Ik ken Kore ook niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wie is Kore? Die heb ik nog nooit zien posten.
Jij bent nieuw op Fok volgens je naam... dus dat kanquote:Op woensdag 6 april 2011 15:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wie is Kore? Die heb ik nog nooit zien posten.
nog een nominatie voor Socios hierquote:Op woensdag 6 april 2011 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
Mag ik nog iemand nomineren
Socios mag niet ontbreken
Zwangere vrouwenmeisjes mogen niet genomineerd worden.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Oh ik had nog geen meisje genomineerd. Ik nomineer Oostblokker!
Ze staat al in de OP, dus!quote:Op woensdag 6 april 2011 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zwangere vrouwenmeisjes mogen niet genomineerd worden.
Die editreden.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent nieuw op Fok volgens je naam... dus dat kan![]()
Ik ken der ook niet, maar zal vast een lekker ding zijn![]()
Is die zwartwit, of zijn dat 2 negers?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kunstwerk hangt op mijn slaapkamer.
Is gewoon kunst, jij weet ook niks :s;s:squote:Op woensdag 6 april 2011 15:16 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Is die zwartwit, of zijn dat 2 negers?
Ga je nou niet gedragen alsof je al miss universe bent en ideologisch moet blijven.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Walgelijk gedrag dit. Dat Kore. wel gelukkig is met hoe ze eruit ziet betekent niet dat jullie hier mee kunnen spotten.
Nee, ik gedraag me altijd al zo. Mensen uitlachen om hoe ze eruit zien. Kom op dat doen kleuters niet eens.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:18 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Ga je nou niet gedragen alsof je al miss universe bent en ideologisch moet blijven.
Ik zeg ook niet dat je geen punt hebtquote:Op woensdag 6 april 2011 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik gedraag me altijd al zo. Mensen uitlachen om hoe ze eruit zien. Kom op dat doen kleuters niet eens.
Nou. Moet je niet zo raar doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:19 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je geen punt hebt
Hoiquote:
Patje begon zijn kunst te tonen..quote:
Heeft er niets mee te maken. Zie:quote:Op woensdag 6 april 2011 15:22 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Patje begon zijn kunst te tonen..
Maar ik weet nog steeds niet of het 2 negers zijn of het zwart wit is
mag wel . hij kiest mij omdat ik de shit ben uhmm of toch nietquote:Op woensdag 6 april 2011 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zwangere vrouwenmeisjes mogen niet genomineerd worden.
ja dat lukt niet echt geloof ikquote:Op woensdag 6 april 2011 15:23 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
mag wel . hij kiest mij omdat ik de shit ben uhmm of toch nietik ben maar een oostblokker die hier haar best doet,
Probeer het anders op www.kaboem.nl ofzo... Dat is meer jouw leeftijdsgeneratiequote:Op woensdag 6 april 2011 15:23 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
mag wel . hij kiest mij omdat ik de shit ben uhmm of toch nietik ben maar een oostblokker die hier haar best doet,
ga je moeder nemenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat lukt niet echt geloof ik
Voor de rest ben je wel stoer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |