precies. Dit weet iedereen toch? Dus moet iemand geweest zijn die dood wil en wil dat wij er allemaal van horen.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar jah, 2 minuten in brand ... denk weinig kans op overleven ...
hmmm ok, wazigquote:Op woensdag 6 april 2011 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
poepen = neuken in het Bels. Algemeen idd
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:54 schreef suikertaartje het volgende:
C_A?
Ik heb een tijdje dit gebruikt, misschien is dat iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht al, er is vast iemand die dat heel lollig vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Jaquote:
De naam van die aptoheek in combinatie met het gelinkte middel roept inderdaad een grappige associatie opquote:Op woensdag 6 april 2011 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht al, er is vast iemand die dat heel lollig vindt
Niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen blauwe plekken die de moeite waren om een foto van te maken
Wat ga je doen in je hoekjequote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wie komt er bij me in m'n hoekje zitten?ST?
Als we samen gaan poepen okeequote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
He pssssst meiske? Poepen?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JaVoel me weer fit; gelukkig. Gisteren goed beroerd geweest, maar op het eind van de dag kwam ik er helemaal door
Thx for the concern
En in het plat west-vlaams klinkt 'poepen' (in de zin van seks) wel normaalOk het is wel wat vreemd maar goed
Ja, zal ik de hello kitties meenemen?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
* Trevland gaat bij Marijke in haar hoekje zittenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
ziet er wel gezellie uit je hoekjequote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb jij ooit echt verstopt gezeten?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
De naam van die aptoheek in combinatie met het gelinkte middel roept inderdaad een grappige associatie op.
Ik had er eentje maar die was ook zo al weer weg, heb er ook al eens eentje gehad die je na ruim 1 maand nog zagquote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet?![]()
[..]
Wat ga je doen in je hoekje![]()
Sketchesquote:
Zitten mokken, suffen en sippenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet?![]()
[..]
Wat ga je doen in je hoekje![]()
Ik heb al gepoept vandaagquote:
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zal ik de hello kitties meenemen?
Knus hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland gaat bij Marijke in haar hoekje zitten![]()
beter vragen welke delen niet in brand stondenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat is nog best lang jah..
al ligt het er aan welke delen in brand stonden...
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zitten mokken, suffen en sippen![]()
Daar zijn hoekjes uitermate geschikt voor.
[..]
Ik heb al gepoept vandaagSorry
[..]
[..]
quote:
Nu wordt het echt gezellig jaquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had er eentje maar die was ook zo al weer weg, heb er ook al eens eentje gehad die je na ruim 1 maand nog zag
Filmpje?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
beter vragen welke delen niet in brand stonden
filmpje gekeken, en zo te zien stond alles in brand
Dat is het zeker en gezellig met zo velenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
JaGraag
![]()
[..]
Knus hoor
Ahw.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
JaGraag
![]()
[..]
Knus hoor
Volgens mij wel hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij ooit echt verstopt gezeten?
Dat zijn geen grapjes hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Doe je goed, ik heb het meer met wondjes om mijn handen dat ik niet weet waar ik ze vandaan hebquote:Op woensdag 6 april 2011 14:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd. Heb er nu ook weer twee, één op mn bovenbeen, soort duo-combi, groot, geen idee waar ik 'm van heb.
En dan nog één op mn scheenbeen, fucking pijnlijk
ook geen idee
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor.
En ik maakte een grapje over de apotheek, niet over de kwaal.
Hier wat zout:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had van de week een schaafwond op mijn knie, en ik heb geen idee waarvanquote:Op woensdag 6 april 2011 14:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je goed, ik heb het meer met wondjes om mijn handen dat ik niet weet waar ik ze vandaan heb
Hier begint de zon ook een beetje door te komenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:03 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer, ik verbrand van de zon dus ben binnen gekropen. ik ben nu bij m'n ouders.
Ik denk dat jij je ergens schaaft hebtquote:Op woensdag 6 april 2011 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had van de week een schaafwond op mijn knie, en ik heb geen idee waarvan.
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:03 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer, ik verbrand van de zon dus ben binnen gekropen. ik ben nu bij m'n ouders.
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor.
En ik maakte een grapje over de apotheek, niet over de kwaal.
Ja? Zo erg dat je nachtenlang niet kon slapen en dat het zweet over je rug liep en dat je er zelfs koortsig van werd? Dat je niet wist hoe je uberhaupt iets anders moest dan liggen ook al deed ook het liggen zelf al zeer, laat staan bewegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet grappig
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Joysaquote:
Haha ja XD Stom he. Ik snap het echt niet soms hoor. Dan denk ik; waarom doet mn been daar zo'n pijn? Oh, blauwe plek. Tuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 14:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je goed, ik heb het meer met wondjes om mijn handen dat ik niet weet waar ik ze vandaan heb
Wat lief!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik heb laatst nog naar je gezwaaid toen we door gouda gingen met de trein
Jij turk zijn?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier begint de zon ook een beetje door te komen
[..]
Ik denk dat jij je ergens schaaft hebt
Dat lijkt me zeker geen pretjequote:Op woensdag 6 april 2011 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja? Zo erg dat je nachtenlang niet kon slapen en dat het zweet over je rug liep en dat je er zelfs koortsig van werd? Dat je niet wist hoe je uberhaupt iets anders moest dan liggen ook al deed ook het liggen zelf al zeer, laat staan bewegen?
Niet grappig
Ik heb er meestal niet eens last van, het is meer dat ik het zie van hey ik heb daar een wondjequote:Op woensdag 6 april 2011 14:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja XD Stom he. Ik snap het echt niet soms hoor. Dan denk ik; waarom doet mn been daar zo'n pijn? Oh, blauwe plek. Tuurlijk![]()
[..]
Hier is het echt niet zo warm
![]()
[..]
Wat lief!![]()
XD Nou, mooi!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeker geen pretje
[..]
Ik heb er meestal niet eens last van, het is meer dat ik het zie van hey ik heb daar een wondje
Had ik ook gezien.. Niet normaalquote:Op woensdag 6 april 2011 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.zie.nl/video/a(...)-de-Dam/m1gz2iqfhofm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |