quote:
Jij hebt vast wel scheermesjes liggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
Kan nergens een mes vinden om te krassen![]()
FML
Daarom heb ik mijn hoektanden geslepen, nooit zonderquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
Kan nergens een mes vinden om te krassen![]()
FML
Impliceer jij nu dat ik zo behaard ben dat ik een ruime voorraad heb?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel scheermesjes liggen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Impliceer jij nu dat ik zo behaard ben dat ik een ruime voorraad heb?
In Hvjjn maakt het niet uit wat je post, er wordt toch niet op gereageerd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet stafbaar nee, al lijkt het (ook hier in Singles soms) not-done om gewoon lekker positief, leuke dingen te posten die je meemaakt.
Zo ben ik Q, een eigen mening is overratedquote:
Oh ja, ik ben geen zeilig meisje dat gered moet worden, ook DAT kan ik al nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Hvjjn maakt het niet uit wat je post, er wordt toch niet op gereageerd.
Je wordt echt een goede R&P'er. Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo ben ik Q, een eigen mening is overrated
Gek?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee gek, dit heeft niks met haar te maken.
Ja, dat kan dus niet he, dat er iets GOED gaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wordt echt een goede R&P'er. Ik ben trots op je.
Een kappersevent schat, daar wil jij helemaal niet heen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat voor een event en waarom heb ik niet kunnen RSVP-en?
I mean that in the nicest possible way, dat weet jequote:
Behalve als je een lekker wijf bent uiteraard. Dan is het kusje-kroel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Hvjjn maakt het niet uit wat je post, er wordt toch niet op gereageerd.
Nouw... ik mag toch eigenlijk best wel eens geknipt worden, begint nogal wild te wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een kappersevent schat, daar wil jij helemaal niet heen.
En waarom niet? Daar hebben ze vast veel scheermessen. Van die ouderwetse nog, die je moet openklappen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
Een kappersevent schat, daar wil jij helemaal niet heen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nouw... ik mag toch eigenlijk best wel eens geknipt worden, begint nogal wild te worden
Ik heb mijn wilde haren al lang verloren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nouw... ik mag toch eigenlijk best wel eens geknipt worden, begint nogal wild te worden
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:41 schreef Techno het volgende:
[..]
En waarom niet? Daar hebben ze vast veel scheermessen. Van die ouderwetse nog, die je moet openklappen.
Nou... lekker... ik heb ze nog niet ontdekt in Hvjjn (er zijn er sowieso verdomt weinig in R&P).quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Behalve als je een lekker wijf bent uiteraard. Dan is het kusje-kroel.
Oh ja, ik ben een leuke gek.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I mean that in the nicest possible way, dat weet je
FOK! is niet meer wat het geweest is qua visvijverquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... lekker... ik heb ze nog niet ontdekt in Hvjjn (er zijn er sowieso verdomt weinig in R&P).
Dat klinkt net als mijn vaat. Staat er ook al twee weken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik ben lui met het scheren, dus heb ook een 2 weken baard.
Jij ruigerdquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik ben lui met het scheren, dus heb ook een 2 weken baard.
Nee, het staat er belabberd voor. Het meeste wat nog welquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK! is niet meer wat het geweest is qua visvijver
rondspringen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
Woord aan je moeder, ik ben gekomen om bommen te laten vallen!
Het was een vijver vol teruggegooide vissen. Tegenwoordig hebben ze het overtollige radioactieve water uit Fukushima er in gemikt waardoor het allemaal mutanten zijn geworden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK! is niet meer wat het geweest is qua visvijver
Zég!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was een vijver vol teruggegooide vissen. Tegenwoordig hebben ze het overtollige radioactieve water uit Fukushima er in gemikt.
Ik vis er dan ook al jaren niet meer inquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was een vijver vol teruggegooide vissen. Tegenwoordig hebben ze het overtollige radioactieve water uit Fukushima er in gemikt waardoor het allemaal mutanten zijn geworden.
Waarom denk ik nu meteen aan 'rug burn'quote:
Pas op hoor, ik geef lichtquote:
Je ziel en eerstgeborenequote:
quote:
Leugens! Ik geloof er niets van!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schijnt dat er IRL ook nog wel iets leuks te vinden is zonder mega-issues.
Dat hoeft van mij ook helemaal nietquote:
Ja damn, dan houdt het op voor ons jongenquote:
De fik erin, ik zeg het je!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:45 schreef missbehavin het volgende:
Waarom denk ik nu meteen aan 'rug burn'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikken op eigen risico!
Heb ik niet, en m'n eerstgeborene heeft het druk met het managen van de Hel.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:48 schreef Techno het volgende:
[..]
De fik erin, ik zeg het je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikken op eigen risico!![]()
Tech, kutdino
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Nou snel mijn licht teruggeven dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:49 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Heb ik niet, en m'n eerstgeborene heeft het druk met het managen van de Hel.
Nee, natuurlijk niet, je post hierquote:
Ik kan nog wel even een tweedegeborene fabriceren. Die ziel was toch niets waard.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja damn, dan houdt het op voor ons jongen
Ja nee, da's niet hetzelfde he....quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan nog wel even een tweedegeborene fabriceren. Die ziel was toch niets waard.
Ga toch krassen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, da's niet hetzelfde he....
quote:
Dat leek me duidelijk inderdaad.quote:
Nee, want het is normaal hier om je kop in het zand te steken en vóóral alle goede adviezen in de wind te slaan. En omdat dat zo is, kunnen we er net zo goed niet aan beginnenquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef Techno het volgende:
[..]
MissB heeft scheermessen in de aanbieding hoor ik net.
Veel kappers betekent niet veel messen hoor. Veel domme mensen, dat dan weer welquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Gaat hij ook naar die kappersbeurs dan?
Daaromquote:
quote:
Dus je komt het brengen en je doet voorbeeld-krassen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het all-in pakket is met installatie op locatie
Krassen is dan niet genoeg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga jij maar krassen, jij loopt mij mis.
Ja ik test ze op jou of ze scherp genoeg zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus je komt het brengen en je doet voorbeeld-krassen?
Wat is daar de overtreffende trap van dan, hakken, zagen, uiteenrijten?quote:
Morgen dagje naar Leuven voor mn werk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:00 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, morgen gezellig met mijn baas op stap, ik heb er zo'n zin in
Toch minimaal zonder parachute uit een vliegtuig springen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is daar de overtreffende trap van dan, hakken, zagen, uiteenrijten?
Ze zijn toch niet té scherp hè? Anders voel je er niks van.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:02 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik test ze op jou of ze scherp genoeg zijn
Ja maar dit is op mijn vrije dagquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen dagje naar Leuven voor mn werk.
Best tof als je normaal 40 uur per week op dezelfde plek zit.
Oh ja, goed puntquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze zijn toch niet té scherp hè? Anders voel je er niks van.
Op je vrije dag met je baas waar je een hekel aan hebt op stap.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dit is op mijn vrije dag
Dat bedoel ik! En het wordt ook nog 20 graden ofzo. Ik voel me zo bevoorrechtquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Op je vrije dag met je baas waar je een hekel aan hebt op stap.Kan het mooier?
Ik zie geen reden waarom jij zou willen krassenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! En het wordt ook nog 20 graden ofzo. Ik voel me zo bevoorrecht
Ik hoop voor je dat hij je weer zo lekker gaat afblaffen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lucky you!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Amor fati!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Ja gezellig, samen in de Infinity afgeblaft wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat hij je weer zo lekker gaat afblaffen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens iets, ohw en stampvoeten is voor kleuters...
Zoiets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ieuw
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dat is dan wel weer schattigquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nouhou... Dan mag pruilen zeker ook niet?
Doe je goed danquote:
Zaterdag hele dag in de stad op een terras gezeten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe je goed dan.
Ach, ik heb zelfs kleur gekregen Zaterdag in het park.
Dat is gewoon 10x mijn droomlaarzenquote:
quote:
grote diepvriestas met ijs en koude flesjes bier, snacks, chips, fruit, weet ik het allemaal.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zaterdag hele dag in de stad op een terras gezeten.
Lekker weer en koud bier
dat is 22,3 keer de schoenen die ik vrijdag heb laten staan omdat ik ze te duur vondquote:
De schoenen die ik nu aan heb waren 110 euro en zijn de duurste die ik ooit heb gekocht.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is 22,3 keer de schoenen die ik vrijdag heb laten staan omdat ik ze te duur vond
Mijn duurste laarzen ooit waren 150 euro en daar heb ik nog voor 50 euro aan lopen verbouwenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
De schoenen die ik nu aan heb waren 110 euro en zijn de duurste die ik ooit heb gekocht.
Maar ze zitten wel goddelijk.
Die moett verbergen hoe ik me daadwerkelijk voelquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Jouw UI ziet er anders veel te vrolijk uit.
Ik gebruik het ook nog soms, maar eigenlijk alleen met voetbaluitslagenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Teletekst
Jij komt echt uit het jaar kruik he
Teletekst.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Teletekst
Jij komt echt uit het jaar kruik he
Uhuh, ze zijnquote:
Gemeenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ze zijnhe. The horror; ze zijn niet meer te krijgen
Mjah, ms maar beter, ik heb er toch de $180 niet voorquote:
Pagina 819 nu.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook nog soms, maar eigenlijk alleen met voetbaluitslagen. Snel en alles in 1 scherm
.
Dat dus. Is gewoon snel en handig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:42 schreef Q. het volgende:
Teletekst.
Kijk het echt supervaak. Op internet of mn iPhone dan, niet op de tv. Die staat toch nooit aan.
Had jou toch moderner ingeschat. Vroegûh, toen er nog maar weinig informatie over de lijnen heen kon, toen had het wat. Maar sinds breedband...quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook nog soms, maar eigenlijk alleen met voetbaluitslagen. Snel en alles in 1 scherm
.
Detailsquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ms maar beter, ik heb er toch de $180 niet voor
$180? Das maar ¤0,34, valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ms maar beter, ik heb er toch de $180 niet voor
Ik had gisteravond toch nog een foto gevonden en gepost voor je!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Details
Hoe zien ze eruit? Beschrijf eens
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
$180? Das maar ¤0,34, valt toch wel mee?
Zie wat Q zegt, pagina 819, overzichtelijker is er gewoon nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had jou toch moderner ingeschat. Vroegûh, toen er nog maar weinig informatie over de lijnen heen kon, toen had het wat. Maar sinds breedband...
Tsja.. ieder zijn meug laten we maar zeggen dan.
Die heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had gisteravond toch nog een foto gevonden en gepost voor je!
Maar voetbal boeit mij nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie wat Q zegt, pagina 819, overzichtelijker is er gewoon niet.
Je bedoelt, sinds breedband is het web verneukt met flash en andere lompe niets toevoegende rotzooi?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
Had jou toch moderner ingeschat. Vroegûh, toen er nog maar weinig informatie over de lijnen heen kon, toen had het wat. Maar sinds breedband...
Tsja.. ieder zijn meug laten we maar zeggen dan.
Nee, maar dat maakt niet uit natuurlijk, ik geef je alleen een reden waarom IK het soms gebruikquote:
Oj, die zijn wel echt geweldig jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[Singles] Waar de bomen jaloers op MissB zijn
Mag ik hem dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Teletekst.
Kijk het echt supervaak. Op internet of mn iPhone dan, niet op de tv. Die staat toch nooit aan.
Dat klinkt wel een beetje vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bedoelt, sinds breedband is het web verneukt met flash en andere lompe niets toevoegende rotzooi?
Flash.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bedoelt, sinds breedband is het web verneukt met flash en andere lompe niets toevoegende rotzooi?
Ajax, js en CCS zijn daarintegen wel zaligquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Flash.. Nutteloze troep. Zorgt voor sites die compleet onnavigeerbaar zijn.
nerdtopickillpostquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ajax, js en CCS zijn daarintegen wel zalig
Die griet post gewoon elke keer als ik een topic in deze reeks open een schoen erin. En die open ik ook weer niet zo vaak.quote:
Een vorm van 'digitaal je schoen zetten'quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die griet post gewoon elke keer als ik een topic in deze reeks open een schoen erin. En die open ik ook weer niet zo vaak.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die griet post gewoon elke keer als ik een topic in deze reeks open een schoen erin. En die open ik ook weer niet zo vaak.
En nooit zit er eens wat in!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:36 schreef STING het volgende:
[..]
Een vorm van 'digitaal je schoen zetten'
Uhuh, a girl can dream can't she...quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil hem wel een keer volyoghuren...
Sure, and a woman tooquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, a girl can dream can't she...
Vergeet het maat, iedereen weet dat ik het niet over voetbal heb, en voor de allergrootste josti's staat er ook js en ccs bij. Dus forget it but, ik heb het niet over een voetbalclubje of een producent van brandweerspullen.quote:
In de (Engelse) archeologen wereld vinden ze of natural, of archeology (ja, ik kijk Time Team). Ik heb mijn babies het liefst archeologisch.quote:
Zal je ooit een keer niet happen vraag ik me weleens afquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeet het maat, iedereen weet dat ik het niet over voetbal heb, en voor de allergrootste josti's staat er ook js en ccs bij. Dus forget it but, ik heb het niet over een voetbalclubje of een producent van brandweerspullen.
quote:
quote:
He wat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij wilt zeker ook je kwakje dumpen?
MissBukkake?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij wilt zeker ook je kwakje dumpen?
Ik weet wel dat het happen is, maar ik wil gewoon 100% zeker weten dat niemand mij ooit associeert met voetbal, en al helemaal niet met FC Ajaxquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Zal je ooit een keer niet happen vraag ik me weleens af
quote:
Nuhuhquote:
Niet door iedereen iigquote:
Hoezo, er is meer in de wereld dan jullie kwakjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeur dan ook niet zo dat je er iets in wil.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoezo, er is meer in de wereld dan jullie kwakjes
Trouwens. Vanochtend Alfred J. Kwak gekekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Trouwens. Vanochtend Alfred J. Kwak gekeken
Dat is het enige wat je kunt krijgen, graag of niet, stom mensquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat denk jij maar, naar krengquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het enige wat je kunt krijgen, graag of niet, stom mens
Ik zie hier niks anders gebeuren, alleen maar gezeik op je schoenen, of dat je er een kwakje in kunt krijgenquote:
Omdat jij iets niet ziet, betekent niet dat het niet gebeurd schat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie hier niks anders gebeuren, alleen maar gezeik op je schoenen, of dat je er een kwakje in kunt krijgen
Je hebt sex gehad?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
Wat een liefde weer hier allemaalen dat terwijl mij dagje niet meer stuk kan
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
Wat een liefde weer hier allemaalen dat terwijl mij dagje niet meer stuk kan
Niet eensquote:
Alleen als het eindigd in goedmaaksexquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En of, beetje bitchen tussen geliefden kan best
Dus het gebeurt en toch zeur je om meer hier. Dat is pas erg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat jij iets niet ziet, betekent niet dat het niet gebeurd schat.
Waarom doe jij mee danquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wait... what??quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Totdat de spellings-gestapo je meeneemt naar een donker kamertje en je urenlang martelt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet erg, die maak ik regelmatig, voel je niks van.
Om babs te pestenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Totdat de spellings-gestapo je meeneemt naar een donker kamertje en je urenlang martelt.
Dat donkere kamertje om te martelen is van hemquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Totdat de spellings-gestapo je meeneemt naar een donker kamertje en je urenlang martelt.
Ah wat schattig, je mist de aandacht die je tot een paar maand geleden van mij kreeg nu ik je niet meer in bed wil lullenquote:
Oeh, MissB martelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat donkere kamertje om te martelen is van hemspeciaal voor MissB
Schijnt de hobby van diverse Singles te zijn, volgens dr dromenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah wat schattig, je mist de aandacht die je tot een paar maand geleden van mij krijgt nu ik je niet meer in bed wil lullen
Hapt die zo lekker dan?quote:
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah wat schattig, je mist de aandacht die je tot een paar maand geleden van mij kreeg nu ik je niet meer in bed wil lullen
Waarom wil jij weten of babs lekker hapt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hapt die zo lekker dan?
[..]
Blijkbaar wel
Nuhu, dat mag niet tochquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom wil jij weten of babs lekker hapt?Babs, ik geloof dat je je pijl(en) op sedan moet richten
Jawel, een mannetje wel tochquote:
Zekers :quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Waar is PeuRac ? Vind hem echt geweldig.
Wtf heb je dat vandaan?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Zo, half schaap naar binnengeramd, sashimi gisteren was erg lekker, maar nu weer tijd voor mannenvoer
Lekker tochquote:
Dat laatste jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker tochof zie je Escobar er al zo bij hangen
Everzwijn van het spit is geen kutplaatje, behalve als je al honger had. Het is echt (Gallische) Godenvoerquote:
Mijn biggenmama-hartquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Everzwijn van het spit is geen kutplaatje, behalve als je al honger had. Het is echt (Gallische) Godenvoer
Heel vreemd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer dat ze beide naar dezelfde post linken
Hij is gewoon beschermend omdat ie zoveel van me houdtquote:
Je been eraf bijten is beschermendquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is gewoon beschermend omdat ie zoveel van me houdt
Hij bijt mijn been er toch niet af?quote:
Nee vingers, bijna danquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij bijt mijn been er toch niet af?
Hij was gewoon zo in de war van jequote:
You'd be surprisedquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:43 schreef stbabylon het volgende:
Escobar zou niet durven bij mij, ik ben dan ook WEL cool
Zelfs Escobar is bekend met de friend-zonequote:
Nouja, ik laat em gewoon bovenstaand plaatje zienquote:
Hij kreeg nog wel eten, verwend nest.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij was gewoon zo in de war van je
Hij zal wel hebben aangevoeld dat je vuige plannen hadquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij kreeg nog wel eten, verwend nest.
Maar ook niet geneukt door MissB.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij zal wel hebben aangevoeld dat je vuige plannen had
Wat ben je toch een vals wijfquote:
Hee, nu insinueer je dat iedereen die door hem gebeten is, door mij geneukt is... Da's niet zo hoor..quote:
Dat zijn er wel meer niet en toch gebetenquote:
Ja en nog was je banger voor Lolaquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:53 schreef Watertornado het volgende:
Volgens mij kreeg ik ook een knauw in mijn arm van dat lieve beestje.
Dat was toch die lieve kat die aandacht kwam vragen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en nog was je banger voor Lola
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat beest moet echt niet in mijn buurt komen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jij bent niet zo fan van katten he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja dat beest moet echt niet in mijn buurt komen.
Die ene die niet helemaal spoort maar superlief isquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was toch die lieve kat die aandacht kwam vragen?
Oke, ze kijkt stoned uit haar ogen, maar dan nogquote:
Nou ja, ze zijn meestal wel aaibaar maar veelal kunnen ze mijn aanwezigheid niet waarderen. Dat resulteert dan in krassen her-en-der op mijn huid. Als er dan zo'n minitijger met gemene oogstand langzaam op je af komt marcheren dan krijg ik wel angst.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent niet zo fan van katten he?Kan me herinneren dat je Dubbie ook niet leuk vond
Eerder d'r poot optillen de hele tijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, ze kijkt stoned uit haar ogen, maar dan nog
= wollige poezel die licht josti uit haar oogjes kijktquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn meestal wel aaibaar maar veelal kunnen ze mijn aanwezigheid niet waarderen. Dat resulteert dan in krassen her-en-der op mijn huid. Als er dan zo'n minitijger met gemene oogstand langzaam op je af komt marcheren dan krijg ik wel angst.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eerder d'r poot optillen de hele tijd
Dubbie kijkt schattig!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn meestal wel aaibaar maar veelal kunnen ze mijn aanwezigheid niet waarderen. Dat resulteert dan in krassen her-en-der op mijn huid. Als er dan zo'n minitijger met gemene oogstand langzaam op je af komt marcheren dan krijg ik wel angst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |