quote:
Hoi trevjequote:
dan hoop ik dat die spin buiten zatquote:Op woensdag 6 april 2011 12:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zonder paard, met hogedrukspuit
PGquote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
Hoooi mensjesVandaag weer aan het werk ! Gaat een stuk beter dan gisteren.
Om me gisteren op te peppen heb ik maar nieuwe kleren online gekochtKuch... *zoekt excuus*
PriemBabequote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
Om me gisteren op te peppen heb ik maar nieuwe kleren online gekochtKuch... *zoekt excuus*
Nou mooi is dat uit ik hier net mijn verdriet over het overlijden van Bob en trap jij zomaar een spin dood. Misschien heeft hij wel kindertjes en zijn die nu wees.quote:
GF'jequote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 6 april 2011 12:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou mooi is dat uit ik hier net mijn verdriet over het overlijden van Bob en trap jij zomaar een spin dood. Misschien heeft hij wel kindertjes en zijn die nu wees.
Spinnen eten vliegen hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 12:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou mooi is dat uit ik hier net mijn verdriet over het overlijden van Bob en trap jij zomaar een spin dood. Misschien heeft hij wel kindertjes en zijn die nu wees.
quote:
sorry hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 12:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja dat is waarquote:
Waar kan je iemand dan nomineren?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:47 schreef minkuukel het volgende:
Ik heb Marijkezwolle genomineerd als Miss Fok 2011![]()
![]()
Eet zequote:Op woensdag 6 april 2011 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
Wij gaan blootjes eten hoor, want hommer![]()
* PriemGirl pokes wok in the eyequote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl pokes wok in the eye
hrhr [ afbeelding ]
Errrrr... *kijkt onschuldig*quote:
Priemiequote:Op woensdag 6 april 2011 12:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Errrrr... *kijkt onschuldig*
Opzekop?
quote:
Niet? Hier heerlijk blauwe lucht en zonquote:
Echt welquote:Op woensdag 6 april 2011 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet? Hier heerlijk blauwe lucht en zon
grijze bende in de lucht @ Almerequote:Op woensdag 6 april 2011 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hier ook niet.quote:
Hier grijsquote:Op woensdag 6 april 2011 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hey Enfequote:
mooi om te horenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
Veel beters dan gisterenWeer aan het werk ook
met jou?
Allemaal make up spulliesquote:Op woensdag 6 april 2011 12:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier grijs
[..]
Hey Enfe![]()
Wat je heb je gekocht?
hier idem!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh lekkerrrr... Ik ga binnenkort eens een kwastenset aanschaffen. Sigma kwastjesquote:Op woensdag 6 april 2011 13:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Allemaal make up spulliesEn een SPF voor mn gezicht
, Mister en Miss Fok verkiezingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:02 schreef minkuukel het volgende:
In ONZ
[..]
, Mister en Miss Fok verkiezing
Dan nomineer ik jou tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Toekquote:
Wat heb je nou dan weer besteld?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef Toekito het volgende:
Het zonnetje schijnt de lucht is blauw.
Bezorgbeer kom maar gauw!
Vast geen kapsalon, want zijn haar is pas gekniptquote:Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Toek
[..]
Wat heb je nou dan weer besteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |