Hihi.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef Furdinand het volgende:
Ik nomineer omdatappel als Miss en mijzelf als mr.
checkquote:Op woensdag 6 april 2011 13:11 schreef Omdatappel het volgende:
Het is Furdinand, trouwens. Niet Ferdinand.
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:23 schreef Frummpie het volgende:
Niemand nomineerde mij, maar er staat toch echt "mooie jongen" onder mijn naam. Dit is gewoon vriendjespolitiek, en ik ben dus blij dati k niet meedoe! Maar stemmen mag ik alsnog wel;
WhateverWhaterver (hij is cool want door hem heb ik een UI)
en
Charmed_Angel geef ik wel een kans.
van wie?quote:
De genomineerde. Anders kan ik niet oordelen.quote:
je kan op de fobo's klikken tochquote:Op woensdag 6 april 2011 13:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
De genomineerde. Anders kan ik niet oordelen.
Ga FoBo's lurken dan.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
De genomineerde. Anders kan ik niet oordelen.
Ik nomineer ook Utopie als Mr. FOK!quote:
Ja, klopt.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Effe bij jou spieken
Jij doet toch ook mee met Fok Idols
Nee, mallerd! FOK!kers seksen niet toch.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En is het de bedoeling dat de Mr. & Miss uiteindelijk seks met elkaar hebben ofzo?
POESJE!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, mallerd! FOK!kers seksen niet toch.
Is dat de prijs die je kan winnenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En is het de bedoeling dat de Mr. & Miss uiteindelijk seks met elkaar hebben ofzo?
De prijs is eeuwige roem natuurlijk!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat de prijs die je kan winnen
ow jammerquote:Op woensdag 6 april 2011 14:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
De prijs is eeuwige roem natuurlijk!
Maar we kunnen hem pollen natuurlijk, he he..quote:Op woensdag 6 april 2011 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow jammer
(nee geintje natuurlijk)
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Maar we kunnen hem pollen natuurlijk, he he..
Ik ken Kore ook niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wie is Kore? Die heb ik nog nooit zien posten.
Jij bent nieuw op Fok volgens je naam... dus dat kanquote:Op woensdag 6 april 2011 15:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wie is Kore? Die heb ik nog nooit zien posten.
nog een nominatie voor Socios hierquote:Op woensdag 6 april 2011 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
Mag ik nog iemand nomineren
Socios mag niet ontbreken
Zwangere vrouwenmeisjes mogen niet genomineerd worden.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Oh ik had nog geen meisje genomineerd. Ik nomineer Oostblokker!
Ze staat al in de OP, dus!quote:Op woensdag 6 april 2011 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zwangere vrouwenmeisjes mogen niet genomineerd worden.
Die editreden.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent nieuw op Fok volgens je naam... dus dat kan![]()
Ik ken der ook niet, maar zal vast een lekker ding zijn![]()
Is die zwartwit, of zijn dat 2 negers?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kunstwerk hangt op mijn slaapkamer.
Is gewoon kunst, jij weet ook niks :s;s:squote:Op woensdag 6 april 2011 15:16 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Is die zwartwit, of zijn dat 2 negers?
Ga je nou niet gedragen alsof je al miss universe bent en ideologisch moet blijven.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Walgelijk gedrag dit. Dat Kore. wel gelukkig is met hoe ze eruit ziet betekent niet dat jullie hier mee kunnen spotten.
Nee, ik gedraag me altijd al zo. Mensen uitlachen om hoe ze eruit zien. Kom op dat doen kleuters niet eens.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:18 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Ga je nou niet gedragen alsof je al miss universe bent en ideologisch moet blijven.
Ik zeg ook niet dat je geen punt hebtquote:Op woensdag 6 april 2011 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik gedraag me altijd al zo. Mensen uitlachen om hoe ze eruit zien. Kom op dat doen kleuters niet eens.
Nou. Moet je niet zo raar doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:19 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je geen punt hebt
Hoiquote:
Patje begon zijn kunst te tonen..quote:
Heeft er niets mee te maken. Zie:quote:Op woensdag 6 april 2011 15:22 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Patje begon zijn kunst te tonen..
Maar ik weet nog steeds niet of het 2 negers zijn of het zwart wit is
mag wel . hij kiest mij omdat ik de shit ben uhmm of toch nietquote:Op woensdag 6 april 2011 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zwangere vrouwenmeisjes mogen niet genomineerd worden.
ja dat lukt niet echt geloof ikquote:Op woensdag 6 april 2011 15:23 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
mag wel . hij kiest mij omdat ik de shit ben uhmm of toch nietik ben maar een oostblokker die hier haar best doet,
Probeer het anders op www.kaboem.nl ofzo... Dat is meer jouw leeftijdsgeneratiequote:Op woensdag 6 april 2011 15:23 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
mag wel . hij kiest mij omdat ik de shit ben uhmm of toch nietik ben maar een oostblokker die hier haar best doet,
ga je moeder nemenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat lukt niet echt geloof ik
Voor de rest ben je wel stoer hoor
Doe eens normaal.quote:
dacht je bedeolde gemeen maar okquote:Op woensdag 6 april 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan vrouwen sex
En ik bedoelde het positief hoor
1v en 1m nominerenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:24 schreef Jetserjuh het volgende:
xSummergirlx, Dimens, mc-Piel en CernunosCeltic omdat ze uit Zoetermeer komen
Nee ik ben nooit gemeenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:27 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dacht je bedeolde gemeen maar ok
ik doe dalijk mijn geniale topics worden meestal gesloten mischien ligt het aan me getype of me afkomstquote:Op woensdag 6 april 2011 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oostblokker awnneer open je je eigen topic zodat we verder kunnen kletsen?
Gewoon blijven proberenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:30 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik doe dalijk mijn geniale topics worden meestal gesloten mischien ligt het aan me getype of me afkomst
Wie?quote:
Dat is lief van je.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja, ik nomineer Knetterkrankjorum voor miss fok!
Ja ze is lief.quote:
De waarheid komt uit, tot die tijd zal ik mijn lippen op elkaar houden.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja, ik nomineer Knetterkrankjorum voor miss fok!
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:33 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
De waarheid komt uit, tot die tijd zal ik mijn lippen op elkaar houden.
Goede keus meid!
Jij zal er wel aan gewend zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Walgelijk gedrag dit. Dat Kore. wel gelukkig is met hoe ze eruit ziet betekent niet dat jullie hier mee kunnen spotten.
Jij bent een nare user.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mensen beoordelen op basis van één foto, daar is die kneus goed in.
he ik heb er meer hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja heel naar enzo, maar daar is dit topic niet voorquote:Op woensdag 6 april 2011 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die poppetje je ui is van mario spel daar was ik vroeger verliefd op en ging elke dag toen met me nitondoquote:
Nou vooruitquote:Op woensdag 6 april 2011 15:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja heel naar enzo, maar daar is dit topic niet voor
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:39 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
die poppetje je ui is van mario spel daar was ik vroeger verliefd op en ging elke dag toen met me nitondo
Zoetermeerquote:Op woensdag 6 april 2011 15:40 schreef Jetserjuh het volgende:
xSummergirlx en mc-Piel omdat Zoetermeer.
Verrader.quote:
Proletariaat > PM. Leef je uitquote:Op woensdag 6 april 2011 15:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou vooruitik wilde al gemeen gaan doen, maar jij hebt me ervan weerhouden
Neuh, ik keek fobo en dacht:quote:Op woensdag 6 april 2011 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Proletariaat > PM. Leef je uit!
is echt zoo ik speelde vroeger 24 uur binnen opgesloten in me kamer die spel dus die pop leek me wel aantrekkelijk tot dat ik me vriendje leerde kennen toen was ik gestopt ik moest wel naar pyshater enzo maar hielp nietquote:
quote:
dat zou pijn doenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Proletariaat > PM. Leef je uit!
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De winnaars hebben seks met elkaar
quote:
Socios is toch al ontmaagdquote:Op woensdag 6 april 2011 15:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
In dat geval nomineer ik Socios, is dat probleem ook weer opgelost voor m. En trek ik mijn stem voor Appel in, dat kan ik die arme meid niet aandoen
Wel? Heeft z'n topic gewerkt?quote:
Ik dacht doorquote:Op woensdag 6 april 2011 15:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wel? Heeft z'n topic gewerkt?Oh, laat dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht doorOhja, die roddel.. Maar laatst had ie een topic waarin hij z'n maagdelijkheid veilde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Dat is toch geen roddelquote:Op woensdag 6 april 2011 15:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, die roddel.. Maar laatst had ie een topic waarin hij z'n maagdelijkheid veilde...
Ik veil mijn `maagdelijkheid´.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is toch geen roddel
Waar is dat topic dan
Dat vraag ik me bij hem dus altijd af...quote:Op woensdag 6 april 2011 15:54 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat die kerel waarschijnlijk nog serieus is ook.
Hij hapt teveel.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij hem dus altijd af...
Iemand kan toch ook gewoon niet zo raar zijn... Eerst leek hij nog redelijk normaal, maar het wordt steeds vreemder en vreemder.quote:
Dat kun je ook nooit zeker weten.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:54 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat die kerel waarschijnlijk nog serieus is ook.
Ik wete niet wat ik moet denken, ik snap niet dat zo jongen nog maagd is.. Hij is niet lelijk toch? EN best sociaalquote:Op woensdag 6 april 2011 15:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Iemand kan toch ook gewoon niet zo raar zijn... Eerst leek hij nog redelijk normaal, maar het wordt steeds vreemder en vreemder.
Vroeg ik mij eerst ook af en had gedachtes in een troll, maar dat blijkt allemaal niet zo te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Iemand kan toch ook gewoon niet zo raar zijn... Eerst leek hij nog redelijk normaal, maar het wordt steeds vreemder en vreemder.
Inderdaad, op de oudere foto's die in z'n fobo stonden, was ie best te doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wete niet wat ik moet denken, ik snap niet dat zo jongen nog maagd is.. Hij is niet lelijk toch? EN best sociaal
Hoezo dat blijkt niet zo te zijn?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vroeg ik mij eerst ook af en had gedachtes in een troll, maar dat blijkt allemaal niet zo te zijn.
Buitenbeentje zeg maar.
Ik heb heul geen info, maar is gewoon mijn gedachtegang.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoezo dat blijkt niet zo te zijn?Hoe kom jij aan deze informatie
![]()
In het echt is hij ook leuk hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad, op de oudere foto's die in z'n fobo stonden, was ie best te doen.
Nou, ik zie hier mogelijkhedenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In het echt is hij ook leuk hoor
Oh, okequote:Op woensdag 6 april 2011 16:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb heul geen info, maar is gewoon mijn gedachtegang.
Jammer.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, okeik denk hier komen sappige roddels, maar nee.
Lekker hoor, staat genoteerd!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:08 schreef gamezz het volgende:
Tevens nomineer ik dolfijnenfan68, en ik denk dat mc-Piel dit kan bevestigen.
Dan moeten er wel foto's te zien zijn.quote:
Oei! Maar dan is mijn anonimiteit niet gewaarborgd?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan moeten er wel foto's te zien zijn.
maar ik ben 24quote:Op woensdag 6 april 2011 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet minimaal 15 zijn om kan te maken.
IK hou van bloemetjesquote:Op woensdag 6 april 2011 16:24 schreef Bloempje. het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waar ik deze liefde opeens aan verdient heb![]()
Sowieso is je UI al heel liefquote:Op woensdag 6 april 2011 16:24 schreef Bloempje. het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waar ik deze liefde opeens aan verdient heb![]()
Ik nomineer jou ookquote:
Jou ui is ook heel lief hoor!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso is je UI al heel lief
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:47 schreef kutkabouter het volgende:
Whehehe alle onz fappertjes die omdatappel en dromenvangertje gaan nomineren.Sneu topic.
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:47 schreef kutkabouter het volgende:
Whehehe alle onz fappertjes die omdatappel en dromenvangertje gaan nomineren.Sneu topic.
quote:
Die heb ikquote:
Mochten ze willen, dat ze de billen van de betreffende dames mogen likken. Ze mogen complimentjes geven, meer niet.quote:
e-likingquote:Op woensdag 6 april 2011 17:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mochten ze willen, dat ze de billen van de betreffende dames mogen likken. Ze mogen complimentjes geven, meer niet.
Pertinent verworpen.quote:
aah ok.....quote:Op woensdag 6 april 2011 17:22 schreef xSummergirlx het volgende:
BROBROBRODER, BRODER IN JE FACE, BRODER OM DE HOEK, JE LOOPT OVER STRAAT JE CHECKT ELKE HOEK MAAR ALS JE OPGELUCHT DOOR WILT LOPEN GRIJPT BRODER JE VANACHTER
Whut whut whutquote:
Ik wil erin!!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gaan we verder met een deel 2 of pollen?
Doe maar nieuw deeltje, we hebben extra kutkabouter stemmers nodig.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gaan we verder met een deel 2 of pollen?
huh shit waar ?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:24 schreef Annnet het volgende:
[..]
jan ik vroeg je wat en kan niet op msn
Omdat?quote:
of je vrijgezel bentquote:Op woensdag 6 april 2011 17:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
huh shit waar ?kan je het herhalen op een DM ?
quote:
Dubbel zo veel als socios.quote:
Niet waar! Dit is mn 2e pas, ik trek mijn kutkabouter stem dan in mag dat?!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jij blijt maar nomineren, maar dat mag nie..
HET ZIJN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG DIE JULLIE GELD VERSPILLEN AAN MEDICIJNEN TEGEN AIDS.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef ElmoFan het volgende:
MENSEN, STEM OP MIJ!! OPEN JULLIE OGEN!!
Ik las "ik trek mijn kutkabouter in". En kreeg ik een raar beeld voor me.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet waar! Dit is mn 2e pas, ik trek mijn kutkabouter stem dan in mag dat?!
Annnetquote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef Annnet het volgende:
[..]
HET ZIJN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG DIE JULLIE GELD VERSPILLEN AAN MEDICIJNEN TEGEN AIDS.
I knowquote:
hehehe nee dat werd niet veelquote:Op woensdag 6 april 2011 17:29 schreef Annnet het volgende:
[..]
oh dacht dat je wel samen zou zijn met fts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |