Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
ik 3/4quote:Op woensdag 6 april 2011 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik had er al eentje voordat ik trouwde
12-08 word ik 33 en 08-9 ben ik 5 jaar getrouwdquote:Op woensdag 6 april 2011 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Getrouwd bedoel ik..of had ik net verkeerd begrepen dat je op 12 augustus 33 wordt?
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik 3/4![]()
zoals dat vroeger hete, een 3 maanden kindje
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
12-08 word ik 33 en 08-9 ben ik 5 jaar getrouwd
en spelende vrouw, wat heeft u nu geleerdquote:
als dat metertje niet liegtquote:Op woensdag 6 april 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je nog maar 20 km rijden?
21quote:Op woensdag 6 april 2011 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En de shell.... over hoeveel km?
laters angelquote:
kusje op je hoofd en schopje onder je geen zinquote:
arm broekiequote:
Nee, nu klaar met douchen dus lekker frisquote:Op woensdag 6 april 2011 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alweer? We zien dit bericht over 10 minuten wel weer verschijnen!
Als je toch al te laat bent kan je net zo goed nog even blijvenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, nu klaar met douchen dus lekker fris
Ik durf niet te raden hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 12:18 schreef Toekito het volgende:
* Toekito kan de 21ste niet naar de tandarts en wat doet die sukkel.........
Stoppels FTWquote:
Goed idee maar slecht plan. En ik ben toch ongeschorenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je toch al te laat bent kan je net zo goed nog even blijven
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je toch al te laat bent kan je net zo goed nog even scheren
dat een banaan meenemen een goed idee wasquote:Op woensdag 6 april 2011 12:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Op je kin jaquote:
Want die kun je in je tank stoppenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat een banaan meenemen een goed idee was
Waar moet jij je precies scheren dan?quote:
heb je in elk geval geen last van krokodillenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat een banaan meenemen een goed idee was
Eigenlijk ook op mn kin ja, maar het zat eigenlijk in de planning ook de rest even aan te pakkenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar moet jij je precies scheren dan?
KapiteinGabber!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eigenlijk ook op mn kin ja, maar het zat eigenlijk in de planning ook de rest even aan te pakken
jij kent de krokodillentrucquote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je in elk geval geen last van krokodillen
Heeft ie tenminste wat te eten als ie dat hele eind naar huis moet lopenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kusje op je hoofd en schopje onder je geen zin
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
arm broekie![]()
paracetamolletje hebben?
Ach ja, dan maar geen wilde nachtquote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eigenlijk ook op mn kin ja, maar het zat eigenlijk in de planning ook de rest even aan te pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve Bob
Rust in vrede
Vergeten zullen wij jou nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Die zit sowieso ff niet in de planning, heb mn linkerknie verneuktquote:Op woensdag 6 april 2011 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, dan maar geen wilde nacht
kan toch ook zonder kniequote:Op woensdag 6 april 2011 12:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die zit sowieso ff niet in de planning, heb mn linkerknie verneuktNou doegdoeg
![]()
Maar dat is dan dus geen wilde nachtquote:
je extreme laten cowgirlen!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar dat is dan dus geen wilde nacht
ja en dat is heus wel een werkwoordquote:Op woensdag 6 april 2011 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je extreme laten cowgirlen!
dan moet je toch wat bij lerenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar dat is dan dus geen wilde nacht
Wat voor standje was dat dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die zit sowieso ff niet in de planning, heb mn linkerknie verneuktNou doegdoeg
![]()
teach us wokquote:
Doehoegquote:Op woensdag 6 april 2011 12:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kut, maandcijfers zijn ook nog binnenwerk aan de winkel
Ciao, en nu echt!
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je extreme laten cowgirlen!
das n gevaarlijke hequote:
* suikertaartje slaat armen om Panda heenquote:
een soort tupperware demonstratiequote:
Dank je wel ST. Ik moet de hele tijd aan die arme Bob denken ik hoop dat hij niet te geleden heeft en dat hij in zijn slaap is heen gegaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje slaat armen om Panda heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank je wel ST. Ik moet de hele tijd aan die arme Bob denken ik hoop dat hij niet te geleden heeft en dat hij in zijn slaap is heen gegaan.Slapen vliegen eigenlijk wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
geen demonstratiequote:Op woensdag 6 april 2011 12:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een soort tupperware demonstratie?
o jaquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen demonstratiepraktijk
[..]
o jadat had ik al geregeld
Moet ik em even komen doodmaken?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
SPIN!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Waar? Dan breng ik hem naar buitenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
SPIN!
* wel.o.k trapt spin doodquote:Op woensdag 6 april 2011 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
SPIN!
Ik heb vandaag een ridder aan huisquote:Op woensdag 6 april 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ik em even komen doodmaken?
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ik em even komen doodmaken?
Waarom moet hij dood?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
SPIN!
Oeh, zo'n koene met een paard?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een ridder aan huis![]()
Opgelost
Weet ik nietquote:
Omgquote:Op woensdag 6 april 2011 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, zo'n koene met een paard?
Ik ga maar eens opstaan![]()
Zonder paard, met hogedrukspuitquote:Op woensdag 6 april 2011 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, zo'n koene met een paard?
Ik ga maar eens opstaan![]()
Hey PGquote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
Hoooi mensjesVandaag weer aan het werk ! Gaat een stuk beter dan gisteren.
Om me gisteren op te peppen heb ik maar nieuwe kleren online gekochtKuch... *zoekt excuus*
quote:
Hoi trevjequote:
dan hoop ik dat die spin buiten zatquote:Op woensdag 6 april 2011 12:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zonder paard, met hogedrukspuit
PGquote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
Om me gisteren op te peppen heb ik maar nieuwe kleren online gekochtKuch... *zoekt excuus*
PriemBabequote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
Nou mooi is dat uit ik hier net mijn verdriet over het overlijden van Bob en trap jij zomaar een spin dood. Misschien heeft hij wel kindertjes en zijn die nu wees.quote:
GF'jequote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 6 april 2011 12:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou mooi is dat uit ik hier net mijn verdriet over het overlijden van Bob en trap jij zomaar een spin dood. Misschien heeft hij wel kindertjes en zijn die nu wees.
Spinnen eten vliegen hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 12:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou mooi is dat uit ik hier net mijn verdriet over het overlijden van Bob en trap jij zomaar een spin dood. Misschien heeft hij wel kindertjes en zijn die nu wees.
quote:
sorry hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 12:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja dat is waarquote:
Waar kan je iemand dan nomineren?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:47 schreef minkuukel het volgende:
Ik heb Marijkezwolle genomineerd als Miss Fok 2011![]()
![]()
Eet zequote:Op woensdag 6 april 2011 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
Wij gaan blootjes eten hoor, want hommer![]()
* PriemGirl pokes wok in the eyequote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl pokes wok in the eye
hrhr [ afbeelding ]
Errrrr... *kijkt onschuldig*quote:
Priemiequote:Op woensdag 6 april 2011 12:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Errrrr... *kijkt onschuldig*
Opzekop?
quote:
Niet? Hier heerlijk blauwe lucht en zonquote:
Echt welquote:Op woensdag 6 april 2011 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet? Hier heerlijk blauwe lucht en zon
grijze bende in de lucht @ Almerequote:Op woensdag 6 april 2011 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hier ook niet.quote:
Hier grijsquote:Op woensdag 6 april 2011 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hey Enfequote:
mooi om te horenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
Veel beters dan gisterenWeer aan het werk ook
met jou?
Allemaal make up spulliesquote:Op woensdag 6 april 2011 12:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier grijs
[..]
Hey Enfe![]()
Wat je heb je gekocht?
hier idem!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh lekkerrrr... Ik ga binnenkort eens een kwastenset aanschaffen. Sigma kwastjesquote:Op woensdag 6 april 2011 13:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Allemaal make up spulliesEn een SPF voor mn gezicht
, Mister en Miss Fok verkiezingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:02 schreef minkuukel het volgende:
In ONZ
[..]
, Mister en Miss Fok verkiezing
Dan nomineer ik jou tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Toekquote:
Wat heb je nou dan weer besteld?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef Toekito het volgende:
Het zonnetje schijnt de lucht is blauw.
Bezorgbeer kom maar gauw!
Vast geen kapsalon, want zijn haar is pas gekniptquote:Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Toek
[..]
Wat heb je nou dan weer besteld?
Oeh die zijn nice jaquote:Op woensdag 6 april 2011 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh lekkerrrr... Ik ga binnenkort eens een kwastenset aanschaffen. Sigma kwastjes
hier nou welquote:
toekquote:
Ehm sorry wat?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:47 schreef minkuukel het volgende:
Ik heb Marijkezwolle genomineerd als Miss Fok 2011![]()
![]()
Tja.... daarom heb ik mijn iPhone... poepen en aaifonen tegelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 13:10 schreef Koen66 het volgende:
Ik moet poepen en ik zit met een vaste telefoon in de hand
Tja, daar kan je je bips niet mee afvegenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:10 schreef Koen66 het volgende:
Gesprek voorbij gelukkig, heb nu Blackberry vastquote:Op woensdag 6 april 2011 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tja.... daarom heb ik mijn iPhone... poepen en aaifonen tegelijk
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gesprek voorbij gelukkig, heb nu Blackberry vast
Wij HOEVEN niet met je mee neer het toilet hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 13:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gesprek voorbij gelukkig, heb nu Blackberry vast
Wees maar blij dat dit geen geur enabled SC isquote:Op woensdag 6 april 2011 13:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij HOEVEN niet met je mee neer het toilet hoor...
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:10 schreef Koen66 het volgende:
TMIquote:Op woensdag 6 april 2011 13:10 schreef Koen66 het volgende:
Moejje gaanquote:
ik niks maar wil wel dat die komtquote:Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Toek
[..]
Wat heb je nou dan weer besteld?
XD Overal zekerquote:Op woensdag 6 april 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmmmhhhh, ontbijt
Oh, die kattenharen, ik word er gek van!
Douchezequote:Op woensdag 6 april 2011 13:26 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een warme douche![]()
![]()
FF een zwaar shagie en een bak sterke zwarte koffie en huppakeequote:
quote:
Of lekker wat pruimen XDquote:Op woensdag 6 april 2011 13:28 schreef minkuukel het volgende:
[..]
FF een zwaar shagie en een bak sterke zwarte koffie en huppakee
Ik rook niet en ik drink geen koffiequote:Op woensdag 6 april 2011 13:28 schreef minkuukel het volgende:
[..]
FF een zwaar shagie en een bak sterke zwarte koffie en huppakee
Ohquote:Op woensdag 6 april 2011 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik rook niet en ik drink geen koffie
Oh... Dat klinkt niet zo fijn dan... Veel water drinken? En pruimen of bruine bonen?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet allemaal weer normaal op gang komen
Haha ja preciesquote:Op woensdag 6 april 2011 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh... Dat klinkt niet zo fijn dan... Veel water drinken? En pruimen of bruine bonen?
Ja ga even flink aan het water.... het borrelt wel allemaalquote:Op woensdag 6 april 2011 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh... Dat klinkt niet zo fijn dan... Veel water drinken? En pruimen of bruine bonen?
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 13:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja preciesgenoeg huishoudelijke middeltjes om zoiets op gang te brengen
XD
nee doe ik ook niet want dat vind ik engquote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaNeem in elk geval geen laxeermiddelen, wat een troep is dat
![]()
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmmmhhhh, ontbijt
Oh, die kattenharen, ik word er gek van!
* Barreltje heeft vandaag een zwart truitje aan.. alleen heeft de kat em erg geknuffeld de laatste dagen zo te zienquote:
CAquote:
Ik ben echt helemaal wit van de kattenharenquote:
En zo is zuigen heul niet leuk meer, alles zit er een paar uur later weer onderquote:Op woensdag 6 april 2011 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CAKoen is net geweest
[..]
Ik ben echt helemaal wit van de kattenharen![]()
je had toch een polo en een longsleeve aan?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje heeft vandaag een zwart truitje aan.. alleen heeft de kat em erg geknuffeld de laatste dagen zo te zien
O, dus daar is die spin die daarstraks aan een draadje bungelde en die ik voor mijn collega wegmepte, gebleven... ik zal even zeggen dat ze van haar bureau af kan komen!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
SPIN!
Nederlandse vrouwen poepen niet. Belgische daarentegenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CAKoen is net geweest
[..]
Ik ben echt helemaal wit van de kattenharen![]()
Huh?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen poepen niet. Belgische daarentegen
Belgen zeggen tegen neuken poepenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh?Ik kan uit betrouwbare bron vertellen dat Nederlandse vrouwen ook poepen
![]()
Hoiquote:
Hij is ook dood nuquote:Op woensdag 6 april 2011 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dus daar is die spin die daarstraks aan een draadje bungelde en die ik voor mijn collega wegmepte, gebleven... ik zal even zeggen dat ze van haar bureau af kan komen!
Ik poep wel... voor me dieet bijna elke dagquote:Op woensdag 6 april 2011 13:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen poepen niet. Belgische daarentegen
Haha nee iddquote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaNeem in elk geval geen laxeermiddelen, wat een troep is dat
![]()
Weet ik, je had me moeder moeten kennenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik poep wel... voor me dieet bijna elke dag
Sorry.... maar het is echt waarZelfs Nederlandse vrouwen poepen
Als ik had geweten dat hij jouw kant op zou vliegen, dan had ik hem wel doodgemept in plaats van weggemept. Mijn collega is Meneer Taart echter enorm dankbaar nu, dat die spin dood isquote:
quote:
Ik poep elke dag hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik poep wel... voor me dieet bijna elke dag
Sorry.... maar het is echt waarZelfs Nederlandse vrouwen poepen
Roosvicee lightquote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha nee iddKan je beter een kilo pruimen eten of iets als roosvicee laxo nemen ofzo
Taartje![]()
![]()
![]()
Bos![]()
hij wilde eerst proberen hem gewoon buiten te zetten, maar toen rende dat beest weer naar binnenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat hij jouw kant op zou vliegen, dan had ik hem wel doodgemept in plaats van weggemept. Mijn collega is Meneer Taart echter enorm dankbaar nu, dat die spin dood is.
Suicidale spinquote:Op woensdag 6 april 2011 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij wilde eerst proberen hem gewoon buiten te zetten, maar toen rende dat beest weer naar binnen
Eigenwijze beestenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij wilde eerst proberen hem gewoon buiten te zetten, maar toen rende dat beest weer naar binnen
Over 4 uur ga je poepen?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ok lekker onderwerp
Ik ga de wc opzoeken voor een andere boodschap![]()
Mag ik al aftellen??? 4 Uurtjes![]()
![]()
![]()
Ja, ik las het al: Man steekt zichzelf in brand op Damquote:Op woensdag 6 april 2011 13:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
over suicidaal gesproken..
http://www.nu.nl/binnenla(...)f-in-brand-dam.html#
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oh, ok
[..]
Ik poep elke dag hoor![]()
/nutteloze mededelingen
[..]
Roosvicee light![]()
Ja iddquote:Op woensdag 6 april 2011 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
Of een heel zakje kauwgom kauwen op een dag
XDquote:
OMGquote:Op woensdag 6 april 2011 13:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
over suicidaal gesproken..
http://www.nu.nl/binnenla(...)f-in-brand-dam.html#
En dan naar huis?quote:
ik over 5 kwartierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
Enfermerel, jij hebt vast ook een Olympuscamera?lol, heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Mja je ziet dat de omstanders iig wel iets DOEN..quote:
Ja, veel he?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mja je ziet dat de omstanders iig wel iets DOEN..
das dan weer wel fijn
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mja je ziet dat de omstanders iig wel iets DOEN..
das dan weer wel fijn
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
Enfermerel, jij hebt vast ook een Olympuscamera?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ieuw TMIquote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij zeggen Belgen alleen poepen tegen neuken als ie in het andere gaatje gepropt wordt![]()
Jup!quote:
dat dacht ik eerlijk gezegd ookquote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij zeggen Belgen alleen poepen tegen neuken als ie in het andere gaatje gepropt wordt![]()
Oh ik heb ooit in de serie Spoed een mannelijke dokter gezegd dat ie wilde poepen met vrouwen, en daar gewoon sex meebedoelde?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef Koen66 het volgende:
Of gf, als iemand iets van seks af weet dan is hij het welquote:Op woensdag 6 april 2011 13:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh ik heb ooit in de serie Spoed een mannelijke dokter gezegd dat ie wilde poepen met vrouwen, en daar gewoon sex meebedoelde?
Sara!!! ben je online?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
He Priemquote:Op woensdag 6 april 2011 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
poepen = neuken in het Bels. Algemeen idd
aparte woordenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
bizar gewoon!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik las het al: [video] Man steekt zichzelf in brand op Dam
Maffe belgenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
maar jah, 2 minuten in brand ... denk weinig kans op overleven ...quote:
Alleee menneke, poepen?quote:
Dat is nog best lang jah..quote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar jah, 2 minuten in brand ... denk weinig kans op overleven ...
En als ie het wel overleefd is het de vraag hoe hij zijn leven dan nog door moet...quote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleee menneke, poepen?Is toch anders
precies. Dit weet iedereen toch? Dus moet iemand geweest zijn die dood wil en wil dat wij er allemaal van horen.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmmm ok, wazigquote:Op woensdag 6 april 2011 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:54 schreef suikertaartje het volgende:
C_A?
Ik heb een tijdje dit gebruikt, misschien is dat iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht al, er is vast iemand die dat heel lollig vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Jaquote:
De naam van die aptoheek in combinatie met het gelinkte middel roept inderdaad een grappige associatie opquote:Op woensdag 6 april 2011 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht al, er is vast iemand die dat heel lollig vindt
Niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen blauwe plekken die de moeite waren om een foto van te maken
Wat ga je doen in je hoekjequote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wie komt er bij me in m'n hoekje zitten?ST?
Als we samen gaan poepen okeequote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
He pssssst meiske? Poepen?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JaVoel me weer fit; gelukkig. Gisteren goed beroerd geweest, maar op het eind van de dag kwam ik er helemaal door
Thx for the concern
En in het plat west-vlaams klinkt 'poepen' (in de zin van seks) wel normaalOk het is wel wat vreemd maar goed
Ja, zal ik de hello kitties meenemen?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
* Trevland gaat bij Marijke in haar hoekje zittenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
ziet er wel gezellie uit je hoekjequote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb jij ooit echt verstopt gezeten?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
De naam van die aptoheek in combinatie met het gelinkte middel roept inderdaad een grappige associatie op.
Ik had er eentje maar die was ook zo al weer weg, heb er ook al eens eentje gehad die je na ruim 1 maand nog zagquote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet?![]()
[..]
Wat ga je doen in je hoekje![]()
Sketchesquote:
Zitten mokken, suffen en sippenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet?![]()
[..]
Wat ga je doen in je hoekje![]()
Ik heb al gepoept vandaagquote:
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zal ik de hello kitties meenemen?
Knus hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland gaat bij Marijke in haar hoekje zitten![]()
beter vragen welke delen niet in brand stondenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat is nog best lang jah..
al ligt het er aan welke delen in brand stonden...
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zitten mokken, suffen en sippen![]()
Daar zijn hoekjes uitermate geschikt voor.
[..]
Ik heb al gepoept vandaagSorry
[..]
[..]
quote:
Nu wordt het echt gezellig jaquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had er eentje maar die was ook zo al weer weg, heb er ook al eens eentje gehad die je na ruim 1 maand nog zag
Filmpje?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
beter vragen welke delen niet in brand stonden
filmpje gekeken, en zo te zien stond alles in brand
Dat is het zeker en gezellig met zo velenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
JaGraag
![]()
[..]
Knus hoor
Ahw.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
JaGraag
![]()
[..]
Knus hoor
Volgens mij wel hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij ooit echt verstopt gezeten?
Dat zijn geen grapjes hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Doe je goed, ik heb het meer met wondjes om mijn handen dat ik niet weet waar ik ze vandaan hebquote:Op woensdag 6 april 2011 14:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd. Heb er nu ook weer twee, één op mn bovenbeen, soort duo-combi, groot, geen idee waar ik 'm van heb.
En dan nog één op mn scheenbeen, fucking pijnlijk
ook geen idee
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor.
En ik maakte een grapje over de apotheek, niet over de kwaal.
Hier wat zout:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had van de week een schaafwond op mijn knie, en ik heb geen idee waarvanquote:Op woensdag 6 april 2011 14:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je goed, ik heb het meer met wondjes om mijn handen dat ik niet weet waar ik ze vandaan heb
Hier begint de zon ook een beetje door te komenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:03 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer, ik verbrand van de zon dus ben binnen gekropen. ik ben nu bij m'n ouders.
Ik denk dat jij je ergens schaaft hebtquote:Op woensdag 6 april 2011 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had van de week een schaafwond op mijn knie, en ik heb geen idee waarvan.
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:03 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer, ik verbrand van de zon dus ben binnen gekropen. ik ben nu bij m'n ouders.
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor.
En ik maakte een grapje over de apotheek, niet over de kwaal.
Ja? Zo erg dat je nachtenlang niet kon slapen en dat het zweet over je rug liep en dat je er zelfs koortsig van werd? Dat je niet wist hoe je uberhaupt iets anders moest dan liggen ook al deed ook het liggen zelf al zeer, laat staan bewegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet grappig
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Joysaquote:
Haha ja XD Stom he. Ik snap het echt niet soms hoor. Dan denk ik; waarom doet mn been daar zo'n pijn? Oh, blauwe plek. Tuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 14:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je goed, ik heb het meer met wondjes om mijn handen dat ik niet weet waar ik ze vandaan heb
Wat lief!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik heb laatst nog naar je gezwaaid toen we door gouda gingen met de trein
Jij turk zijn?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier begint de zon ook een beetje door te komen
[..]
Ik denk dat jij je ergens schaaft hebt
Dat lijkt me zeker geen pretjequote:Op woensdag 6 april 2011 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja? Zo erg dat je nachtenlang niet kon slapen en dat het zweet over je rug liep en dat je er zelfs koortsig van werd? Dat je niet wist hoe je uberhaupt iets anders moest dan liggen ook al deed ook het liggen zelf al zeer, laat staan bewegen?
Niet grappig
Ik heb er meestal niet eens last van, het is meer dat ik het zie van hey ik heb daar een wondjequote:Op woensdag 6 april 2011 14:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja XD Stom he. Ik snap het echt niet soms hoor. Dan denk ik; waarom doet mn been daar zo'n pijn? Oh, blauwe plek. Tuurlijk![]()
[..]
Hier is het echt niet zo warm
![]()
[..]
Wat lief!![]()
XD Nou, mooi!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeker geen pretje
[..]
Ik heb er meestal niet eens last van, het is meer dat ik het zie van hey ik heb daar een wondje
Had ik ook gezien.. Niet normaalquote:Op woensdag 6 april 2011 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.zie.nl/video/a(...)-de-Dam/m1gz2iqfhofm
Nee, dat ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 6 april 2011 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja? Zo erg dat je nachtenlang niet kon slapen en dat het zweet over je rug liep en dat je er zelfs koortsig van werd? Dat je niet wist hoe je uberhaupt iets anders moest dan liggen ook al deed ook het liggen zelf al zeer, laat staan bewegen?
Niet grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |