Doe eens normaal.quote:
dacht je bedeolde gemeen maar okquote:Op woensdag 6 april 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan vrouwen sex
En ik bedoelde het positief hoor
1v en 1m nominerenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:24 schreef Jetserjuh het volgende:
xSummergirlx, Dimens, mc-Piel en CernunosCeltic omdat ze uit Zoetermeer komen
Nee ik ben nooit gemeenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:27 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dacht je bedeolde gemeen maar ok
ik doe dalijk mijn geniale topics worden meestal gesloten mischien ligt het aan me getype of me afkomstquote:Op woensdag 6 april 2011 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oostblokker awnneer open je je eigen topic zodat we verder kunnen kletsen?
Gewoon blijven proberenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:30 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik doe dalijk mijn geniale topics worden meestal gesloten mischien ligt het aan me getype of me afkomst
Wie?quote:
Dat is lief van je.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja, ik nomineer Knetterkrankjorum voor miss fok!
Ja ze is lief.quote:
De waarheid komt uit, tot die tijd zal ik mijn lippen op elkaar houden.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja, ik nomineer Knetterkrankjorum voor miss fok!
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:33 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
De waarheid komt uit, tot die tijd zal ik mijn lippen op elkaar houden.
Goede keus meid!
Jij zal er wel aan gewend zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Walgelijk gedrag dit. Dat Kore. wel gelukkig is met hoe ze eruit ziet betekent niet dat jullie hier mee kunnen spotten.
Jij bent een nare user.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mensen beoordelen op basis van één foto, daar is die kneus goed in.
he ik heb er meer hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja heel naar enzo, maar daar is dit topic niet voorquote:Op woensdag 6 april 2011 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die poppetje je ui is van mario spel daar was ik vroeger verliefd op en ging elke dag toen met me nitondoquote:
Nou vooruitquote:Op woensdag 6 april 2011 15:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja heel naar enzo, maar daar is dit topic niet voor
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:39 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
die poppetje je ui is van mario spel daar was ik vroeger verliefd op en ging elke dag toen met me nitondo
Zoetermeerquote:Op woensdag 6 april 2011 15:40 schreef Jetserjuh het volgende:
xSummergirlx en mc-Piel omdat Zoetermeer.
Verrader.quote:
Proletariaat > PM. Leef je uitquote:Op woensdag 6 april 2011 15:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou vooruitik wilde al gemeen gaan doen, maar jij hebt me ervan weerhouden
Neuh, ik keek fobo en dacht:quote:Op woensdag 6 april 2011 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Proletariaat > PM. Leef je uit!
is echt zoo ik speelde vroeger 24 uur binnen opgesloten in me kamer die spel dus die pop leek me wel aantrekkelijk tot dat ik me vriendje leerde kennen toen was ik gestopt ik moest wel naar pyshater enzo maar hielp nietquote:
quote:
dat zou pijn doenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Proletariaat > PM. Leef je uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |