Mja je ziet dat de omstanders iig wel iets DOEN..quote:
Ja, veel he?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mja je ziet dat de omstanders iig wel iets DOEN..
das dan weer wel fijn
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mja je ziet dat de omstanders iig wel iets DOEN..
das dan weer wel fijn
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
Enfermerel, jij hebt vast ook een Olympuscamera?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ieuw TMIquote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij zeggen Belgen alleen poepen tegen neuken als ie in het andere gaatje gepropt wordt![]()
Jup!quote:
dat dacht ik eerlijk gezegd ookquote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij zeggen Belgen alleen poepen tegen neuken als ie in het andere gaatje gepropt wordt![]()
Oh ik heb ooit in de serie Spoed een mannelijke dokter gezegd dat ie wilde poepen met vrouwen, en daar gewoon sex meebedoelde?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef Koen66 het volgende:
Of gf, als iemand iets van seks af weet dan is hij het welquote:Op woensdag 6 april 2011 13:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh ik heb ooit in de serie Spoed een mannelijke dokter gezegd dat ie wilde poepen met vrouwen, en daar gewoon sex meebedoelde?
Sara!!! ben je online?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
He Priemquote:Op woensdag 6 april 2011 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
poepen = neuken in het Bels. Algemeen idd
aparte woordenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
bizar gewoon!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik las het al: [video] Man steekt zichzelf in brand op Dam
Maffe belgenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
maar jah, 2 minuten in brand ... denk weinig kans op overleven ...quote:
Alleee menneke, poepen?quote:
Dat is nog best lang jah..quote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar jah, 2 minuten in brand ... denk weinig kans op overleven ...
En als ie het wel overleefd is het de vraag hoe hij zijn leven dan nog door moet...quote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar jah, 2 minuten in brand ... denk weinig kans op overleven ...
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleee menneke, poepen?Is toch anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |