Patje begon zijn kunst te tonen..quote:
Heeft er niets mee te maken. Zie:quote:Op woensdag 6 april 2011 15:22 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Patje begon zijn kunst te tonen..
Maar ik weet nog steeds niet of het 2 negers zijn of het zwart wit is
mag wel . hij kiest mij omdat ik de shit ben uhmm of toch nietquote:Op woensdag 6 april 2011 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zwangere vrouwenmeisjes mogen niet genomineerd worden.
ja dat lukt niet echt geloof ikquote:Op woensdag 6 april 2011 15:23 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
mag wel . hij kiest mij omdat ik de shit ben uhmm of toch nietik ben maar een oostblokker die hier haar best doet,
Probeer het anders op www.kaboem.nl ofzo... Dat is meer jouw leeftijdsgeneratiequote:Op woensdag 6 april 2011 15:23 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
mag wel . hij kiest mij omdat ik de shit ben uhmm of toch nietik ben maar een oostblokker die hier haar best doet,
ga je moeder nemenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat lukt niet echt geloof ik
Voor de rest ben je wel stoer hoor
Doe eens normaal.quote:
dacht je bedeolde gemeen maar okquote:Op woensdag 6 april 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan vrouwen sex
En ik bedoelde het positief hoor
1v en 1m nominerenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:24 schreef Jetserjuh het volgende:
xSummergirlx, Dimens, mc-Piel en CernunosCeltic omdat ze uit Zoetermeer komen
Nee ik ben nooit gemeenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:27 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dacht je bedeolde gemeen maar ok
ik doe dalijk mijn geniale topics worden meestal gesloten mischien ligt het aan me getype of me afkomstquote:Op woensdag 6 april 2011 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oostblokker awnneer open je je eigen topic zodat we verder kunnen kletsen?
Gewoon blijven proberenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:30 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik doe dalijk mijn geniale topics worden meestal gesloten mischien ligt het aan me getype of me afkomst
Wie?quote:
Dat is lief van je.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja, ik nomineer Knetterkrankjorum voor miss fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |