Die zit sowieso ff niet in de planning, heb mn linkerknie verneuktquote:Op woensdag 6 april 2011 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, dan maar geen wilde nacht
kan toch ook zonder kniequote:Op woensdag 6 april 2011 12:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die zit sowieso ff niet in de planning, heb mn linkerknie verneuktNou doegdoeg
![]()
Maar dat is dan dus geen wilde nachtquote:
je extreme laten cowgirlen!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar dat is dan dus geen wilde nacht
ja en dat is heus wel een werkwoordquote:Op woensdag 6 april 2011 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je extreme laten cowgirlen!
dan moet je toch wat bij lerenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar dat is dan dus geen wilde nacht
Wat voor standje was dat dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die zit sowieso ff niet in de planning, heb mn linkerknie verneuktNou doegdoeg
![]()
teach us wokquote:
Doehoegquote:Op woensdag 6 april 2011 12:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kut, maandcijfers zijn ook nog binnenwerk aan de winkel
Ciao, en nu echt!
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je extreme laten cowgirlen!
das n gevaarlijke hequote:
* suikertaartje slaat armen om Panda heenquote:
een soort tupperware demonstratiequote:
Dank je wel ST. Ik moet de hele tijd aan die arme Bob denken ik hoop dat hij niet te geleden heeft en dat hij in zijn slaap is heen gegaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje slaat armen om Panda heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank je wel ST. Ik moet de hele tijd aan die arme Bob denken ik hoop dat hij niet te geleden heeft en dat hij in zijn slaap is heen gegaan.Slapen vliegen eigenlijk wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |