hoebedoelde?quote:
dudequote:
Ach, weer een fototje voor je verzamelingquote:Op maandag 4 april 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
Ik reed van de week weer veel te hard langs zo'n verdekt opgestelde grijze bak
Je moet ook niet met andere dingen bezig zijnquote:Op maandag 4 april 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
Ik reed van de week weer veel te hard langs zo'n verdekt opgestelde grijze bak
Nee man...ik heb een saaie grijze lease slowyotaquote:Op maandag 4 april 2011 23:10 schreef PeuRac het volgende:
ik doelde meer op dat je zo'n typische auto hebt waarvan je zegt "die is vergeten op te stijgen"
Ik stuur de bekeuring wel door naar jou, het was immers jouw schuld.quote:Op maandag 4 april 2011 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet ook niet met andere dingen bezig zijn
nu heb ik zin in een warme snackquote:
LaPo maakt nieuw topic, tenzij het langer dan 5 minuten duurtquote:
Met aantekening: waarde: 3 paar schoenen.quote:Op maandag 4 april 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, weer een fototje voor je verzameling
Hierquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met aantekening: waarde: 3 paar schoenen.
die doet pijnquote:Op maandag 4 april 2011 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met aantekening: waarde: 3 paar schoenen.
Dat ding heeft niet eens een foto gemaakt, die gaat echt niet af bij 65 op de teller waar je 50 magquote:Op maandag 4 april 2011 23:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik stuur de bekeuring wel door naar jou, het was immers jouw schuld.
Ik hoop hetquote:Op maandag 4 april 2011 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ding heeft niet eens een foto gemaakt, die gaat echt niet af bij 65 op de teller waar je 50 mag
quote:Op maandag 4 april 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nu heb ik zin in een warme snack![]()
morgen maar iets gaan halen
don't askquote:
Dr is hier niks meer open, kut stadquote:
Als ik in NL ben, wil ik ze best nog wel eens maken hoorquote:
hmm, dat is ook wel lekker, misschien dat er nog chips in de kast ligtquote:
Chips in de smaak Stokbroodje kruidenboter?quote:Op maandag 4 april 2011 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat is ook wel lekker, misschien dat er nog chips in de kast ligt
Staat er weer een tripje op de planning?quote:Op maandag 4 april 2011 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik in NL ben, wil ik ze best nog wel eens maken hoor
Wij hebben hier een grillrestaurant/sushibar/cocktailbar die 24/7 open isquote:Op maandag 4 april 2011 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr is hier niks meer open, kut stad
ik reageer morgen ff op je mail trouwens, heb em naar mn normale mail doorgestuurd.
Laat hem nou in die waan.quote:Op maandag 4 april 2011 23:14 schreef missbehavin het volgende:
Chips in de smaak Stokbroodje kruidenboter?
stokbroodjes liggen hier in de voorraadkast bij de chips, maar dan een andere plankquote:Op maandag 4 april 2011 23:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2011 23:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij hebben hier een grillrestaurant/sushibar/cocktailbar die 24/7 open is
lekker, ff in de ovenquote:Op maandag 4 april 2011 23:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet echt iets, maar misschien in mei/juni eventjesquote:Op maandag 4 april 2011 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Staat er weer een tripje op de planning?
Good stuff!quote:
Dat was ik vorige week om 5 uur ´s ochtends niet met je eensquote:
Zou tof zijnquote:Op maandag 4 april 2011 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet echt iets, maar misschien in mei/juni eventjes
Mn moederquote:Op maandag 4 april 2011 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Paupers die niets in de voorraadkast/vriezer/koelkast hebben.
Vevo moet kapotquote:Op maandag 4 april 2011 23:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Good stuff!
Maar dat Vevo gebeuren is wel minder.![]()
quote:
Want je kwam er met coctail nummer "kut ik weet t niet meer" achter dat je een paar uur later moest werken?quote:Op maandag 4 april 2011 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was ik vorige week om 5 uur ´s ochtends niet met je eens
Wat een schenkstroop-post. De oplossing is er, maar je wilt er geen gebruik van maken.quote:Op maandag 4 april 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn moederOverigens zal er best wel pizza ed frikandellen in liggen, maar geen zin om dat te maken. Wil t wel hebben, maar dan wil ik t halen. Alleen is er niks open in de buurt.
Ja, echt TE lame is dat gewoon.quote:Op maandag 4 april 2011 23:17 schreef ArTiC het volgende:
Vevo moet kapot
zelf die wannabe rappertjes hebben al Vevo tegenwoordig
quote:Op maandag 4 april 2011 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een schenkstroop-post. De oplossing is er, maar je wilt er geen gebruik van maken.
Is ook voor mijn vaders verjaardag, dus zou idd leuk zijnquote:Op maandag 4 april 2011 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zou tof zijnZijn je ouders en zus ongetwijfeld ook blij
Chips is de oplossing, snackquote:Op maandag 4 april 2011 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een schenkstroop-post. De oplossing is er, maar je wilt er geen gebruik van maken.
Mijn verjaardag is toevallig ook in die periodequote:Op maandag 4 april 2011 23:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is ook voor mijn vaders verjaardag, dus zou idd leuk zijn
ik bedoelde niet dat de BB wannabe's zijn natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2011 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, echt TE lame is dat gewoon.
Wannabe's uh?
Wanneer precies?quote:Op maandag 4 april 2011 23:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is toevallig ook in die periode
Maar Nederland is toch ook één groot ghetto?quote:Op maandag 4 april 2011 23:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik bedoelde niet dat de BB wannabe's zijn natuurlijk
ik bedoelde die (waanabe-)negertjes in NL die rappen over hoe zwaar hun leven is in de hood yo:')
Weet je dat niet meer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ah, zo. Ja, daar heb je gewoon volkomen gelijk in.quote:Op maandag 4 april 2011 23:20 schreef ArTiC het volgende:
ik bedoelde niet dat de BB wannabe's zijn natuurlijk
ik bedoelde die (waanabe-)negertjes in NL die rappen over hoe zwaar hun leven is in de hood yo:')
milkaquote:Op maandag 4 april 2011 23:21 schreef Watertornado het volgende:
@Peu (ik mag je niet citeren van de forumsoftware): Ik heb net wat Milka naar binnen geschoven als een wijf maar je honger is wel gelijk wel van die zooi.
Het is ook gore bende. Daarom is je honger gelijk weg.quote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
milkadat vind ik echt geen lekkere chocola
Bij de Lidl hebben ze hele lekkere, tot over de 85%
quote:Op maandag 4 april 2011 23:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weet je dat niet meer?Ik had t verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Die kilo zak goedkope drop hier voor me maakt me al misselijkquote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is ook gore bende. Daarom is je honger gelijk weg.
quote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had t verkeerd
Foei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had t verkeerd
ikke bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Ik heb toevallig nog 2 repen gekocht vanmiddagquote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
milkadat vind ik echt geen lekkere chocola
Bij de Lidl hebben ze hele lekkere, tot over de 85%
en ik wist het nietquote:
Dat heeft andere oorzakenquote:Op maandag 4 april 2011 23:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb toevallig nog 2 repen gekocht vanmiddag
Vind het wel lekker hoor!
chocolade dan?quote:
sorryquote:
Same shit, different namequote:
cacao?quote:
Dit kan echt niet hoorquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 23:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weet je dat niet meer?SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
ik ben meer visueel ingesteld, ik kijk foto'squote:Op maandag 4 april 2011 23:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit kan echt niet hoor
Het staat gewoon in m'n profiel hoor
Jot down the birthday, it'll last longer.quote:Op maandag 4 april 2011 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben meer visueel ingesteld, ik kijk foto's
choco is import, shit is export..quote:
wattes?quote:Op maandag 4 april 2011 23:30 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Jot down the birthday, it'll last longer.
quote:
Had je dat al gedaan dan?quote:Op maandag 4 april 2011 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben meer visueel ingesteld, ik kijk foto's
ik kijk iedere dag naar foto's van mezelfquote:
Wat een pauper filmquote:
En die houd je allemaal voor jezelf, egoïst!quote:Op maandag 4 april 2011 23:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kijk iedere dag naar foto's van mezelf
Je hebt het wel over de Citizen Kane onder de monsterfilms, heeyquote:
op last van de VWAquote:Op maandag 4 april 2011 23:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
En die houd je allemaal voor jezelf, egoïst!
Die is gewoon nog slechter dan Megashark vs Crocosaurus of niet?quote:
Visuele Wetgeving Artikelen??quote:
Jaquote:Op maandag 4 april 2011 23:35 schreef Azreal het volgende:
[..]
Die is gewoon nog slechter dan Megashark vs Crocosaurus of niet?
Bijnaquote:
It's just one click away...quote:Op maandag 4 april 2011 23:36 schreef WinterBreeze het volgende:
Niemand wist wanneer Yuki jarig was?
euh.. waarom heb ik hier naar zitten kijken ????quote:Op maandag 4 april 2011 23:36 schreef WinterBreeze het volgende:
Niemand wist wanneer Yuki jarig was?
En dat zonder yuki's expertisequote:Op maandag 4 april 2011 23:41 schreef JoeBravo het volgende:
Zo, horizontaal.
Mag ik zeggen dat bijzonder tevreden ben met het overhemd dat ik gister gekocht en vandaag aan had?
Ben ff een paar tellen langer voor de spiegel blijven staan zo-even
Stuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiter. Tenzij je dat niet opviel.quote:Op maandag 4 april 2011 23:41 schreef clevy het volgende:
[..]
euh.. waarom heb ik hier naar zitten kijken ????
Don't touch yourself!quote:Op maandag 4 april 2011 23:41 schreef JoeBravo het volgende:
Zo, horizontaal.
Mag ik zeggen dat bijzonder tevreden ben met het overhemd dat ik gister gekocht en vandaag aan had?
egwel.. die rechtse is de leukstequote:Op maandag 4 april 2011 23:42 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Stuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiter. Tenzij je dat niet opviel.
het was best te doen....had ondertussen ook Chuck Berry - Johnny B. Goode aanstaanquote:Op maandag 4 april 2011 23:41 schreef clevy het volgende:
[..]
euh.. waarom heb ik hier naar zitten kijken ????
ik kan dat ook alleenquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 23:41 schreef JoeBravo het volgende:
Zo, horizontaal.
Dit dus.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 23:41 schreef JoeBravo het volgende:
Zo, horizontaal.
oops, just didquote:
Heerlijk nummerquote:Op maandag 4 april 2011 23:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het was best te doen....had ondertussen ook Chuck Berry - Johnny B. Goode aanstaan
ik kan ja zeggen...maar dan lieg ikquote:Op maandag 4 april 2011 23:44 schreef Yuki het volgende:
Is het raar dat ik nu naar het Dies Irae luister?
quote:Op maandag 4 april 2011 23:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat ik er niet bij was he
[..]
Dit dus.
Ik ben niet nodig
Je mag nog een date voor mij verzinnen?quote:
insidergrapjesquote:
Dat mag je zelf doenquote:Op maandag 4 april 2011 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag nog een date voor mij verzinnen?
Dat kun je niet zelf?quote:Op maandag 4 april 2011 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag nog een date voor mij verzinnen?
ik steel liever goede ideeënquote:
Het siert je niet om in derde persoon over jezelf te spreken.quote:
Dat wilde je toch?quote:
Je bent professioneel koppelaarster?quote:
onmisbaar...dus hoe lang je ook wegblijft, ze missen je niet?quote:
Als je altijd hetzelfde doet, date je de hele tijd hetzelfde slag vrouwenquote:Op maandag 4 april 2011 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik steel liever goede ideeën![]()
Ik kan heel creatief zijn met dates, nu alleen ff niet zo, wil niet elke keer hetzelfde doen met verschillende vrouwen
Huh? Waar?quote:Op maandag 4 april 2011 23:51 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Het siert je niet om in derde persoon over jezelf te spreken.
Niet op een gebied waar ik zelf alleen maar faalquote:
Neequote:Op maandag 4 april 2011 23:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent professioneel koppelaarster?
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op maandag 4 april 2011 23:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
onmisbaar...dus hoe lang je ook wegblijft, ze missen je niet?
misschien doe je het bij anderen beterquote:Op maandag 4 april 2011 23:53 schreef Yuki het volgende:
Niet op een gebied waar ik zelf alleen maar faal![]()
Not talking to your hand. Die heeft kennelijk rust nodig van het bowlen.quote:
Je bedoelt weer voor een nachtelijk open vuur en skinny dipping?quote:Op maandag 4 april 2011 23:56 schreef Barbusse het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het hier ondertussen BBQ en zwemweer is?
True that.quote:Op maandag 4 april 2011 23:56 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Not talking to your hand. Die heeft kennelijk rust nodig van het bowlen.
Wist jij trouwens al dat dit soort opmerkingen echt heel vervelend zijn?quote:Op maandag 4 april 2011 23:56 schreef Barbusse het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
met genoeg anti-vries is het dat altijdquote:Op maandag 4 april 2011 23:56 schreef Barbusse het volgende:
Hmm, *top functie bij Google in Ierland afbelt en mail naar Barb stuurt om te smeken voor werk*quote:Op maandag 4 april 2011 23:56 schreef Barbusse het volgende:
Yupquote:Op maandag 4 april 2011 23:57 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Je bedoelt weer voor een nachtelijk open vuur en skinny dipping?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op maandag 4 april 2011 23:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
True that.
Falende motoriek
[..]
Wist jij trouwens al dat dit soort opmerkingen echt heel vervelend zijn?Sorry. Maar ik moest het echt even van me afschrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
Dat is lang geleden voor mijquote:Op maandag 4 april 2011 23:57 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Je bedoelt weer voor een nachtelijk open vuur en skinny dipping?
Jamaarnubenikjaloersquote:Op maandag 4 april 2011 23:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry. Maar ik moest het echt even van me afschrijven
Ik weet niet wat voor wereldbaan je laat liggen voor wat zon, die heb je in Ierland toch ook? Oh, wachtquote:Op maandag 4 april 2011 23:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, *top functie bij Google in Ierland afbelt en mail naar Barb stuurt om te smeken voor werk*
That's just mean.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor wereldbaan je laat liggen voor wat zon, die heb je in Ierland toch ook? Oh, wacht![]()
We zoeken nog mensenquote:
!slapquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor wereldbaan je laat liggen voor wat zon, die heb je in Ierland toch ook? Oh, wacht![]()
Gaan we gewelddadig worden?quote:
hmm, love voel ik meer bij wat anders, maar dat heb ik op. Een cocktail will doquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaan we gewelddadig worden?Hier, neem een cocktail. Brings out the love
Dat vond ik echt één van de minste stukjes van de filmquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:03 schreef PeuRac het volgende:
Krijg net een smsje: "Leuke befscene, nu snap ik waaarom je black swan aanraadde"
![]()
Dat was NIET te reden
And peace is restoredquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, love voel ik meer bij wat anders, maar dat heb ik op. Een cocktail will do
Moderne variant op "trick or treat":quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaan we gewelddadig worden?Hier, neem een cocktail. Brings out the love
Dat sms ik em dus ook terug.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vond ik echt één van de minste stukjes van de film
Ik heb hem nog steeds niet gezienquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vond ik echt één van de minste stukjes van de film
Zo. Even veranderd in een succesformulequote:Op dinsdag 5 april 2011 00:05 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Moderne variant op "trick or treat":
Martini of ik en daarna swaffel ik je.
Goede cocktail.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo. Even veranderd in een succesformule
Ik weet het. Heb wel True Grit gezien btw, wat een wereldfilmquote:
Liever beide, dat kan, want Zij drinkt martiniquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:05 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Martini of ik swaffel je.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:05 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Martini of ik swaffel je.
Ik heb dus twee martini's op vanavondquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo. Even veranderd in een succesformule
Dat wordt dus dubbel geswaffeld wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dus twee martini's op vanavond
Wil ik ook nog zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet het. Heb wel True Grit gezien btw, wat een wereldfilm
En al beswaffeld?quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
*zzzzzzzzzzzzzzzip*quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Niemand hierquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wordt dus dubbel geswaffeld worden
Niemand hierquote:
Ik zie dat onderstaande klaar staat en in Utrecht woontquote:
quote:
Voor variërende waarden van "man".quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:10 schreef Yuki het volgende:
Ik zeg Martini en er duiken meteen 4 mannen bovenop![]()
Was het niet meer in de aanslag staan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:10 schreef Yuki het volgende:
Ik zeg Martini en er duiken meteen 4 mannen bovenop![]()
Waarom zegt Black Butterflies me niks?quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wil ik ook nog zien
Evenals Black Butterflies
BATTER UPquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:11 schreef Azreal het volgende:
[..]
Was het niet meer in de aanslag staan?
Klinkt als een droomdatequote:Op dinsdag 5 april 2011 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie dat onderstaande klaar staat en in Utrecht woont
[..]
ja toch, martini drinken en geswaffeld worden, dat wil toch elke vrouwquote:
Ergens lekker eten, tis mooi weer, ga picknicken, kook voor haar iets speciaals. Zat te verzinnen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
ik moet nog veel films zienmaar dat vind ik een slechte date
iig als 2e
Rutger Hauer, Carice van Houten, wat buitenlandse acteurs.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zegt Black Butterflies me niks?![]()
The Fighter was ook briljant btw
Dit is strijd met het aantal martini´s dat in mijn gezicht is gesmeten hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja toch, martini drinken en geswaffeld worden, dat wil toch elke vrouw
oooh dat komt wel goed, geen idee wat voor een weer t wordt zaterdag trouwens, ff checkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ergens lekker eten, tis mooi weer, ga picknicken, kook voor haar iets speciaals. Zat te verzinnen.
Ik gaat eens zoeken. Rutger is de man. Dank!quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Rutger Hauer, Carice van Houten, wat buitenlandse acteurs.
Speelt in Zuid Afrika, volgens mij.
zaterdag is oke, zondag is beter qua temp, maar ook 5% meer kans op regenquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oooh dat komt wel goed, geen idee wat voor een weer t wordt zaterdag trouwens, ff checken
Ik doe alle mogelijke moeite, maar helaas heeft iedereen die ik ken tentamens en dus geen tijdquote:
ohja, die trailer, die wil ik ook zeker zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Rutger Hauer, Carice van Houten, wat buitenlandse acteurs.
Speelt in Zuid Afrika, volgens mij.
You're welcomequote:Op dinsdag 5 april 2011 00:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik gaat eens zoeken. Rutger is de man. Dank!
Voor 's nachts hoef ik persoonlijk ook geen hele hordes mensen hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:16 schreef Azreal het volgende:
[..]
Ik doe alle mogelijke moeite, maar helaas heeft iedereen die ik ken tentamens en dus geen tijd.
Voor vannacht gaat het inderdaad niet meer helpen nee.
Ik ook niet, maar thuiszitten en mezelf kapotvervelen is ook niks...quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:17 schreef Yuki het volgende:
Voor 's nachts hoef ik persoonlijk ook geen hele hordes mensen hoor
Goed idee, ik ga met je meequote:Op dinsdag 5 april 2011 00:19 schreef Yuki het volgende:
Vannacht eens proberen om meer dan 4 uur slaap te halen
Welterusten, lieve Singles![]()
Laten we daar iets aan gaan doen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 06:16 schreef stbabylon het volgende:
Singles daalt steeds verder op de ladder met topics met de meeste losers: Eenzaamheid Topic
Het is nooit te vroeg voor bier....quote:Op dinsdag 5 april 2011 06:40 schreef Q. het volgende:
Oh wacht, daar is het nog een beetje vroeg voor hè?
nog een twitter copy pastequote:Op dinsdag 5 april 2011 08:22 schreef Q. het volgende:
Hoera, ik zit op de traagste pc van de afdeling!Dat wordt een boel vloeken, tieren en schelden vandaag.
tijdens overleg kun je ook koffie drinkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:30 schreef Yuki het volgende:
Je koffiepauze die overlapt met een werkoverleg
Als ze bij ons mierenneuken over iedere minuut die je schrijft, moeten ze mijn pauze niet plannen tijdens een vergarderingquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tijdens overleg kun je ook koffie drinken
O, daar hoor ik thuis!quote:Op dinsdag 5 april 2011 06:16 schreef stbabylon het volgende:
Singles daalt steeds verder op de ladder met topics met de meeste losers: Eenzaamheid Topic
Neequote:
NOG niet! Er is nog hoop dat je nog kansloos genoeg wordt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:09 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, ik ben nog niet kansloos genoeg![]()
Pssst... Je post al vijf jaar in Singles.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:09 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, ik ben nog niet kansloos genoeg![]()
Jij ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pssst... Je post al vijf jaar in Singles.
Kak, het kan nóg ergerquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:10 schreef Q. het volgende:
[..]
NOG niet! Er is nog hoop dat je nog kansloos genoeg wordt!
Jij langerquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pssst... Je post al vijf jaar in Singles.
Klopt, maar in tegenstelling tot de anderen hoor je mij niet beweren dat ik niet kansloos ben, en de rest van de wereld wel.quote:
Er zijn beroepen waarvoor je extra krijgt betaald als je dat doet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:12 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen mensen. Zullen we een wedje leggen... ga ik wel of niet kotsen op mijn werk vandaag?
Hoe verborgen triest het ook is, je hebt een puntquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar in tegenstelling tot de anderen hoor je mij niet beweren dat ik niet kansloos ben, en de rest van de wereld wel.
Helaas geldt dat niet bij mijn beroepquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn beroepen waarvoor je extra krijgt betaald als je dat doet.
welkequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn beroepen waarvoor je extra krijgt betaald als je dat doet.
Acteur bij Jackass, escortdame voor heren met rare voorkeuren, etc.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Acteur bij Jackass, escortdame voor heren met rare voorkeuren, etc.
McKinsey, een prima voorbeeld van dooddoeners-lijken-in-enen-briljante-constateringen-omdat-je-er-een-Godsvermogen-voor-betaalt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:18 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nu.nl/werk-en-(...)eid-topfuncties.html
Wij worden ook niet begeleid, zeikwijf. Wel naar de top willen, maar het niet zelf willen doen, flikker toch op met me
.
Briljant bedrijf toch dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
McKinsey, een prima voorbeeld van dooddoeners-lijken-in-enen-briljante-constateringen-omdat-je-er-een-Godsvermogen-voor-betaalt.
O zo, geen baan waar ik naar zou kunnen solliciteren dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Acteur bij Jackass, escortdame voor heren met rare voorkeuren, etc.
Zeker voor die laatste kun je gewoon aan de slag blijven als zelfstandige. Je kunt zelfs je bedrijfsnaam gewoon behouden. CLIT = CherryLips International Throw-upquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:23 schreef CherryLips het volgende:
O zo, geen baan waar ik naar zou kunnen solliciteren dus
Ho, niet de rest van de wereld, gewoon een groot deel ervanquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar in tegenstelling tot de anderen hoor je mij niet beweren dat ik niet kansloos ben, en de rest van de wereld wel.
Oude bekende die ik sinds een tijdje op facebook heb had er al veelvuldig over gepost (die werkt dan ook bij OOR), maar klonk best leuk jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren zo spontaan in de Paradiso beland, OOR bestaat 40 jaar, was een leuk feestje.
Was het ook, zeker gratis, met paradiso muntjes (bier 1,20) en een backstagesleutelquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oude bekende die ik sinds een tijdje op facebook heb had er al veelvuldig over gepost (die werkt dan ook bij OOR), maar klonk best leuk ja
Alsof opstijgen niet depri kan zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
Een niet depri TT van Yuki. Is dat mogelijk? Het is vast een 1-april grap. Ooh wacht...
Ik ben al heel blij dat ze zo hard aan het werk is, en dus overdag niet postquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
Een niet depri TT van Yuki. Is dat mogelijk? Het is vast een 1-april grap. Ooh wacht...
Je moet eerst omhoog voordat je naar beneden kunt springen?quote:
What goes up...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet eerst omhoog voordat je naar beneden kunt springen?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben al heel blij dat ze zo hard aan het werk is, en dus overdag niet post
Hehe, wederom zo'n "pareltje" van een topic.quote:Op dinsdag 5 april 2011 06:16 schreef stbabylon het volgende:
The "Lourdes feeling" is strong with this one.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Hehe, wederom zo'n "pareltje" van een topic.
whutquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
The "Lourdes feeling" is strong with this one.
Zeker niet slechtquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
5-5 t/m 6-5 vrij; Bevrijdingsfestival Overijssel
2-6 t/m 17-6 vrij; Hemelpop/Dauwpop en Tenerife (754e voor 2 man hotel/vlucht)
15-7 t/m 18-7 vrij; Zwarte Cross
1-8 t/m 5-8 vrij; Ameland
18-8 t/m 23-8 vrij; Lowlands
Het wordt een gans toffe zomer
Ik ga het morgen voor het eerst in 8 jaar merkenquote:
Zo lang niet gevlogen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga het morgen voor het eerst in 8 jaar merken
Lekker manquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
5-5 t/m 6-5 vrij; Bevrijdingsfestival Overijssel
2-6 t/m 17-6 vrij; Hemelpop/Dauwpop en Tenerife (754e voor 2 man hotel/vlucht)
15-7 t/m 18-7 vrij; Zwarte Cross
1-8 t/m 5-8 vrij; Ameland
18-8 t/m 23-8 vrij; Lowlands
Het wordt een gans toffe zomer
Erg hèquote:
Ech welquote:
Er is een heel subforum voor, hell, meerderequote:
Haha net als jij kun je er alle kanten mee op dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ech wel
Moet alleen nog kaartjes voor Dauwpop en dan ben ik er klaar voor.
Ben vooral blij met die belachelijke lage prijs voor de vakantie. 377e de man
Met Ryanair er heen en daar in een bungalowhotel. Zwaar hedonistisch hotel ook nog eens. 18+ Op sommige sites lees je gay-friendly, op andere straight-friendly. Going to be fuuuuuuuuuuuun
Ik heb geen ADHD, dus ik mag daar niet postenquote:
Dan lieg je er toch over en maak je daarna een topic aan 'Ik lieg dat ik een aandoening heb, help'quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb geen ADHD, dus ik mag daar niet posten*kras
Begin je eigen reeks!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
'Je telt alleen mee als je wat mankeert'-topicquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan lieg je er toch over en maak je daarna een topic aan 'Ik lieg dat ik een aandoening heb, help'
De hotelsite heeft iig een regenboogvlagquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha net als jij kun je er alle kanten mee op dus
Dat zal een druk topic worden danquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Je telt alleen mee als je wat mankeert'-topic
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De hotelsite heeft iig een regenboogvlag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probeer anders 1 van deze eens?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
Die openingspost in dat PUA-topic.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Probeer anders 1 van deze eens?
Hoe voel je je nu #676 met sletjes die rondhoppen
Eenzaamheid Topic
Depressie & Angst #6
Het Officiële Pua Topic #2
Ziet er goed uit, alleen wel raar dat de douche letterlijk in de kamer lijkt te zitten?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
De hotelsite heeft iig een regenboogvlag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan handig zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, alleen wel raar dat de douche letterlijk in de kamer lijkt te zitten?
Het klinkt nog als een redelijk onschuldige religie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:18 schreef Techno het volgende:
[..]
En er zijn dus lieden die daar zwaar in geloven.
+1quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:21 schreef STING het volgende:
Och och, het is weer R&P topics bash tijd. En voelen we ons er al beter door?
We zullen het zien. Iig zijn de kamers redelijk modern te noemen, dat vind ik al heel wat. Maar ja, gericht op gays, gerunt door gays, misschien is dat hetquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, alleen wel raar dat de douche letterlijk in de kamer lijkt te zitten?
Maar het is makkelijk en leuk. Ik hoor je niet klagen als dat van een vrouw gezegd wordt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
+1
Dat afzeiken van andere reeksen en/of mensen die hier lopen te huilen om wat voor reden dan ook begint best een beetje sneu te worden, als je het mij vraagt.
Makkelijke vrouwen zijn niet aan mij besteed.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:27 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Maar het is makkelijk en leuk. Ik hoor je niet klagen als dat van een vrouw gezegd wordt.
Dat weten we tochquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Makkelijke vrouwen zijn niet aan mij besteed.
quote:
Eens kijken, wie begon er ook alweer in/over dat Hvjjn topic?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
+1
Dat afzeiken van andere reeksen en/of mensen die hier lopen te huilen om wat voor reden dan ook begint best een beetje sneu te worden, als je het mij vraagt.
Ik ben daar alleen positief gaan posten als tegenhanger voor al het negatieve.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Eens kijken, wie begon er ook alweer in/over dat Hvjjn topic?
ja dat was best wel schattigquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben daar alleen positief gaan posten als tegenhanger voor al het negatieve.
Daarmee maak je al die zielige mensen belachelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet stafbaar nee, al lijkt het (ook hier in Singles soms) not-done om gewoon lekker positief, leuke dingen te posten die je meemaaktquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, DUH! Dit is R&P, hier moet je zielig zijn, janken en krassen. Je mag hier GEEN leuk leven hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet stafbaar nee, al lijkt het (ook hier in Singles soms) not-done om gewoon lekker positief, leuke dingen te posten die je meemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |