verlegen mensen die elkaar niet durven aan te sprekenquote:Op donderdag 7 april 2011 08:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja.. ik denk dat ze het dan ook niet durft? Geen idee.
Mja.. nja.. Ik herken het wel. Ik moest er vorig jaar achter komen dat degene op wie ik ongeveer 10 jaar lang bruutsmoorverliefd was óók wel vliefd op mij was destijds.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:20 schreef DaMart het volgende:
Klinkt wel als een goede match: twee verlegen mensen die elkaar niet durven aan te spreken.
NOES! Oh boehoe.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:21 schreef DaMart het volgende:
En nu laptop afsluiten, want mijn treinreis komt ten einde.
Mja, dat ben ik altijd. Morgen om 14.00uquote:
haha gelukkig niet de enige dusquote:Op donderdag 7 april 2011 08:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kuukske![]()
.
[..]
Aha.
En dichtklappen is herkenbaar.
ja maarquote:
Dat dusquote:Op donderdag 7 april 2011 08:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je komt er alleen niet zo ver mee, helaas... tenzij de vrouw in kwestie het doorheeft en zelf het initiatief neemt... maar dat gebeurt mij nou nooit.
Ik vandaag 17:00quote:Op donderdag 7 april 2011 08:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, dat ben ik altijd. Morgen om 14.00u.
Sowieso heb ik vandaag een enorm vrijdaggevoel. Heel pijnlijk.
Samen doorbijten dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vandaag 17:00
Maar dit word een heeeeeeeeeeellleeeeeeee lange dag
Dat begint vanmiddag...quote:
Check.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen reet te doen, dus weer heel de dag op Fok
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:25 schreef MPG het volgende:
Dat begint vanmiddag...
Vanavond amsterdam onveilig maken...
Zuup'nquote:
Oh luuuk. Woaaar in Amsterdam?quote:
o god, weer zo een provinciaaltje in de grote stadquote:Op donderdag 7 april 2011 08:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat begint vanmiddag...
Vanavond amsterdam onveilig maken...
Ik kijk nu AJ Kwak.quote:
Ik was laatst ook in Amsterdam, voor Katy Perry. En toen moesten we terug naar Breda, mijn vriendinnetje en ikquote:Op donderdag 7 april 2011 08:28 schreef wel.o.k het volgende:
o god, weer zo een provinciaaltje in de grote stad
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben vandaag behoorlijk vrolijk.. lalalalala.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik was laatst ook in Amsterdam, voor Katy Perry. En toen moesten we terug naar Breda, mijn vriendinnetje en ik. Uiteindelijk bleek dat we onderweg waren naar Almere.
.
Gamma.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik was laatst ook in Amsterdam, voor Katy Perry. En toen moesten we terug naar Breda, mijn vriendinnetje en ik. Uiteindelijk bleek dat we onderweg waren naar Almere.
.
Sympyquote:
Gelukkig is mijn man altijd to the rescue, met een simpele druk op de knop!quote:
Omdat inspiratieloos, en dat vond ik toen wel grappig.quote:
Of Knightrider?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:32 schreef JJH het volgende:
Omdat inspiratieloos, en dat vond ik toen wel grappig.
Ik ben begonnen met Nightrider, ik geloof dat ik dat er maar weer in ga zetten.
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn man altijd to the rescue, met een simpele druk op de knop!
En ik zal dan ook maar niet vertellen over de keer dat we naar Utrecht moesten en er halverwege achter kwamen dat er wel HEEL veel Arnhem op de borden stond.
Ach mijn ex schoonouders gingen een keer naar het Dolfinarium in Winterswijkquote:Op donderdag 7 april 2011 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn man altijd to the rescue, met een simpele druk op de knop!
En ik zal dan ook maar niet vertellen over de keer dat we naar Utrecht moesten en er halverwege achter kwamen dat er wel HEEL veel Arnhem op de borden stond.
Nee, want nacht, geen ridder.quote:
Twee vrouwen, 1 auto. Geen TOMTOM.quote:
Ow, wat doe je dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:33 schreef JJH het volgende:
Nee, want nacht, geen ridder.
Ik rijd heul veul 's avonds en en 's nachts.
Dit is voor mij een volstrekt onnatuurlijke tijd om wakker te zijn.
omg.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach mijn ex schoonouders gingen een keer naar het Dolfinarium in Winterswijk
Ow, daar vallen onze tochtjes wel bij in het nietquote:Op donderdag 7 april 2011 08:33 schreef Symphonic het volgende:
Ow echt. En dan altijd 's avonds en 's nachts??quote:
Veel makkelijker dan met een tomtom rijden word het niet hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow, daar vallen onze tochtjes wel bij in het niet.
Maar het kan ook goed gaan. Vorige week ben ik alleen met TommetjeTom van Amsterdam wel in 1 keer goed naar huis gereden.
Nou, behalve als de kaarten niet up to date zijn en het halve land is omgebouwdquote:Op donderdag 7 april 2011 08:35 schreef JJH het volgende:
Veel makkelijker dan met een tomtom rijden word het niet hoor.
Wel heel veel. vrijdag en zaterdag nacht, woensdag, donderdag en of zondag tot een uur of 1.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow echt. En dan altijd 's avonds en 's nachts??
Waarom niet overdag dan? Zit je dan niet altijd met schorriemorrie in je auto?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:36 schreef JJH het volgende:
Wel heel veel. vrijdag en zaterdag nacht, woensdag, donderdag en of zondag tot een uur of 1.
Kaarten updaten, of een andere kopen. Zijn soms nog maar 8 of 9 tientjes.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, behalve als de kaarten niet up to date zijn en het halve land is omgebouwd.
Ja 8 of 9 tientjes! Weet je hoeveel!quote:Op donderdag 7 april 2011 08:36 schreef JJH het volgende:
Kaarten updaten, of een andere kopen. Zijn soms nog maar 8 of 9 tientjes.
wel hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 08:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Veel makkelijker dan met een tomtom rijden word het niet hoor.
Dat valt echt mee hoor. En overdag is het druk op de weg, en dat schiet niet op, 's nachts heb je vaak kleurrijke persoonlijkheden, je maakt naar mijn idee meer mee.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom niet overdag dan? Zit je dan niet altijd met schorriemorrie in je auto?
weer eens wat anders dan midden in de nachtquote:Op donderdag 7 april 2011 08:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat is een douche toch lekker zo s'morgens vroeg
Nouja, dan past het prima bij je.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:38 schreef JJH het volgende:
Dat valt echt mee hoor. En overdag is het druk op de weg, en dat schiet niet op, 's nachts heb je vaak kleurrijke persoonlijkheden, je maakt naar mijn idee meer mee.
En ik ben een nachtmens bij uitstek.
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:37 schreef Symphonic het volgende:
En het was ook een schok voor de ze dat de Beekse Bergen niet in Beekbergen ligt
Sorry, ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja 8 of 9 tientjes! Weet je hoeveel!
Goedemorgen liefquote:
Wokje zie mijn sigquote:
Sorryquote:
die hebben daar een depadancequote:Op donderdag 7 april 2011 08:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn TOMTOM zei dat ik het bord Breda moest volgen. Dan moet Rijkswaterstaat niet ineens Breda van de borden halen. Blinde paniek in die autoquote:Op donderdag 7 april 2011 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
Maar seriously, je kijkt toch ook op de borden.
als de tomtom zegt links aanhouden naar eindhoven, en het bord eindhoven is verplaatst naar rechts, ga je toch rechts aanhouden ????
mensen die blindelings de TOMTOM volgens zonder te kijken naar de borden
Ken je die reclame van tien jaar geleden nog? Met die persoon die rechtsaf slaat de heg in?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als de tomtom zegt links aanhouden naar eindhoven, en het bord eindhoven is verplaatst naar rechts, ga je toch rechts aanhouden ????
En er stond geen wegnummer bij in beeld?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn TOMTOM zei dat ik het bord Breda moest volgen. Dan moet Rijkswaterstaat niet ineens Breda van de borden halen. Blinde paniek in die auto. Pas 5 km verderop stond er Breda op
.
bijna blinde paniekquote:Op donderdag 7 april 2011 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje zie mijn sig![]()
![]()
Hoe is het daar?
Neequote:
haha inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 08:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ken je die reclame van tien jaar geleden nog? Met die persoon die rechtsaf slaat de heg in?
Ik had zo'n vriendin.. De Tomtom zegt "probeer te keren" zonder te kijken of richting aan te geven hup het stuur omquote:Op donderdag 7 april 2011 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb om 10 uur een sollicitatie dus ik moet er wel fris uitzienquote:Op donderdag 7 april 2011 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan midden in de nacht
Na dat hele verbouwde stuk staat er Den Bosch en nog wta op het bord. Geen Bredaquote:Op donderdag 7 april 2011 08:40 schreef Crazy-M het volgende:
haha inderdaad
en utrecht staat vanaf breda al aangegeven, en breda al vanaf utrecht
Stomme tomtom.quote:
quote:
Dan wacht je toch even op de volgende borden en besluit je dan welke kant je heengaat?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn TOMTOM zei dat ik het bord Breda moest volgen. Dan moet Rijkswaterstaat niet ineens Breda van de borden halen. Blinde paniek in die auto. Pas 5 km verderop stond er Breda op
.
In Breda zelf heb ik dat dan weer niet nodigquote:Op donderdag 7 april 2011 08:41 schreef JJH het volgende:
Stomme tomtom.
Maar ik heb makkelijk praten, als ik naar Breda rij heb ik pas in of bij Breda zelf de navi nodig.
succes danquote:Op donderdag 7 april 2011 08:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb om 10 uur een sollicitatie dus ik moet er wel fris uitzien
Suc6!quote:Op donderdag 7 april 2011 08:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met mijn tomtomquote:
ik rijd ook overal heen zonder tomtomquote:Op donderdag 7 april 2011 08:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Stomme tomtom.
Maar ik heb makkelijk praten, als ik naar Breda rij heb ik pas in of bij Breda zelf de navi nodig.
Het was middernacht en ik was moe, wilde naar huis.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan wacht je toch even op de volgende borden en besluit je dan welke kant je heengaat?Paniek is vaak helemaal niet nodig
Even een natte dweil door het gezicht en klaar is gf! Wel de juiste dweil pakken!quote:Op donderdag 7 april 2011 08:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwensquote:Op donderdag 7 april 2011 08:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met mijn tomtomWeet je hoe fijn
Maar ik ben ook blij dat ik zelf kan nadenken
![]()
Succes!quote:Op donderdag 7 april 2011 08:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer de taxichauffeurquote:
Nou enigzins. Ik sliep pas na drieen, en een van de katten moest naar de dierenarts. Tussen 8 en 8;30 kon ik 'r brengen.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Goedemorgen meneer de taxichauffeurAlles goed?
quote:
quote:
een schonequote:Op donderdag 7 april 2011 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even een natte dweil door het gezicht en klaar is gf! Wel de juiste dweil pakken!
quote:
Dan nog, van paniek wordt het niet beter of anders toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het was middernacht en ik was moe, wilde naar huis.
En als je binnen 200 meter moet kiezen tussen links en rechts, krijg ik het wel een beetje warm.
Uh, ja. Maar dat bedacht ik me op dat moment nietquote:Op donderdag 7 april 2011 08:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan nog, van paniek wordt het niet beter of anders toch?Ik ben een keer verkeerd gereden en moest daardoor 's nachts een half uur omrijden, ach domme pech
Zet het raampje open en de muziek wat harder of mijn bijrijder praat wat meer
Ik kan me er niet zo druk om maken, als ik er maar kom
Goedemorgen gekke meneerquote:
Oh jeetje.. kort nachtje dusquote:Op donderdag 7 april 2011 08:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou enigzins. Ik sliep pas na drieen, en een van de katten moest naar de dierenarts. Tussen 8 en 8;30 kon ik 'r brengen.
Voor de volgende keer danquote:Op donderdag 7 april 2011 08:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uh, ja. Maar dat bedacht ik me op dat moment niet.
Komt wel weer goed. Gebitsbehandeling. Zit een virusinfectie in d'r tandvlees.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen gekke meneerLekker geslapen?
[..]
Oh jeetje.. kort nachtje dusEn waarvoor moest de poes naar de da?
Niets ernstigs hoop ik?
Mja indd. Ik moet gewoon nieuwe kaarten kopen voor dat dingquote:
Ik ga kijken. Ik heb toch vakantiequote:Op donderdag 7 april 2011 08:48 schreef JJH het volgende:
'2 miljard kijkers huwelijk William en Kate'
Die kin van haar!![]()
ik heb lekker geslapenquote:Op donderdag 7 april 2011 08:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen gekke meneerLekker geslapen?
[..]
Oh jeetje.. kort nachtje dusEn waarvoor moest de poes naar de da?
Niets ernstigs hoop ik?
Ik denk dat ik hem ook wel aan heb staan.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga kijken. Ik heb toch vakantie.
redelijk wel, en jij?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen lief![]()
Lekker geslapen?
voor mij een spannende dagquote:
Oeh, dat is volgens mij wel nasty of niet? Mijn jongste moet gesteriliseerd binnenkort, dat vind ik ook altijd zo sneuquote:Op donderdag 7 april 2011 08:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt wel weer goed. Gebitsbehandeling. Zit een virusinfectie in d'r tandvlees.
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:48 schreef JJH het volgende:
Die kin van haar!![]()
Mooiquote:
valt mee hoorquote:
Nou. Moe.quote:
Raar gedroomdquote:
Hoezo dat? Hier wordt het een poetsdag.. maar ik heb geen zinquote:
Hoor je ook of je bent aangenomen vandaag?quote:
Ik hoop op een goede afloop, Bert (die andere) is 3 maanden geleden ofzo gecastreerd. Nergens last van gehad.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat is volgens mij wel nasty of niet? Mijn jongste moet gesteriliseerd binnenkort, dat vind ik ook altijd zo sneu
Daar heb ik weinig kijk op.quote:[..]Nee zijn hoofd is fantastisch
komt wel goedquote:
ik hoop het van welquote:Op donderdag 7 april 2011 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoor je ook of je bent aangenomen vandaag?
Lekker.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:48 schreef JJH het volgende:
Die kin van haar!![]()
Ik hoop het ook.. Wat nou als het niet geholpen heeft? Heeft dat dan consequenties voor haar gebit?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoop op een goede afloop, Bert (die andere) is 3 maanden geleden ofzo gecastreerd. Nergens last van gehad.
[..]
Daar heb ik weinig kijk op.
Maar het was het eerste wat me op die foto opviel.
Succes!quote:
Heel veel succes!quote:
ik kan die droom wel uitleggen denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Raar gedroomdIets met mijn oma's huis en allerlei toverspullen en heksenjachten en mensen vermoorden
![]()
[..]
Hoezo dat? Hier wordt het een poetsdag.. maar ik heb geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |