quote:Op woensdag 6 april 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De winnaars hebben seks met elkaar
quote:
Socios is toch al ontmaagdquote:Op woensdag 6 april 2011 15:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
In dat geval nomineer ik Socios, is dat probleem ook weer opgelost voor m. En trek ik mijn stem voor Appel in, dat kan ik die arme meid niet aandoen
Wel? Heeft z'n topic gewerkt?quote:
Ik dacht doorquote:Op woensdag 6 april 2011 15:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wel? Heeft z'n topic gewerkt?Oh, laat dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht doorOhja, die roddel.. Maar laatst had ie een topic waarin hij z'n maagdelijkheid veilde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Dat is toch geen roddelquote:Op woensdag 6 april 2011 15:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, die roddel.. Maar laatst had ie een topic waarin hij z'n maagdelijkheid veilde...
Ik veil mijn `maagdelijkheid´.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is toch geen roddel
Waar is dat topic dan
Dat vraag ik me bij hem dus altijd af...quote:Op woensdag 6 april 2011 15:54 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat die kerel waarschijnlijk nog serieus is ook.
Hij hapt teveel.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij hem dus altijd af...
Iemand kan toch ook gewoon niet zo raar zijn... Eerst leek hij nog redelijk normaal, maar het wordt steeds vreemder en vreemder.quote:
Dat kun je ook nooit zeker weten.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:54 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat die kerel waarschijnlijk nog serieus is ook.
Ik wete niet wat ik moet denken, ik snap niet dat zo jongen nog maagd is.. Hij is niet lelijk toch? EN best sociaalquote:Op woensdag 6 april 2011 15:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Iemand kan toch ook gewoon niet zo raar zijn... Eerst leek hij nog redelijk normaal, maar het wordt steeds vreemder en vreemder.
Vroeg ik mij eerst ook af en had gedachtes in een troll, maar dat blijkt allemaal niet zo te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Iemand kan toch ook gewoon niet zo raar zijn... Eerst leek hij nog redelijk normaal, maar het wordt steeds vreemder en vreemder.
Inderdaad, op de oudere foto's die in z'n fobo stonden, was ie best te doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wete niet wat ik moet denken, ik snap niet dat zo jongen nog maagd is.. Hij is niet lelijk toch? EN best sociaal
Hoezo dat blijkt niet zo te zijn?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vroeg ik mij eerst ook af en had gedachtes in een troll, maar dat blijkt allemaal niet zo te zijn.
Buitenbeentje zeg maar.
Ik heb heul geen info, maar is gewoon mijn gedachtegang.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoezo dat blijkt niet zo te zijn?Hoe kom jij aan deze informatie
![]()
In het echt is hij ook leuk hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad, op de oudere foto's die in z'n fobo stonden, was ie best te doen.
Nou, ik zie hier mogelijkhedenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In het echt is hij ook leuk hoor
Oh, okequote:Op woensdag 6 april 2011 16:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb heul geen info, maar is gewoon mijn gedachtegang.
Jammer.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, okeik denk hier komen sappige roddels, maar nee.
Lekker hoor, staat genoteerd!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:08 schreef gamezz het volgende:
Tevens nomineer ik dolfijnenfan68, en ik denk dat mc-Piel dit kan bevestigen.
Dan moeten er wel foto's te zien zijn.quote:
Oei! Maar dan is mijn anonimiteit niet gewaarborgd?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan moeten er wel foto's te zien zijn.
maar ik ben 24quote:Op woensdag 6 april 2011 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet minimaal 15 zijn om kan te maken.
IK hou van bloemetjesquote:Op woensdag 6 april 2011 16:24 schreef Bloempje. het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waar ik deze liefde opeens aan verdient heb![]()
Sowieso is je UI al heel liefquote:Op woensdag 6 april 2011 16:24 schreef Bloempje. het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waar ik deze liefde opeens aan verdient heb![]()
Ik nomineer jou ookquote:
Jou ui is ook heel lief hoor!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso is je UI al heel lief
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:47 schreef kutkabouter het volgende:
Whehehe alle onz fappertjes die omdatappel en dromenvangertje gaan nomineren.Sneu topic.
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:47 schreef kutkabouter het volgende:
Whehehe alle onz fappertjes die omdatappel en dromenvangertje gaan nomineren.Sneu topic.
quote:
Die heb ikquote:
Mochten ze willen, dat ze de billen van de betreffende dames mogen likken. Ze mogen complimentjes geven, meer niet.quote:
e-likingquote:Op woensdag 6 april 2011 17:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mochten ze willen, dat ze de billen van de betreffende dames mogen likken. Ze mogen complimentjes geven, meer niet.
Pertinent verworpen.quote:
aah ok.....quote:Op woensdag 6 april 2011 17:22 schreef xSummergirlx het volgende:
BROBROBRODER, BRODER IN JE FACE, BRODER OM DE HOEK, JE LOOPT OVER STRAAT JE CHECKT ELKE HOEK MAAR ALS JE OPGELUCHT DOOR WILT LOPEN GRIJPT BRODER JE VANACHTER
Whut whut whutquote:
Ik wil erin!!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gaan we verder met een deel 2 of pollen?
Doe maar nieuw deeltje, we hebben extra kutkabouter stemmers nodig.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gaan we verder met een deel 2 of pollen?
huh shit waar ?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:24 schreef Annnet het volgende:
[..]
jan ik vroeg je wat en kan niet op msn
Omdat?quote:
of je vrijgezel bentquote:Op woensdag 6 april 2011 17:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
huh shit waar ?kan je het herhalen op een DM ?
quote:
Dubbel zo veel als socios.quote:
Niet waar! Dit is mn 2e pas, ik trek mijn kutkabouter stem dan in mag dat?!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jij blijt maar nomineren, maar dat mag nie..
HET ZIJN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG DIE JULLIE GELD VERSPILLEN AAN MEDICIJNEN TEGEN AIDS.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef ElmoFan het volgende:
MENSEN, STEM OP MIJ!! OPEN JULLIE OGEN!!
Ik las "ik trek mijn kutkabouter in". En kreeg ik een raar beeld voor me.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet waar! Dit is mn 2e pas, ik trek mijn kutkabouter stem dan in mag dat?!
Annnetquote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef Annnet het volgende:
[..]
HET ZIJN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG DIE JULLIE GELD VERSPILLEN AAN MEDICIJNEN TEGEN AIDS.
I knowquote:
hehehe nee dat werd niet veelquote:Op woensdag 6 april 2011 17:29 schreef Annnet het volgende:
[..]
oh dacht dat je wel samen zou zijn met fts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |