dan neem je mij mee als partnerquote:Op donderdag 7 april 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik twijfelde. Want dan is het alleen koppels toch? Dus dan zijn er meer vrouwen dan mannen.
Nijnerrrquote:
Fleshjequote:
Misschien wel, heb mn rooster voor dan nog niet, dus dat laat ik nog wetenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
Enf
Kom jij 18/6 naar de meet(meissies ronselen "P )
Gfquote:
Hoi Sara! (neem ik aan?)quote:
quote:
Ja daarom juist.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik twijfelde. Want dan is het alleen koppels toch? Dus dan zijn er meer vrouwen dan mannen.
Ok.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je met mij mee, betaal ik GF (want goedkoper dan man alleen)...
Ik wil geen ruzie met je vrouw.quote:
Too latequote:
dat geeft goede hoopquote:Op donderdag 7 april 2011 00:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Misschien wel, heb mn rooster voor dan nog niet, dus dat laat ik nog weten![]()
Wil jij ook naar de club?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:20 schreef sararaats het volgende:
Ik krijg de indruk dat jullie me iets willen vragen.
Vragen staat vrij
trio'squote:Op donderdag 7 april 2011 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo? Want vrouwen mogen wel alleen naar binnen en mannen niet. Toch?
Ja nouja, ik wil niet dat jij ruzie krijgt dan.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's knap, ruzie krijgen met een onbekende
altijdquote:Op donderdag 7 april 2011 00:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar GF, zie je dat wel zitten? Een meet in jouw club? Want ik neem wel iemand mee hoor, ben benieuwd
liefquote:Op donderdag 7 april 2011 00:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja nouja, ik wil niet dat jij ruzie krijgt dan.
Alleen staand? Wat saai....quote:Op donderdag 7 april 2011 00:22 schreef Lon3 het volgende:
Wij kunnen dan ook nog wel een alleen staande dame mee nemen hoor
Slapen dan, hup.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
lasagne was lekker![]()
maar nou ga ik even wat gamen![]()
moet er straks vroeg uit
ik zou willen dat ik dat nou konquote:
Hangendquote:Op donderdag 7 april 2011 00:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen staand? Wat saai....
Liggend, staand, zittend, etc... beetje afwisseling...
speelse en trustequote:Op donderdag 7 april 2011 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
lasagne was lekker![]()
maar nou ga ik even wat gamen![]()
moet er straks vroeg uit
wie zegt datquote:Op donderdag 7 april 2011 00:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik denk dat lesbo's niet binnen mogen.
Nu kan ik me niet meer inhouden.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
Echt waar? Lijkt me wel toch..quote:Op donderdag 7 april 2011 00:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
en de Noordwijk meet is voor jou ook aardig verquote:Op donderdag 7 april 2011 00:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |