XD Overal zekerquote:Op woensdag 6 april 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmmmhhhh, ontbijt
Oh, die kattenharen, ik word er gek van!
Douchezequote:Op woensdag 6 april 2011 13:26 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een warme douche![]()
![]()
FF een zwaar shagie en een bak sterke zwarte koffie en huppakeequote:
quote:
Of lekker wat pruimen XDquote:Op woensdag 6 april 2011 13:28 schreef minkuukel het volgende:
[..]
FF een zwaar shagie en een bak sterke zwarte koffie en huppakee
Ik rook niet en ik drink geen koffiequote:Op woensdag 6 april 2011 13:28 schreef minkuukel het volgende:
[..]
FF een zwaar shagie en een bak sterke zwarte koffie en huppakee
Ohquote:Op woensdag 6 april 2011 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik rook niet en ik drink geen koffie
Oh... Dat klinkt niet zo fijn dan... Veel water drinken? En pruimen of bruine bonen?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet allemaal weer normaal op gang komen
Haha ja preciesquote:Op woensdag 6 april 2011 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh... Dat klinkt niet zo fijn dan... Veel water drinken? En pruimen of bruine bonen?
Ja ga even flink aan het water.... het borrelt wel allemaalquote:Op woensdag 6 april 2011 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh... Dat klinkt niet zo fijn dan... Veel water drinken? En pruimen of bruine bonen?
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 13:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja preciesgenoeg huishoudelijke middeltjes om zoiets op gang te brengen
XD
nee doe ik ook niet want dat vind ik engquote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaNeem in elk geval geen laxeermiddelen, wat een troep is dat
![]()
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmmmhhhh, ontbijt
Oh, die kattenharen, ik word er gek van!
* Barreltje heeft vandaag een zwart truitje aan.. alleen heeft de kat em erg geknuffeld de laatste dagen zo te zienquote:
CAquote:
Ik ben echt helemaal wit van de kattenharenquote:
En zo is zuigen heul niet leuk meer, alles zit er een paar uur later weer onderquote:Op woensdag 6 april 2011 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CAKoen is net geweest
[..]
Ik ben echt helemaal wit van de kattenharen![]()
je had toch een polo en een longsleeve aan?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje heeft vandaag een zwart truitje aan.. alleen heeft de kat em erg geknuffeld de laatste dagen zo te zien
O, dus daar is die spin die daarstraks aan een draadje bungelde en die ik voor mijn collega wegmepte, gebleven... ik zal even zeggen dat ze van haar bureau af kan komen!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
SPIN!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Nederlandse vrouwen poepen niet. Belgische daarentegenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CAKoen is net geweest
[..]
Ik ben echt helemaal wit van de kattenharen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |