quote:Op woensdag 6 april 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De winnaars hebben seks met elkaar
quote:
Socios is toch al ontmaagdquote:Op woensdag 6 april 2011 15:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
In dat geval nomineer ik Socios, is dat probleem ook weer opgelost voor m. En trek ik mijn stem voor Appel in, dat kan ik die arme meid niet aandoen
Wel? Heeft z'n topic gewerkt?quote:
Ik dacht doorquote:Op woensdag 6 april 2011 15:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wel? Heeft z'n topic gewerkt?Oh, laat dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht doorOhja, die roddel.. Maar laatst had ie een topic waarin hij z'n maagdelijkheid veilde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Dat is toch geen roddelquote:Op woensdag 6 april 2011 15:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, die roddel.. Maar laatst had ie een topic waarin hij z'n maagdelijkheid veilde...
Ik veil mijn `maagdelijkheid´.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is toch geen roddel
Waar is dat topic dan
Dat vraag ik me bij hem dus altijd af...quote:Op woensdag 6 april 2011 15:54 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat die kerel waarschijnlijk nog serieus is ook.
Hij hapt teveel.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij hem dus altijd af...
Iemand kan toch ook gewoon niet zo raar zijn... Eerst leek hij nog redelijk normaal, maar het wordt steeds vreemder en vreemder.quote:
Dat kun je ook nooit zeker weten.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:54 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat die kerel waarschijnlijk nog serieus is ook.
Ik wete niet wat ik moet denken, ik snap niet dat zo jongen nog maagd is.. Hij is niet lelijk toch? EN best sociaalquote:Op woensdag 6 april 2011 15:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Iemand kan toch ook gewoon niet zo raar zijn... Eerst leek hij nog redelijk normaal, maar het wordt steeds vreemder en vreemder.
Vroeg ik mij eerst ook af en had gedachtes in een troll, maar dat blijkt allemaal niet zo te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Iemand kan toch ook gewoon niet zo raar zijn... Eerst leek hij nog redelijk normaal, maar het wordt steeds vreemder en vreemder.
Inderdaad, op de oudere foto's die in z'n fobo stonden, was ie best te doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wete niet wat ik moet denken, ik snap niet dat zo jongen nog maagd is.. Hij is niet lelijk toch? EN best sociaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |