Huh?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen poepen niet. Belgische daarentegen
Belgen zeggen tegen neuken poepenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh?Ik kan uit betrouwbare bron vertellen dat Nederlandse vrouwen ook poepen
![]()
Hoiquote:
Hij is ook dood nuquote:Op woensdag 6 april 2011 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dus daar is die spin die daarstraks aan een draadje bungelde en die ik voor mijn collega wegmepte, gebleven... ik zal even zeggen dat ze van haar bureau af kan komen!
Ik poep wel... voor me dieet bijna elke dagquote:Op woensdag 6 april 2011 13:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen poepen niet. Belgische daarentegen
Haha nee iddquote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaNeem in elk geval geen laxeermiddelen, wat een troep is dat
![]()
Weet ik, je had me moeder moeten kennenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik poep wel... voor me dieet bijna elke dag
Sorry.... maar het is echt waarZelfs Nederlandse vrouwen poepen
Als ik had geweten dat hij jouw kant op zou vliegen, dan had ik hem wel doodgemept in plaats van weggemept. Mijn collega is Meneer Taart echter enorm dankbaar nu, dat die spin dood isquote:
quote:
Ik poep elke dag hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik poep wel... voor me dieet bijna elke dag
Sorry.... maar het is echt waarZelfs Nederlandse vrouwen poepen
Roosvicee lightquote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha nee iddKan je beter een kilo pruimen eten of iets als roosvicee laxo nemen ofzo
Taartje![]()
![]()
![]()
Bos![]()
hij wilde eerst proberen hem gewoon buiten te zetten, maar toen rende dat beest weer naar binnenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat hij jouw kant op zou vliegen, dan had ik hem wel doodgemept in plaats van weggemept. Mijn collega is Meneer Taart echter enorm dankbaar nu, dat die spin dood is.
Suicidale spinquote:Op woensdag 6 april 2011 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij wilde eerst proberen hem gewoon buiten te zetten, maar toen rende dat beest weer naar binnen
Eigenwijze beestenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij wilde eerst proberen hem gewoon buiten te zetten, maar toen rende dat beest weer naar binnen
Over 4 uur ga je poepen?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ok lekker onderwerp
Ik ga de wc opzoeken voor een andere boodschap![]()
Mag ik al aftellen??? 4 Uurtjes![]()
![]()
![]()
Ja, ik las het al: Man steekt zichzelf in brand op Damquote:Op woensdag 6 april 2011 13:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
over suicidaal gesproken..
http://www.nu.nl/binnenla(...)f-in-brand-dam.html#
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oh, ok
[..]
Ik poep elke dag hoor![]()
/nutteloze mededelingen
[..]
Roosvicee light![]()
Ja iddquote:Op woensdag 6 april 2011 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
Of een heel zakje kauwgom kauwen op een dag
XDquote:
OMGquote:Op woensdag 6 april 2011 13:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
over suicidaal gesproken..
http://www.nu.nl/binnenla(...)f-in-brand-dam.html#
En dan naar huis?quote:
ik over 5 kwartierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
Enfermerel, jij hebt vast ook een Olympuscamera?lol, heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |