Ik wil erin!!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gaan we verder met een deel 2 of pollen?
Doe maar nieuw deeltje, we hebben extra kutkabouter stemmers nodig.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gaan we verder met een deel 2 of pollen?
huh shit waar ?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:24 schreef Annnet het volgende:
[..]
jan ik vroeg je wat en kan niet op msn
Omdat?quote:
of je vrijgezel bentquote:Op woensdag 6 april 2011 17:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
huh shit waar ?kan je het herhalen op een DM ?
quote:
Dubbel zo veel als socios.quote:
Niet waar! Dit is mn 2e pas, ik trek mijn kutkabouter stem dan in mag dat?!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jij blijt maar nomineren, maar dat mag nie..
HET ZIJN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG DIE JULLIE GELD VERSPILLEN AAN MEDICIJNEN TEGEN AIDS.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef ElmoFan het volgende:
MENSEN, STEM OP MIJ!! OPEN JULLIE OGEN!!
Ik las "ik trek mijn kutkabouter in". En kreeg ik een raar beeld voor me.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet waar! Dit is mn 2e pas, ik trek mijn kutkabouter stem dan in mag dat?!
Annnetquote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef Annnet het volgende:
[..]
HET ZIJN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG DIE JULLIE GELD VERSPILLEN AAN MEDICIJNEN TEGEN AIDS.
I knowquote:
hehehe nee dat werd niet veelquote:Op woensdag 6 april 2011 17:29 schreef Annnet het volgende:
[..]
oh dacht dat je wel samen zou zijn met fts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |